Cu siguranta motorul pus de merc in masina lui nu-l vom gasi vreodata pe Logan asa ca...
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Am si eu cateva intrebari...strict ptr posesorii de 1.4 care folosesc M1 0w40.
- completati de la schimb la schimb?
- motorul este mai silentios?
- urca mai usor in ture?
- am vazut ca nu are normal RN si daca intrebi vreun comerciant sau mecanic de la reprezentanta iti vor raspunde ca o sa faci praf motorul....k este de generatie veche si are nevoie de alt tip de ulei (in speta 10w40). Are cineva (dintre cei care au xx.000 km cu uleiul asta) probleme?
- in teorie, un motor cu ulei mai vascos are o compresie mai buna, 1.4 fiind de generatie mai veche, ma gandesc ca poate pierde compresie cu un ulei asa subtire....a verificat careva?
- eu daca pun 0w40 dupa ce dau 10w40 jos, treb sa spal motorul inainte?
Sunt cateva chestii care ma streseaza....daca sunt persoane care au rabdare sa imi rasp....ms anticipat.
P
Comment
-
Eu am 1.6 mpi cu gpl, s-ar putea sa te coafeze si parerea mea, vreo 5-6 schimburi de m1 0w40 si vreo 70.000 km.
- de la schimb la schimb mananca undeva intre 300 si 500 mll ulei, dar asta pentru ca sunt pe gpl si-i mai dau si ture, il arde mai repede
- da, motorul este mai silentios, cel putin pentru mine care inainte pusesem doar 10w40, iar dupa 3000-4000 km incepea sa devina foarte zgomotos (intre 10w40 elf si 0w40 m1 a mai fost un schimb de motul 5w40, o porcarie sinistra)
- urcatul in ture tine mai mult de alti factori, asta cu uleiul e ultimul pe lista care conteaza
- n-am avut nicio problema cu el, are norma a3b4 pe care renault o cere pentru motoarele astea
- compresie nu pierde de la ulei
- nu speli niciun motor inainte, pui direct uleiul pe care-l vrei, cu engine flush risti sa ai probleme
In concluzie, poti pune 0w40 fara absolut niciun stres.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Sunt "doar" 631 pagini cu tot felul de pareri.
Eu ma gandeam sa centralizam "un pic" lucrurile....in functie de motorizari...
Ziceam si eu.....
Am incercat in trecut sa imi fac o idee si dupa cateva zeci de pagini, m-am lasat de meserie...aveam capul tandari...
Comment
-
@enc_edy
Am si eu acum M1 New Life 0W40 dupa ce masina a vazut doar Elf pana la 185 000 km.; are acum191 000 km. ,deci cam de 6 000 km. am Mobil 1. Si eu am ezitat mult, am si gpl de vreo 30 000 km. si ca sa mearga motorul frumos, fara zvacnituri (bujiile) sau sa se balbaie ingrozitor cand trece pe gaz (culbutorii) m-am hotarat ca la fiecare schimb de ulei (in regie proprie) sa schimb si bujiile (Denso K20TT) si sa-mi reglez singur culbutorii (YouToube).
Revenind la ulei, apreciez ca face motorul un pic mai silentios, mai vioi in acceleratii, un pic mai sportiv...De consumat nu consuma...eu merg batraneste...cu Elf 10W40 scadea in 10 000 km. cam 5 mm pe joja; Elf 5W40 cam 2 mm iar la Mobil1 pana acum doar 1mm.
In concluzie recomand M1 NL 0W40 ca fiind mai bun decat Elf (care nu inseamna ca nu e bun...Elf e doar cel mai popular si indragit ulei al posesorilor Renault); in perceptia mea alaturi de filtru ulei, aer, bujii, reglaj tacheti, M1 0W40 mi-a facut motorul mai silentios ,vioi, placut la condus...binenteles nu doar uleiul, ci si cele de mai sus...
Trimis de pe al meu Sirius Z folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by plopii View Post...Elf e doar cel mai popular si indragit ulei al posesorilor Renault)... M1 0W40 mi-a facut motorul mai silentios ,vioi, placut la condus...binenteles nu doar uleiul...
Comment
-
Originally posted by enc_edy View PostAm si eu cateva intrebari...strict ptr posesorii de 1.4 care folosesc M1 0w40.
1. completati de la schimb la schimb?
2. motorul este mai silentios?
3. urca mai usor in ture?
P
1. niciodata, de fiecare data cat bagam, atata scoteam la schimb (nu am gpl)
2. da
3. din cauza uleiului, nu, din cauza bujiilor, da...dar deja asta e o alta discutie.
Daca vrei ii poti face un engine flush. Eu i-am facut desi am trecut de la 5w40 Elf la 0w40. Inutil sau nu, nu a afectat cu nimic....doar vreo 40-50lei, parca
Compresia, masurata pe la inceputul verii 2016 e in jur de 11-10, la cca. 215k km, chiar inainte sa trec pe Redline 0w40, deci masurata cu M1 0w40 in motor. In conditiile in care compresia la un motor nou e in jur de 13, eu zic ca e ok avand in vedere uzura.
Deci poti pune cu incredere M1 0w40, este clar mai bun decat saracia aia de 10w40.Last edited by Kojak; 4 October 2016, 18:03.
Comment
-
[QUOTE=enc_edy;1731029]Am si eu cateva intrebari...strict ptr posesorii de 1.4 care folosesc M1 0w40.
- completati de la schimb la schimb? NU
- motorul este mai silentios? DA
- urca mai usor in ture? DA
- am vazut ca nu are normal RN si daca intrebi vreun comerciant sau mecanic de la reprezentanta iti vor raspunde ca o sa faci praf motorul....k este de generatie veche si are nevoie de alt tip de ulei (in speta 10w40). Are cineva (dintre cei care au xx.000 km cu uleiul asta) probleme? prostii, NU sunt probleme
- in teorie, un motor cu ulei mai vascos are o compresie mai buna, 1.4 fiind de generatie mai veche, ma gandesc ca poate pierde compresie cu un ulei asa subtire....a verificat careva? prostii, NU pierzi compresie
- eu daca pun 0w40 dupa ce dau 10w40 jos, treb sa spal motorul inainte? NU speli motorul (flush engine)
Sunt cateva chestii care ma streseaza....daca sunt persoane care au rabdare sa imi rasp....ms anticipat.
Comment
Comment