Fiecare producator foloseste cel mai ieftin produs care satisface cerintele minime ale motorului.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Nu mai stiu exact daca hyundai, kia sau ambele, ca sa iasa fabricantul mai ieftin (banuiesc) pun la prima umplere un ulei pe care trebuie sa-l inlocuiesti dupa 1000 (o mie) de km conform recomandarilor, cartii tehnice, garantiei etc. Bineinteles ca trebuie sa pui uleiul dedicat dupa prima mie de km.
Comment
-
Originally posted by ManGreek View PostCum spuneti voi, doar ca unii sunteti opusul a ceea ce spune cartea tehnica. Totusi acolo au lucrat ingineri, oameni cu facultati, au studiat si au testat destule incat sa isi faca o parere. Fiecare producator foloseste ce considera ca e mai ok pentru motorul lui.
Comment
-
Originally posted by portocala611 View PostNu sunt opusul la ce spune carnetul de intretinere,mai ales ca sunt patit cu uleiul de cutie(75w90)iar de atunci....sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Nu am trecut în carte 75w90 și nici la cel din urma logan la care am băgat 75w90, dar de atunci am spus ca nu mai fac rabat de la ce recomanda producătorul.Last edited by portocala611; 29 October 2016, 20:47.
Comment
-
Si eu am cochetat acum cativa ani cu Full Tech-ul 0w30, de la Elf; faptul ca nu prea se gaseste in Romania, m-a facut sa ma indrept spre altceva, care s-a numit Ravenol, adica uleiul oficial al Cupei Audi TTS.
Acum cativa ani, nu prea auzise lumea despre acest ulei; cine urmareste topicurile despre lubrifianti de pe anumite forumuri, va constata cat de utilizat este in prezent si cu rezultete notabile.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Și eu optasem spre Ravenol dar 0w30 SSH si nu aveau pe stoc și trebuia sa aștept ceva,motiv ce m-a făcut sa aleg Total 0w30.Last edited by portocala611; 29 October 2016, 21:00.
Comment
-
De la Ravenol poate doar 0w30 sso ( nu ssh) si chiar 0w40 mai rasarite....
Ravenol face insa 5w40 ff bune, comparativ cu ...concurenta ( vezi VST VSI sau chiar VMO)
Decat sa alegeti un 0-5w/40 mai bine va uitati catre un 0w30 cu specificatiile cat mai apropiate de 0-5w/40, mai exact vascozitate...
Din acest punct de vedere, 0w30 sso este mai bun pt ca e un A3/B4....Liqui Moly mai face un 0w30 la fel, va scriam despre el inainte sa iau ban....
Asta pt cine intereseaza...sau daca mai intereseaza
Comment
-
Ete na....multumesc, m-ai emotionat! ))
Daca tot iei Liqui 0w30 sal alegi pe cel A3 nu A5....adica ala fara "plus" - synthoil longtime...
Am avut uleiul asta mai demult in tigaie, e bunicel....full pao
Si rivanolul are full pao 0w30 dar sso, are si 0w30 cracate...
Daca vreti un pao 5w40 , exista rivanol vmo 5w40 sau preferatul meu vst 5w40....
Comment
-
Mey....stai un pic....sa lamurim lucrurile
Eu nu am sef ; si dupa cum am mai scris aici, nu am nimic de ascuns, nu mi-e frica de nimeni, inclusiv de moderator sau de ban-ul lor.....fiecare sa faca dupa cat poate si cat il duce capu
Daca stilul meu direct deranjeaza, asta e.....sa mi se dea ban, eu imi asum asta
Revenind.....mai sus I-am raspuns colegului portocala cu rivanolul - asta nu schimba parerea mea despre ei; daca tot e decis sa puna ravenol, macar sa aleaga ce au ei mai rasarit, nu chestia aia hydrocrack pe care o alesese el....
Ravenol dupa cum am scris mult in urma sunt blenderi....la fel ca si Liqui Moly ; uleiuri de motor de la ei nu am folosit si nici nu as incerca pt ca am ceva mai bun.....in urma am facut o scurta analiza pe baza MSDS a unuia dintre cele mai bune uleiuri ale lor, lucru care e posibil sa fi iritat, asta e
De la ravenol singurul lucru care l-am folosit a fost uleiul de transmisie MTF 2 (75w80), singurul full sintetic PAO pe care l-am gasit in acel moment....l-am folosit 100 000 km si cam atat
In rest fiecare cu pasaricile si cuiburile lor.....vrea sa puna blender, pune blender ! dar macar sa stie sa aleaga ce e mai bun de la blender, asta vreau eu ....
Comment
Comment