@Hirayama
In cazul meu cu shell ultra 5w40 vi este de 168 insa am citit ca shell folosese trimer de molybden cat rezista acest "vi 168" in timp/km pana incepe sa se degradeze, este o regula sau nu?
flash point la shell este 242 de grade in cazul meu avand gpl si temperaturi mai mari in cilindree am zis ca imi va proteja motorul este adevarat sau 242 se rezuma nummai la evaporarea uleiului.
pour point -42 aici nu am nici o intrebare pentru ca la noi sunt maxim -15 grade
tbn nu l-am gasit insa ca sa ia norma 229.5 mb ii trebuie minim 10
hths nici asta nu il gasesc insa trebie sa fie min 3.5 la fel ca si vi asta cat tine in timp/ km?
In cazul meu cu shell ultra 5w40 vi este de 168 insa am citit ca shell folosese trimer de molybden cat rezista acest "vi 168" in timp/km pana incepe sa se degradeze, este o regula sau nu?
flash point la shell este 242 de grade in cazul meu avand gpl si temperaturi mai mari in cilindree am zis ca imi va proteja motorul este adevarat sau 242 se rezuma nummai la evaporarea uleiului.
pour point -42 aici nu am nici o intrebare pentru ca la noi sunt maxim -15 grade
tbn nu l-am gasit insa ca sa ia norma 229.5 mb ii trebuie minim 10
hths nici asta nu il gasesc insa trebie sa fie min 3.5 la fel ca si vi asta cat tine in timp/ km?
Comment