Se pare ca doctoratul in uleiuri de motor, pe care l-ai facut la Sorbona, nu a fost in van. Ma bucura nespus sa vad ca, mai nou, te pricepi si la uleiuri. Te invit pe la fabricuta mea de ulei din boxa blocului, pentru ca am nevoie de o persoana competenta care imi poate oferi niste sfaturi utile.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Se pare ca doctoratul in uleiuri de motor, pe care l-ai facut la Sorbona, nu a fost in van. Ma bucura nespus sa vad ca, mai nou, te pricepi si la uleiuri.Te invit pe la fabricuta mea de ulei din boxa blocului, pentru ca am nevoie de... niste sfaturi utile.
Mai sus se zicea caDupa 650 pagini de discutii inca n-ati hotarat care ulei e mai bun ?E de mult adjudecat titlul, dupa numarul de umpleri: DaciaOil
Comment
-
Mai baieti, chiar daca ati castiga banii la ruleta, nu va bateti joc de ei. Mergeti fratilor 15 mii cu un ulei care fie vorba intre noi, are oleaca de marfa in el.
Pai cu Elf, ce faceai, schimbai la 5 mii?
Am 10 mii pana acum cu ravenol, un ulei de srl si nu-mi trece prin cap sa-l dau jos acum, dar cu M1...totusi.Last edited by IancuMIC; 5 May 2017, 00:45.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Eu am 1500km cu M1, nu pot comenta inca. Trendul este spre "satisfactie...."
Aris il schimba la 8000 pentru ca este al doilea schimb. Primul a fost dupa Elf, se recomanda sa-l dai mai devreme jos, deoarece este "impur"Last edited by Oti; 4 May 2017, 18:15.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
În carnetul de service al Loganului (e vorba de ph1 și ph2) scrie că la regim de mers preponderent urban, „din aproape în aproape” (cam așa e cazul meu), se recomandă ca schimbul de ulei să se facă la 7500 km. Eu așa am procedat (de când am luat mașina sunt la al doilea schimb de ulei și filtre) și l-am întrebat pe mecanicul meu (care e specializat pe toată gama de automobile Dacia) dacă nu cumva e un moft schimbarea asta la 7500 km. Omul mi-a răspuns că fiecare face ce vrea cu mașina lui, dar că el are în portofoliul de clienți oameni care au Loganuri din primele serii din 2004-2005, că în toți anii ăștia și-au făcut reviziile și reparațiile numai la el și că el respectă absolut toate recomandările producătorului. Ca urmare a acestei abordări a întreținerii, motoarele (și nu numai!) ale respectivelor mașini merg și în ziua de azi impecabil.
Prin urmare, voi schimba și de acum înainte uleiul la 7500 km (numai Elf 5W40, fiindcă motorul Loganului meu n-a văzut vreodată un alt tip de ulei din 2010, când a intrat în circulație).M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
@Cherubino
acolo se refereau la mers in bucuresti la ora de varf, nu in petrosani.
ce blocaje de trafic sunt in petrosani ?! cred ca trec 3 masini la 30 de minute, daca e ca in orastie. practic, nici nu mai e nevoie sa te asiguri ca sunt mici sansele sa vina tocmai atunci o masina.
Comment
-
Esti offtopic
Arata-mi unde scrie ca se refereau la bucuresti....
Si de ce nu s-ar referi la Paris, ca motorul e frantuzesc si Paris e clar mai"capitala" decat bucuresti....
Si de unde stii tu cum e in Petrosani....eu am trecut acum 2 zile si nu-i deloc asa cum scrii
Iar treaba cu crezutul....aia e la biserica, nu pe arie tehnica
Apoi mai este celalalt care moare de grija banilor alora care il schimba la 10 000 sau la cat zic....
Daca nu-l schimba atunci cand zici tu,ce faci.....le dai ban? )))
Aveati cativa tipi tineri pe aici care alergau cu motoare modificate....si foloseau elf -dar il schimbau fix la 5000......
Comment
-
fii sigur ca stiu cum se circula in hunedoara, si in deva, care ar fi cea mai agolerata, traficul e o gluma, cam la fel cu sibiul prin care trec anual de vreo sase ori la ore de varf (ori dimineata pe la noua, cand plec spre bucuresti, ori pe la 16-17, cand vin de la bucuresti. nu cred ca stiti ce inseamna mers bara la bara pe vreo 3-4 km.
conditii grele de trafic nu sunt cele care credeti voi, fie ca e vorba de bucuresti sau de paris.
Comment
Comment