If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Importator si distribuitor national de uleiuri si lubrifianti auto si industriali Mobil de peste 20 de ani. Gama extinsa, preturi competitive, livrare in maxim 48 de ore.
Asa ca pot spune, cu mâna pe inima, ca, pentru mine, Mobil 1 este cel mai bun ulei !
Acest ulei mi-a adus combustibil in valoare de 2000 de euro !!!
.......................................
Asa ca pot spune, cu mâna pe inima, ca, pentru mine, Mobil 1 este cel mai bun ulei !
Se apropie revizia si as vrea sa cumpar toate filtrele de la Mahle. Intrebarea mea ar fi daca se potriveste cheia de filtru pe care o am eu, cu filtrul Mahle. La filtrul Mann mergea fara probleme.
Normal ca se potriveste, toti avem cheie d-aia (am avut si filtru Mahle)
Last edited by Octavian; 23 September 2016, 19:13.
Reason: Automerged Doublepost
Mai jos vedeti cateva date din MSDS ( fise de securitate ) ale catorva uleiuri, pomenite pe aici;
Dupa cum vedeti - si recunosc spre surprinderea mea- calitatea lui M1 0w40 a scazut, are uleiuri parafinice cu procent intre 30-40% ceea ce nu e grozav pt un pretendent de gr 4....PAO este in cantitati prea mici ca sa fie considerat gr 4
Pacat....
Aveti deasemenea pus si uleiul "moldoveanului", Ravenol 0w40..... si asta ma surprins neplacut, pt un blender cu pretentii de PAO (gr4), are PAO doar 6-11% cu putin doar peste M1 0w40 ( care are 1-5%)
In poza intitulata "ulei" este compozitia unui ulei foarte bun, serios, care se gaseste si in romania;
Observati ca are PAO 40-60% ( enorm fata de M1 si Rivanol) si culmea !!!!...are si POE - polyol si esteri, chiar in procente mici...dar sunt ( vezi incercuit in poza)
Numele uleiului gasit de mine mai sus nu lam scris ca sa nu se considere reclama....
Cateva notiuni ca sa se inteleaga ce scriu:
- uleiuri gr 3 - "organice", din petrol/gaz natural sau ce vreti voi, rafinate la cel mai inalt nivel sau nu
-uleiuri gr 4 - PAO - "plastic" (denumire personala) sintetice veritabile 100%, nu au nimic organic in baza....
-uleiuri gr 5 - POE- polyol esteri etc etc.... sintetice veritabile 100%, comparabile cu gr4 insa mai bune in anumite aplicatii si situatii
Ca performanta va doriti un ulei de gr4 cel putin....sau care sa aiba PAO in % cat mai mari
Uleiuri cu PAO 100% sau POE 100% nu exista in acest moment; aceste substante necesita mici cantitati ( pana in 2-4%) de ulei inalt ( subliniez inalt) rafinat de gr 3 ca liant....cu cat procentul de liant creste, scade calitatea uleiului si implicit are nevoie si de aditivi
Pe piata, cam tot ce vedeti este gr3....indiferent ca e Castrol elf total valvoline sau Shell....
Daca alegeti asa ceva ( sunt mai ieftine ), alegeti macar ceva inalt rafinat - de ex M1 sau Shell ( ect c2/c3 0w30- preferatul meu de la shell)
Daca vreti gr 4 ( cu PAO cat mai mult) trebuie sa "sapati"....luati MSDS si comparati....nu prea gasiti PAO la producatorii obisnuiti cu vascozitati 5-10w...
Cel mai bine cautati 0wXX si apoi comparati MSDS....
Nota - pt anumiti carcotasi :
- ca sa nu se faca confuzii cu "hidrocracarea" - procedeu folosit la uleiurile gr3 organice - am pus poza PAO in care se arata clar structura chimica - pe romaneste "decene" sau hydrotreated puse impreuna NU INSEAMNA hidrocracare...
Adica da, si substantele PAO se trateaza cu....hidrogen....nu numai bazele de petrol....
O intrebare, pentru ce a fost banat userul de mai sus, ca ofera informatii detaliate despre uleiuri, sau se practica cenzurarea la greu pe forum, politica pumnului in gura?
S-o fi luat in gura cu careva pe PM.
Da, erau informatii utile, dar lumea nu le apreciaza daca nu-i intereseaza, pentru unii ajunge ca exista Dacia Oil, sau Elf care pare sa fie mineral in proportie covarsitoare.
La ce motoare pune de acum Renault pe Dacia, uleiul e deja pe planul 2.
Pai si ne mai miram cand "crapa" nu stiu ce patina la lantul de distributie pentru 0.9 tce putin dupa 100k!!! Folositi Dacia Oil ca de! e motor adevarat.
Last edited by prometheus; 30 September 2016, 15:06.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
elfurile 900 sxr 5w30 si 5w40 sunt minerale peste 90% dar sunt aditivate la greu
se vede din msds la compozitia uleiului ca e mineral >90%
cand ai 91 de nm si 70 si un pic de cai e bun si uleiu asta )
mai grav e la tce cu lantu si turbina aia.. sa torni mineral in el, fie el mega aditivat, mi se pare dubios
dar primeaza marketingul si contractele, mai putin sanatatea motorului
cum zicea cineva mai sus, masinile din ziua de azi sunt facute sa fie rulate "lifetime", adica doar pe durata de viata a unei masini la primu propritar, adica vreo 4-5 ani, ca dupa aia masina se vinde si nu mai conteaza
Last edited by cristi....; 30 September 2016, 15:12.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment