mobil 3000 e un ulei slab... zgomote ca la tine, uzura lui rapida.... poate la mers batraneste se preteaza dar daca mai ai tendinta sa o si calci nu e bun... lumea tot confunda cu Mobil 1...
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
vineri acu ii fac distributia, si daca tot ii fac distributia vreau sa-i schimb si oloiu, ca mi se pare ca si-a cam pierdut din proprietati dupa 5 mii de km, nu mai suna asa plin/infundat. la viteza de autostrada e f ok, nu se aude motorul, la mersul prin oras mi se pare ca suna un pic cam ciudat, adica cam ca dacia oil 5w30 ) oloiu e m1 5w30 esp formula. as merge pe ceva mai gros, elf rn tech 5w40/ mobil 1 0w40 sau total 9000 quartz energy 5w40. ce nu-mi place la 5w40-urile astea e vascozitatea la rece, de 90. vara acu sa zicem ca e ok, pt ca temperaturile ambientale de la pornirea la rece sunt ok, dar iarna.. la -20 de grade?
Comment
-
Merge si iarna....dar nu sa-l compari cu 0w...
Daca ai chef de teste, pune orice.....doar sa-l schimbi la cel mult 10 000 sau daca iti pare ceva ciudat, mai devreme
Daca iti pare ca bate la rece, sau auzi metal pe metal etc etc mai bine il schimbi.....rau motorului nu-I faci
Comment
-
nu-s batai sau ceva. doar ca motorul suna a rasnita, cred ca e o chestie specifica motoarelor mpi de la Renault si celor care au admisia deasupra motorului, au un barait specific/distinct fata de cele care au galeria de admisie in fata, unde e galeria de evacuare la logan
10 mii nu tin un ulei nici ars. maxim 6 mii. de pe la 5 mii incep sa "crape', cel putin asa am sesizat eu si la dacia oil si la mobil 1, ambele 5w30, nu mai sunt ca la inceput. si nu, nu conduc agresiv sau ceva. 120 in afara si 50-60 in oras. maxim 4500 rpm in depasiri ) deci un stil f normal
dacia oil are un + la inceput, in sensul in care se comporta f bine in primii 3-4 mii de km, dupa care incepe sa se degradeze treptat. motorul e f silentios etc. la m1 am observat o anume asprime in functionare inca de la inceput, de cand e turnat, e usor mai zgomotos motorul in mers normal, si ceva mai silentios la viteza/turatie mai mare
sau mai e varianta ca alte zgomote sa ma induca in eroare, nu stiu ce sa zic. sau masina e f prost insonorizata pe partea de podea si perete ignifug , de aud tot ce intampla sub capota
comparativ cu 0w, acesta din urma e mai gros un pic la rece fata de un 5w30, dar cu f putin
(75 - 0w vs 72 5w, ambele de la m1, cel mai subtire 5w e elfu/dacia oil 5w30, 55 ) )
Comment
-
Bătrânică mea a ieșit la pensie( L1 de 70cp dci), urmează să mai facă undeva la 5mii km pe an pt următorii 3-4 ani. O să fie hingherită doar prin oraș pt drumuri scurte ( între 2 și 15km).
A văzut doua schimburi cu Elf si două de Castrol 5w40 edge, de la 30mii doar Motul 5w40 până acum ( are 145mii km).
Ce ulei îmi recomandați sa ii pun ? Consider că nu se mai merită să dau atâția bani pe Motul. Mulțumesc
Comment
-
Tocmai, la regimul asta de functionare (de rahat pentru un diesel) ar merita sa-i pui un ulei mai bun, avand in vedere ca nu va mai vedea in veci temperatura optima de functionare.
Eu daca aveam diesel as fi incercat varianta de la mobil1 0w40.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostESP w30 e mai fluid decat NL w40 :P
Originally posted by dl_dr25 View PostBătrânică mea a ieșit la pensie( L1 de 70cp dci), urmează să mai facă undeva la 5mii km pe an pt următorii 3-4 ani. O să fie hingherită doar prin oraș pt drumuri scurte ( între 2 și 15km).
A văzut doua schimburi cu Elf si două de Castrol 5w40 edge, de la 30mii doar Motul 5w40 până acum ( are 145mii km).
Ce ulei îmi recomandați sa ii pun ? Consider că nu se mai merită să dau atâția bani pe Motul. Mulțumesc
De Q8 zic pas pt ca la tractor mi s-a parut a fi un ulei foarte slab (la 3000 km nu mai era "nou " , parca aveam 10000 km rulati ) .
Mai poti merge pe Valvoline SynPower 5W40, are pret bun, un ulei decent.
N-as baga un ulei ieftin daca fac putini km, din contra, as cauta unul bun care sa tina in timp (peste 1 an) la oxidare .
Mai bine un motor rulat cu schimburi dese de ulei, decat unul rulat putin cu intervale mari de schimb ulei.
Comment
-
Dar nu mai merită spun eu, după 3-4 ani remat scrie pe ea. Acum două luni când am luat L2 Ph2 puteam sa o vând pe cea veche cu 1800€ , dar decât să o dau pe banii ăștia am preferat sa o țin fiindcă mașină este super ok.( amortizoare Sachs, discuri ate, încălzire în scaune etc., masina a fost super îngrijită). Mulțumesc pt sfaturi.
Comment
-
Am schimbat astazi uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer.
Doar uleiul si filtrul de aer au fost schimbate in service, filtrul de aer, de mine in parcare.
Nota de plata la service a fost decenta, mecanicul a fost f. cooperant.
Uleiul vechi M1 NL 0W40 a fost schimbat la sub 10.000Km, undeva in jur de 9500km rulati. Proportia: 40-60% (urban-extraurban).
Noul castigator in baia de ulei pt. cca. 10 mii km, este...Renewable Lubricants 5W40!
Filtrul de ulei: Mahle
Filtrul de aer: Mahle
Deocamdata nu mi-am facut inca o idee despre uleiul asta. Ce pot spune, este ca la ralanti se aude...ca orice ulei proaspat schimbat. Adica zgomotul arcurilor proaspatului schimbat disc de ambreiaj (traiasca Valeo ) acopera intr-o oarecare masura zgomotul motorului. In schimb, in reprize, la turatii medii si mari motorul este f. silentios - aici cred ca-si arata de fapt adevarata valoare (daca o are ) uleiul asta.
Oricum, ramane de vazut, deocamdata am mers doar prin oras.
Voi reveni cu pareri despre uleiul asta dupa minim 5000km parcursi.Attached Files- 20170516_115446_resized_1.jpg (39.2 KB, 89 views)
- 20170516_115502_resized_1.jpg (56.4 KB, 87 views)
- 20170517_101018_resized_1.jpg (60.9 KB, 89 views)
- 20170517_101035_resized_1.jpg (72.5 KB, 86 views)
- 20170517_110034_resized_1.jpg (77.0 KB, 87 views)
- 20170517_110140_resized_1.jpg (41.3 KB, 57 views)
- 20170517_113238_resized_1.jpg (83.5 KB, 52 views)
Last edited by Kojak; 17 May 2017, 16:23.
Comment
Comment