If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu cred c-o sa ne spuna ca sa nu se considere ca face reclama dar foloseste Red Line.
(eu asa am inteles din niste posturi anterioare in care nu facea reclama). Daca gresesc, scuzele de rigoare.
Dupa ce a fost convins ca e un super ulei [emoji2] si isi permite. Nu neg ca ar fi un super ulei. Daca aveam Mercedes model 2016 poate ca as fi folosit si eu. Loganul meu merge si cu Elf si cu Ravenol. A mers 1.4-le si cu Mannol [emoji38]
Ba da , sughita la 10.000 de km D4F-ul , dar fiecare face ce vrea cu masina lui , nu uitati ca ascutitoarea de 1.2 are cel mai mic filtru de ulei din gama motoarelor Renault!!! Nu uitati acest lucru!!
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
L-am schimbat la 9800 km si arata bine filtrul si uleiul, ba mai mult ar mai fi mers, restul e doar teoria chibritului. Pentru o marja de siguranta, mi-am propus sal schimb la 10000 km.
Treaba asta cu schimbatul uleiului devreme este o reminescenta de la parintii nostri care schimbau uleiul la 2000-3000Km. Dar ei erau chiar nevoiti, pentru ca ce se gasea in comert era apa chioara.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Daia pica D4F-ul pe capete putin dupa 100-120 k ca se schimba uleiul la 15-20k.
Repet fiecare face ce vrea cu masina lui eu mi-am propus schimbul sa-l fac la 5 maxim 6.000 km , nu va cheltui banii vostri atunci cand imi schimb eu oloiul la 5 k.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
prometheus dap...le vezi pe drum cum pica...
Adevarul este ca nu se pricep astia care au proiectat motorul.
P.S. Logan-ul meu vechi, schnimbat uleiul la 15k (ca in carte)...a tinut 200k fara probleme. Caroseria era problema la el.
vitriol are dreptate. Pe vremea daciei 1300...uleiul era mineral (ce se gasea la noi)...si era si de cea mai proasta calitate. Imi aduc aminte ca la dacia lu' tata cumparata prin 94...bagam ulei sintetic (pe la 7-10k faceam schimbul)...si motorul a tinut lejer 200k. Faceam zilnic (eu sau tata) cate 2-300km
prometheus chiar 1.4 saracul... (a trecut prin multe masina aia...unde arata nevasta cu degetul...acolo mergeam...nu conta ca nu exista drum etc)
Si totusi...n-ai raspuns la intrebarea lu' vitriol.
1.4/1.6 mpi sunt motoare care la ora actuala au disparut de pe mapa Renault , un reper la capitolul fiabilitate si nu cred ca vom mai vedea asemenea motoare vreodata de la francezi.
"Aruncati" un ochi pe forumul din Anglia si va lamuriti !!
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment