Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Sincer eu zic că tot cam aia e ,castrol sau elf, nu cred că sunt diferențe prea mari în favoarea unuia sau altuia.
Referitor la preț ,acum pentru doar 40 lei în plus ținând cont că e vorba de motor , chiar nu aș face economie .
Comment
-
Am schimbat și eu zilele astea uleiul...am făcut 10.000 și așteptam cu nerăbdare ca pe un ceremonial să mi-l schimb singur.
Am avut M1 New Life 0W40 de care am fost mulțumit și am zis să încerc Liqui Moly 0W30 synthoil longtime care după fișă pare convingător; am găsit o ofertă bună și mi-a ajuns litrul la 40 de lei.
Ca primă impresie după schimburi de xW40 e prima dată când pun din grupa xW30 și trebuie încă să mă mai obișnuiesc; senzația este că acum motorul în primele fracțiuni de accelerație este mai leneș în reprize dar apoi recuperează. La xW40 era nervos din prima fracțiune de secundă dar ca neajuns se tura mai greu un pic.
Am însă bucuria că într 40-60% este un Pao autentic și cred că face mai bine motorului și are un preț egal cu M1 New Life 0W40.
Sunt păreri strict personale, sunt un simplu amator, poate cel mai nepriceput de pe-aci.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostIntre castrol si elf e diferenta mare. N-as pune castrol in motor de renault.
@plopii :nu aș pune 0w30 ,am totuși 120000km și mă gândesc că vara la 40 de grade nu e cel mai indicat.
În fine ,nici eu nu mă dau vreun mare cunoscător, daia și întreb pe aici, până la urmă nu se strică motorul nici cu unul sau altul dacă e schimbat la timp .Last edited by dacia1981; 4 January 2017, 23:43.
Comment
-
Revin cu ce am mai postat despre teste cu diferite uleiuri.
Castrol vs Elf
Castrol 5w40
Acum sa nu tabarati pe mine ca promovez elf-ul Dupa prima revizie in care o sa pun elf, sunt hotarat (deocamdata ) sa bag Ravenol. (Inca ma mai gandesc).Last edited by Fanez; 5 January 2017, 10:52.
Comment
-
De ce nu pui Mobil 1 0W40?
https://www.youtube.com/watch?v=gWOESksm2DQ
A lasat ceva urme in timpul arderii (oricum ala nu este test la 100grd, cam pe la 400grd este, nu cumva temp flacarii albastre de gaz depaseste 2000grd?), deci are ceva aditivi bagati in el.
Vad ca Elf este prea "curat"????, adica ceva mai slab?????
https://www.youtube.com/watch?v=i8A7qoKmb7A
PS
Cine este "somitatea" PiotrTest?Last edited by Oti; 5 January 2017, 11:26.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Eu as cantari mai atent si nu as crede tot ce spun diversi pe youtube
Am vazut testele respective si practic ele nu reproduc conditiile in care circula uleiul in motor atat la cald cat si la rece
La rece faptul ca uleiul curge mai repede unul ca celalalt nu inseamna ca in motor, impins de pompa, diluat cu benzina/motorina va curge la fel
La cald, la fel.....uleiul nu va ajunge niciodata la temperaturile acelea si efectiv sa stea sa fiarba ca in tigaie minute intregi....el curge si e supus la presiuni mari in alte conditii
Ce face el pare cam joaca si experiment scolaresc...
Exista si o parte buna.....la rece cu cat uleiul arata ca mierea zaharisita si nu are aspect clar cu atat baza din el nu e rafinata cum trebuie...poate sa fie vascos, dar trebuie sa fie clar !
Poate sa curga la rece perfect, daca e zaharisit are baza rafinata slab....
La cald, daca lasa depuneri e discutabil...depunerile pot fi aditivii arsi, uleiul nefiind facut sa arda ca in tigaie.....uleiul de bucatarie nu lasa depuneri insa daca il pui in motor nu face fata
Daca ar fi dupa mine, as alege un ulei care se innegreste ( arata ca reactioneaza cu compusii din oxidare) si care nu lasa depuneri....
Un ulei care nu lasa depuneri poate fi fie similar "bunica" cum am zis mai sus, fie prea dur si nu protejeaza motorul.....adica uleiul rezista insa motorul nu
Repet...uleiul e facut sa preia lucru mecanic si termic al motorului, adica sa se uzeze uleiul si nu invers....
lasand astea la o parte, la capitolul bujii e pe langa....zice ca depunerile pe ceramica sunt de la scapari de compresie pe langa izolator insa e total neadevarat, lizereul si depunerile pe izolator maronii sunt de la particule (de ulei) ionizate care se depun ( vezi pe site NGK explicatia)
Cam asta cred eu despre piotr....
Comment
-
Am bagat ultimele 4 schimburi M1 New Life 0W40, nu am ce sa ii reprosez este net superior fata de ce am avut inaintea lui( mobil super 5w30), acum ma gamdesc sa incarc Ravenol SSO 0W30 (noua gama) cu aprobare RN0700/RN0710. Ce parere aveti despre acest ulei, l-a incercat cineva??? http://www.ravenol.de/produkte/verwe...sso-0w-30.html
Comment
-
un test interesant:
THE FIRST INDEPENDENT SYNTHETIC ENGINE OIL TEST EVER FILMED. •Mobil 1 •Castrol Edge •Motul 300V •Royal Purple •Nulon See which performance engine oil wins du...
dar din nefericire aici este vorba de motoare de performanta...nu de mass consumer (care sunt alta mancare de peste ...trebuie sa respecte alte reguli).
Daca aici intre cel mai performant si cel mai slab este de 13 CP (adica 5%). La motoarele noastre probabil sub 1CP este diferenta intre uleiuri...fix cant nu se simte. Mai repede se simte daca ai in portbagaj soacra sau nu (ma rog...echivalentul in greutate)
Si test 2:
2nd instalment of the Dyno Engine Oil test. See which engine oil provides the best output for the naturally aspirated HSV GTS.
Deci...diferente de performanta intre uleiuri...0 in practica...placebo.
Tot ce ramane este de vazut fiabilitatea in timpLast edited by bolovan; 5 January 2017, 17:12.
Comment
-
Testele acelea nu inseamna nimic....daca dyno nu e cu role inertiale ci franate( cei care se pricep ma inteleg despre ce vorbesc) iti scot si eu diferente de 20-30 cp chiar cu logan 1.4...
Ba mai mult, ca e la moda si in romania, facem domle tiuning cu dyno....
Si va scot puteri de boeing si cupluri de combine john deer din petarde dci, cdti, tdi....
Sunt satul pana peste cap de marketing si reclama facuta pe naivitatea si credulitatea oamenilor....
Comment
Comment