Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e vorba numai de masina sport, e vorba de principiu - ma asteptam ca tocmai tu sa intelegi.....


    Stricto senso s-au gasit masini destule azi in care sa pun chestia aia, pe "placul tau"......doar ca pt tigaie nu mi-a mai ramas, asa ca I-am oferit tot Motul 300 V 5w40.....


    Tablaria I-am facut-o in toamna si tot din toamna am revenit la obiceiul meu oldschool.....ulei la greu in praguri si peste tot - puteti sa ma criticati, dacia lu tata din 70 e si acum plina de ulei dar fara rugina......ma %&*@# pe politica Dacia cu ceara IXell pi@3el etc etc si am pus ulei de transmise ( ce am scos din cutie dupa 30 000 km) ca doar I l-am schimbat si pe ala azi......

    Dupa cat m-am chinuit cu tablaria sa scot rugina, altceva in afara de ulei, in praguri si pe unde gasesc orificiu, nu mai vede.....

    Comment


    • Nu e vorba numai de masina sport, e vorba de principiu - ma asteptam ca tocmai tu sa intelegi.....
      Stiu, ideea era aceeasi cu aia ca nu mai merita sa pui silicoane la o baba.

      Comment


      • Incurci lucrurile....silicoanele sunt pt aspect, nu functional


        Un exemplu pe masura este transfuzia de sange la babe.......care merita si se face in spital

        Comment


        • Nicidecum. Silicoanele femeilor fac barbatii sa functioneze mai bine.

          Comment


          • Și eu am fost mulțumit de M1 0W40 și la fel, dacă mă întrebai eram în stare să jur că nu-mi mai trebuie altceva...

            De curiozitate am încercat Liqui Moly 0W30 Synthoil Longlife, mai ales că după cifre îl bate la fund...și nu regret deloc (deocamdată, că omul e schimbător); e primul xW30 și nu-mi vine a crede ce silențios și vioi e motorul...și un pic mai economic, deși am GPL; eu merg bătrânește, rar când vede 3500 ture.

            Dacă și pe caniculă face treabă buna, cred că mereu îl voi folosi...

            Comment


            • Da, pt stilul tau de mers e bun acel LM......stiu cum e, l-am incercat si eu mai demult

              Insa daca ii dai forje, dupa un timp I se duc aditivii si incep batai....la cald...apoi la rece....


              @ mrK : gluma ta e buna......insa ai inteles la ce ma refer eu

              Comment


              • Originally posted by Hirayama View Post
                Mai stergem un pic praful, cu o picanterie....

                S-a facut frumos afara, poate aveti de gand sa schimbati uleiul

                Cei de la RL au scos ceva si mai bun ( daca se poate zice asa )- vedeti mai jos.....un frate al lui 0w40 - varianta power sport cu Vi 221.....hths nu mai conteaza, e destul de mare....

                Si eu am schimbat azi uleiul .........ramane de vazut in timp


                https://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=157&pcid=21
                Am dat direct pe link fara sa-ti citesc postul pana la capat, deci ma sperie indicele ala de vascozitate )
                Poate mai sunt si alte oloiuri cu asemenea VI, dar in cazul meu e primul care il vad

                Comment


                • Intrebare..
                  Ce marci de uleiuri folosesc pachet de aditivi la amestecare de la nr 1 mondial....in materie de aditivi pt industria de uleiuri...?
                  Lubrizol takes proof of performance to an extreme level. This short video is a unique look into the molecular level world of lubricant additives using the gr...

                  Asteptam cunoscatorii...

                  Comment


                  • Care "asteptam" ? Sunteti mai multi?....

                    Ati inceput cu " razboiul clonelor" si pe aici?

                    Nu mai e loc la opel, vw forum...?

                    In plus nu sta totul in aditivi ci mai mult in baza si in modul cum le combini....

                    Comment


                    • @Hirayama

                      Shell HELIX Ultra ECT C3/C2 0W30 este la fel de protector cu motorul ca Acea A3/B4 ?
                      Indicele de VI îl are de 204, dar nu știu dacă este full saps..

                      Mă încântă la Shell (e și un filmuleț de prezentare pe YouToube) că ar curăța motorul, ar preveni depunerile în motor, bla bla bla...

                      Dacă se apropie de Acea A5/B5 și este low saps, prefer în continuare Liqui Moly 0W30 Synthoil Longlife.

                      Comment


                      • Sa lamurim lucrurile...

                        Niciodata un C2/C3 nu va proteja mai bine un motor ca un A3...

                        Cel putin teoretic, mai ales la motorul nostru...

                        Ideea este ca in alte motoare un C3 este posibil sa fie mai potrivit decat un A3 insa doar acolo unde se specifica....

                        Shell face uleiuri bune....personal exact acel shell lam remarcat si eu cu ceva timp in urma aici cand vorbeam cu englezul cu mercedes care lauda shell 5w40....

                        Loganul nu tuseste cu A3 si sigur nu va tusi cu C3....insa personal prefer pt piticii mei un A3....

                        Comment


                        • Se zice despre shell
                          Approved for use by numerous makers of high-performance vehicles and is the only motor oil used by Ferrari
                          Specifications: API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; MB approval 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Porsche A40; Renault RN0700, RN0710; PSA B71 2296, Ferrari. Meets the requirements of Fiat 9.55535-Z2 and Chrysler MS-10725
                          http://www.shell.com/motorist/oils-l...tra-5w-40.html
                          Pentru cine vrea 0w40
                          SHELL HELIX ULTRA 0W40 - 4L Shell Helix Ultra a fost formulat pe baza unei tehnologii de ultima generatie de la Shell bazata pe curatare activa. Protejeaza mai bine decat uleiurile de motor conventionale prin eliminarea continua a depunerilor din motor, pentru a oferi performanta maxima si protectie, ajutand astfel motorul sa functioneze la potential maxim pana la urmatorul schimb de ulei. Specificatii si certificari: API: SN/CF ACEA: A3/B3, A3/B4 VW:.
                          M-am uitat dupa preturi pentru shell 5w40 si n-am gasit decat pentru diesel. Pentru benzina doar 5w30 cu ACEA C3. si 0w40.
                          Last edited by Fanez; 7 March 2017, 23:45. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment



                          • Shell 5w40 for diesel and gasoline engines.

                            Comment


                            • Merci mr.K. Link-ul asta l-am aratat si eu. Cand am cautat de unde sa cumpar am gasit doar un magazin care avea doar diesel. Acum vad ca-mi arata mai multe magazine si uleiul respectiv.
                              Shell Helix Ultra este realizat in mod special pentru motoare de inalta performanta, cu injectie de benzina si echipate cu convertoare catalitice si sisteme de recirculare a gazelor. De asemenea, vine in intampinarea specificatiilor de service ale producatorului si prezinta formule pentru diferite tipuri de combustibil, motoare sau conditii de mediu.

                              Comment


                              • Așa găsesc și eu Shell 0W30 Acea A3/B4 pe situl lor aici.

                                E ceea ce aș cumpăra, dar când dau search apare la noi doar Acea C2/C3...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google