Deci s-a dus dreq recomandarea cu A1/A5.....))
Au lasat doar A3, le e frica ca nu rezista la uleiuri mai subtiri....
Dar in reprezentanta pun totusi 5w30, un A5.......oricum e mai bun ca 10w40, pt ca e semisintetic ceva mai avansat....
5w40 e mai potrivit pt Romania, mai ales in unele aspecte legate de "zgomot" insa poti lua plase colosale cu 5w40 la capitolul sintetic/semisintetic......un 0w este aproape 99% sintetic, sau oricum cu procent mult mai mare de sintetic in el decat un 5w......
Cat priveste ford....sau ecoboost.....sau w20......zic pass, chestiile eco nu ma intereseaza, sa pui turbo pe o "rasnita" lesinata de 1-1.6 litri si sa o storci sa scoti cai de talia unui 2.0.......si apoi sa ii pui si ulei eco.....sa reziste mai bine )))
Au lasat doar A3, le e frica ca nu rezista la uleiuri mai subtiri....
Dar in reprezentanta pun totusi 5w30, un A5.......oricum e mai bun ca 10w40, pt ca e semisintetic ceva mai avansat....
5w40 e mai potrivit pt Romania, mai ales in unele aspecte legate de "zgomot" insa poti lua plase colosale cu 5w40 la capitolul sintetic/semisintetic......un 0w este aproape 99% sintetic, sau oricum cu procent mult mai mare de sintetic in el decat un 5w......
Cat priveste ford....sau ecoboost.....sau w20......zic pass, chestiile eco nu ma intereseaza, sa pui turbo pe o "rasnita" lesinata de 1-1.6 litri si sa o storci sa scoti cai de talia unui 2.0.......si apoi sa ii pui si ulei eco.....sa reziste mai bine )))
Comment