Eu sunt pe principiul sa nu schimb ceva ce merge bine...cu ceva ce nu stiu, sau referinte dubioase.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by Oti View PostLuna asta fac 10k de la ultima revizie, eu am sa testez M1 0W40. Am auzit ca nu mai face spuma asa cum face Elful....(condensul din carter...bla..bla..).
La schimbul urmator, as dori sa incerc pentru 1.2 16v,Petronas Syntium 7000 0w40 sau Ravenol sso 0w30(lot nou,dupa 22.09.2016).Ambele sunt A3,API SN si au norma RN0700/RN0710.Pretul difera,ultimul este dublu fata de primul.
Comment
-
Originally posted by Oti View PostEu sunt pe principiul sa nu schimb ceva ce merge bine...cu ceva ce nu stiu, sau referinte dubioase. Experiente se faca tipul ala Piotr....aici pe forum si review-rile de pe emag 99% sunt multumiti de M1 0W40, se impaca bine cu motorul de Logan, combinat cu un filtru bun ai garantia ca motorul nu se va strica din cauza intretinerii proaste.
poti sa pui la fel de bine si m1 5w30 esp formula
are referinte si reviewuri la fel de bune din partea utilizatorilor, cel putin pe emag daca te uiti
e si 5w30, adica aceiasi clasa de vascozitate ca si cel pus ca prima umplere doar ca e mai bun (hths aproape 3.6, 3.58 ca sa fiu mai exact). la un stil normal de mers, regulamentar, mi se pare f ok
eu de app 8 ani (peste 4 luni face 8 anisori) am mers numai pe 5w30Last edited by cristi....; 6 January 2017, 13:38.
Comment
-
Castrolul e bun de ceva ? Eu numai acesta il folosesc de la a 3-a revizie.
Am cautat sa fie exact ca in carte 5W40 si am incercat sa evit Dacia Oil si Elf-ul. Dar am inteles ca sunt bune si acestea. Iar Castrolul de pe piata noastra ar fi mult mai prost decat cel gasit prin europa de vest de exemplu. Cica e facut in Romania, dar ma gandesc, ca au niste norme si ei, nu it dau acuma orice ulei.
Despre 5w50 ce parere aveti ? A folosit cineva ?
Dar despre 0w40 ?
Ma gandesc la urmatorul schimb (la anul.. e mult pana atunci) sa folosesc unul dintre cele 2 de mai sus. 0W40 sau 5w50, inca nu stiu sigur.
Altceva:
-motoarele cu mai multi km folosesc ceva mai gros cum ar fi 10w40 nu ? iar cele cu 0 sau 5 la inceput sunt pentru cele cu km mai putini ?
Orice parere e bine venita, atata timp cat nu exageram
Comment
-
Eu recomand sa citesti threadul, asa, macar "in diagonala"....din tot felul de polemici tragi concluzii, cel putin colegul Hirayama, a puncat esentialul de foarte multe ori, sunt foarte multe pareri ce trebuie luate in calcul, le vei descoperi singur, este f interesant de studiat topicul, pacat sa ratezi asta.
Sigur vei pune alte intrebari dupa......Last edited by Oti; 6 January 2017, 19:02.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
...................
PS
Sigur vei pune alte intrebari dupa......ajustezi un pic intervalul.... xW50...este special ...deja este prea mult pt 1.2, pompa nu-l poate duce peste tot si scade sa zicem, ungerea, iar 0Wx este limita de jos, unde aditivii introdusi in ulei da oarece siguranta ca uleiul isi va face datoria, restul depinde da firma, brand, marketing, daca face ce scrie pa hartie sau nu.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
M1 e najpa. Poti sa pui 0w40 chiar si M1 care e najpa. Multi il lauda pe aici. Daca stau sa citesc mai atent cred ca e favorit majoritar (numai eu am zis ca e najpa ca sa nu-l contrazic pe vitriol) .
5w50 nu e cazul si nu merita. Eu n-o sa pun Castrol de niciun fel. M1 0w40 e o alegere destul de buna daca il gasesti la un pret convenabil.
Nu e nevoie sa pui 10w40 daca ai multi km (100k+), poti pune linistit 0w40 sau 5w40.
Comment
-
Tocmai datorită normei w50 nu se recomandă, e muuuuult prea vâscos și sunt șanse mari să ai ungere insuficientă . Eu puneam această normă la vechea dacie 1310, acolo trebuia să văd presiunea la maxim dom'le
Eu tot castrol 5w40 am pus până acum dar citind pe aici m-am convins să pun la următorul schimb M1 0w40, toată lumea îl laudă.
Comment
-
Originally posted by ManGreek View PostPai la 5w40 cum zice cartea in afara de Castrol, Elf si Dacia nu sunt alte alternative...
Comment
-
Pe mine in ultimul timp a inceput sa ma preocupe si provenienta uleiului , mai exact unde s-a imbuteliat/preparat , cum M1 0w-40 NL imi da mari semne de intrebare cum c-ar veni din Anglia (mai degraba Turcia) , am zis pas!
La primavara voi incerca acest Ravenol SSL 0w-40 sa vad ce-i poate pielicicasigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment