@Iancu, revizia am făcut anul trecut în iunie și am mai făcut una intermediara în regie proprie la 9400 km. Oricum uleiul si-a schimbat culoarea, a devenit maro închis. Cu elf maro închis am plecat la Budapesta și după 2000 km era negru tuci și am fost nevoit sa-l dau jos. Oricum uleiul face 6 luni și la cat praf este în București, este musai sa fie schimbat.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by B997NDL View Post@Cherubino
acolo se refereau la mers in bucuresti la ora de varf, nu in petrosani.
ce blocaje de trafic sunt in petrosani ?! cred ca trec 3 masini la 30 de minute, daca e ca in orastie. practic, nici nu mai e nevoie sa te asiguri ca sunt mici sansele sa vina tocmai atunci o masina.
Tu probabil ai trecut prin Petroșani noaptea, sau ai auzit și tu o informație eronată și-ai „eliberat-o” aici.
Oricum ai considera tu traficul din Petroșani, eu tot la 7500 km schimb uleiul și filtrele. Punct.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostApoi mai este celalalt care moare de grija banilor alora care il schimba la 10 000 sau la cat zic....
Daca nu-l schimba atunci cand zici tu,ce faci.....le dai ban? )))
Eventual un argument tehnic, prin care sa sustii de ce e bine sa inlocuiesti M1 in fiecare luna.
Si mai coboara un pic aerele astea de profesor, care face analiza pe text, ca nu e momentul.Last edited by IancuMIC; 4 May 2017, 21:13.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by HirayamaArata-mi unde am scris eu ca trebuie in fiecare luna schimbat......Originally posted by Hirayama View Post... foloseau elf -dar il schimbau fix la 5000......
La mine in cartea tehnica de la L1 scria sa-l schimb la 15.000 de km sau la 7500 de km daca merg in conditii ca in Bucuresti. La L2 scrie ca la 20.000 de km sau 10.000 de km daca merg in conditiile din Bucuresti. Eu zic ca nu e rau sa respecti indicatiile tehnice recomandate de producator dar nici nu zic ca trebuie respectate la virgula.
Un ulei bun merge tinut si cum zic recomandarile, 10.000 de km in cazul meu, cu mentiunea ca trebuie schimbat anual indiferent de km parcursi. Asa scrie in carte : "10.000 km sau un an", daca merg doar 500 - 1000 de km intr-un an trebuie schimbat uleiul oricum.Last edited by Fanez; 4 May 2017, 22:40.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostDe acord, pe forum libertatea de exprimare este cam suprimata dacă nu ești de acord cu anumite persoane. Asta e, fiecare face ce vrea pe banii lui.
Schimbi uleiul cand vrei; daca daca ai spus asta public, invata sa accepti si alte pareri. Chiar daca nu esti de acord cu ele. pana la urma ce este forumul daca nu un schimb de pareri. Aia era parerea mea.
Sunt suprimate posturile in care sunt atacate persoane, nu idei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Cu toate ca in Februarie am facut revizia si rulat circa 3000 km,folosit filtre origine si ulei Total 0w30 de care am fost multumit de cum mergea,auzea motorul,am zis totusi sa incerc Liqui Moly 0w30 synthoil longtime A3/B4,SM la recomandarea unora si pot spune ca merita fiecare banut in plus,un ulei care chiar mi-a satisfacut piticii.
Comment
-
@portocala611
Si eu am acum in motor Liqui Moly 0W30 A3/B4 si pana acum ca si tine mi-a linistit piticii.
E uleiul care m-a multumit cel mai mult...nici eu n-as mai reveni la W40...imi place ca e mai vioaie si mai silentioasa...
Recomand tuturor...dai un ban...da face...
Trimis de pe al meu Sirius Z folosind Tapatalk
Comment
-
nu-i nevoie , rezultatul e predictibil (pe la 90%).
Cumpara acum Ulei motor Mobil Super 2000 X1 10W40 4L la pret avantajos de pe Auteco.ro | Livrare gratuita pentru comenzi peste 400 lei | Consultanta profesionista gratuita | Ridicare din magazin in Berceni sau Obor
mobil 2000 10w40 am in 1.6 mpi. schimbat la 10.000 km. nu creaza probleme.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
@ portocala611
De pe Emag....am avut si un voucher si am luat bidonu de 5 l la 200 de lei.
E de pe la sfarsitul lui 2016...nu am bagat de seama daca e SM....dar cred ca este....
Am mai luat 2 l ca intr-o luna il schimb, fac 10 000.
Mie pana la 8 000 imi sta nivelul bat...dupa asta pana la 10 000 imi scade 2 mm pe joja...ma gandesc ca scade de la uzura lui, a uleiului.
Si la Elf 5W40, M1 0W40, Liqui Moly 0W30 mi-a scazut...La Elf 10W40 mi-a scazut chiar 5 mm pe joja.
Mai ca imi vine sa-l schimb la 7500....
Trimis de pe al meu Sirius Z folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by Costi-bc View Postmobil 2000 10w40 am in 1.6 mpi. schimbat la 10.000 km. nu creaza probleme.
Desi e semi, are cateva avantaje :
- e A3 adica HTHS minim 3.5, varianta x2 am gasito cu hths 4 deci excelent
- nu spune vi insa x2 lam gasit cu 154...adica semi
-cel mai important, da fosforul care e destul de crescut pt un semi, are mai mult fosfor ca unele sintetice
De ce? Pt ca e norma SL....adica veche,pe vremea aia nu era euro 5-6....
Ce e asa special la fosfor? Fosforul impreuna cu zincul, sulful etc sunt protectori la came la motoare cu culbutori mecanici....gen mpi 8v si 1.2 16v ( am inteles ca au tot mecanici sau gresesc)
TBN nul gasesc, multa nevoie nu are pt ca zice ca sulful e relativ scazut...deci nu are ce sa neutralizeze
E un ulei frumusel la care Mobil a jonglat bine cu caracteristicile, la fel ca la M1....
Comment
Comment