Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Bogdan
    elf evo sxr 5w40 la 90 de lei/4litri, 112 lei/5 litri sau 23 lei/litru

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    Comment


    • Atunci o sa astepti mult si bine.
      Dezbaterile despre ulei nu au ca scop punerea de acord in privinta celui sau celei.
      Putem in schimb sa vorbim despre un ulei adaptat stilului fiecaruia sau pentru anumite conditii de exploatare.
      Pentru unii Dacia oil e suficient; pentru altii nici Redline, M1 nu sunt multumitoare. Prin urmare discutam, discutam, iar hotrararea in privinta alegerii uleiului tine totusi de bugetul si mai apoi de preferintele fiecaruia, in ideea in care nu tinem cont de recomandarea producatorului.
      ...
      Eu de exemplu dau 175 de lei pe 5l de ravenol 0w40 si il schimb la 15 mii, in conditiile unui mers predominant extraurban.
      Last edited by IancuMIC; 23 May 2017, 09:42.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by bogdan_1984 View Post
        cand ajungeti la un numitor comun sa ma anuntati si pe mine.
        vreau sa stiu care e cel mai bun ulei raport calitate/pret pentru amaratele noastre de Dacii.
        M1 0w40.

        Comment


        • Inca o verificare scurta la buson si in dim. asta . Spume ciuciu!
          Asa ca nene Iancule nu stiu daca am dat lovitura cu valvolina dar cred ca sunt pe aproape.
          Clar motorul nu este de vina ci mizeria de ulei Elf 900 SXR 5w-40 care este atat de folosit de altii , face spume dupa doar 5000 de km (defapt vazusem de cand am turnat uleiul dar in cantitate mai mica).

          Daca se prezinta tot asa ca in poza de azi si dupa 5000 de km , clar voi ramane pe acest Valvoline SynPower 5w-40.

          Danke domnule Hirayama ca pana la urma m-ai convins ca este de la ulei problema si nu de la motor , de.. se vede ca omu stie ce vorbeste.
          Attached Files
          Last edited by prometheus; 23 May 2017, 09:51.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Mulțumesc pt recomandări.

            Comment


            • Mey, nu te grabi ca e doar la inceput

              Dupa ce isi termina aditivii si dispersantii, poate sa faca si asta

              Deocamdata se comporta ca un ulei aditivat decent


              Vezi in timp si dupa schimburi

              Insa ca idee, indifferent ce pui, cauta sa pui sintetic veritabil ( nu semi )

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                Danke domnule Hirayama ca pana la urma m-ai convins ca este de la ulei problema si nu de la motor , de.. se vede ca omu stie ce vorbeste.
                Pai ti-a zis ori de la motor ori de la ulei; logic, nu? Putea sa fie de la bielete?
                Numai ca tui ai inteles doar ce ai dorit sa intelegi.

                Daca face spume, ceva e in ne regula....fie motor, fie ulei, fie ambele

                La cei cu 1.2 din cate am inteles au o constructie mai "ciudata" si daca uleiul nu este calitativ....mai face spume
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Acum nu mai face spuma din cauza conditiilor climatice. Sunt temp ridicate, motorul ajunge repede la temp de regim. Capacul filtrului "ecraneaza". Sa faci un schimb prin noiembrie, daca in ianuarie nu face " clabuci" este ok uleiul.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Las omu sa se amageasca; a dorit sa puna alt ulei, l-a pus si de abia asteptat primii metrii sa vada ca nu face spume. Pe vremea asta, nici argusu' nu face spume.
                    Eu am spus de la inceput ca e ciudat la vremea asta; cine stie de unde o fi fost uleiul ala.
                    La toamna sa pui poze; daca o sa mai pui.
                    In fine ma bucur ca ai scapat de stres; de spume...mai vedem.
                    Succes.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Bre d-nu moderator dar ce le mai intorci....))))

                      Pune "bre' " tot postu asa, sa se vada

                      Originally posted by Hirayama View Post
                      Nu are voie sa faca spume in nici o situatie

                      Nici daca doar il porneste, fara sa mearga

                      Daca face spume, ceva e in ne regula....fie motor, fie ulei, fie ambele

                      La cei cu 1.2 din cate am inteles au o constructie mai "ciudata" si daca uleiul nu este calitativ....mai face spume

                      Deci motor mai pretentios, nu patratoase ca mpi urile

                      Vezi cazul lui Aris care sa vindecat cu ulei sintetic

                      Orice sintetic decent trebuie sa contreze tendinta la condens excesiv pe care o are 1.2... asta inseamna sa fie sintetic

                      Daca fac analiza acum pe text o sa zici iar ca "professor" in sus si-n jos


                      Eu nu I-am zis sa schimbe motorul, I-am zis sa schimbe uleiul.....)))))


                      Daca ii ziceam sa schimbe motorul ......asta ca sa explic mura-n gura

                      Dar putin imi pasa, ma bucur ca si-a rezolvat problema; voi continuati cu ale voastre


                      Stii care e treaba? Unii chiar inteleg, altii nu vror.....si platesc pretul



                      Oti, poate la tine sunt ridicate temperaturile, la mine ploua si e umezeala toata ziua ...si noaptea....

                      Comment


                      • Iancule nu inteleg ce vrei sa evidentiezi omule !!! Colegul a zis foarte bine ca poate fi ori una ori alta , asa ca am schimbat uleiul si momentan problema s-a rezolvat.Spume aveam cu Elful de cand il turnasem dar in cantitati mai mici , nu eram 100% sigur ca este de vina oloiul si normal ca motorul era al doilea la banuieli ca ceva este in neregula cu el. Elf-ul l-am cumparat din Carrefour.

                        Acum ca totul este ok chiar si doar dupa cativa km ma face sa cred ca si dupa 4-5000 de km nu voi gasii spume.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Iancule nu inteleg ce vrei sa evidentiezi omule !!!
                          Adica ceea ce ti s-a mai spus; nu te grabi ca nu e relevant.
                          In rest, numai bine.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Deși am zis ca revin după minim 5000km parcurși cu RLI, m-am hotarat sa vin acum cu un feedback după numai 2000km parcurși.

                            Zgomotul motorului este în continuare redus, la turații medii, mari și foarte mari.

                            Nivelul pe joja este fix la maxim (3.1 litri turnați la schimbul de ulei), eșapamentul curat lacrima.

                            Nuanță uleiului s-a mai închis puțin, ceea ce este normal.

                            Răcirea este sesizabil mai buna,, gmv pornește mult mai rar comparativ cu M1.

                            Urca f. bine în ture, însă nu știu în cazul ăsta cât de mult contează uleiul.

                            Deocamdată sunt foarte mulțumit de ulei.

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                              cand ajungeti la un numitor comun sa ma anuntati si pe mine.
                              vreau sa stiu care e cel mai bun ulei raport calitate/pret pentru amaratele noastre de Dacii.
                              Bogdane...stii loganelul meu (fostul 1.4 Mpi)... la el toata perioada de la nastere si pana la vanzare a vazut doar M1 NL 0-W40 fara (absolut) nici o problema d.o.p.d.v.

                              La asta noua (0.9 TCe) urmeaza la inceputul lui iulie prima revizie si vreau sa bag tot M1 NL 0-W40.

                              Vad ca nu a zis nimeni/specificat daca au bagat si ei tot la 0.9 TCe ...M1 NL 0-W40. Eu zic ca e in regula ca norme recomandate de producator (Dacia)...adica Acce A3/B4...restul e cancan...

                              Comment


                              • Am vreo 300km de cand am sters busonul. Nu au mai aparut urme de caimac/spuma. Banuiala mea este ca mai sunt urme de Elf prin motor si in functie de regim interactioneaza cu Mobil 1. Afara este rece, umezeala multa, sper sa fie ok uleiul. As vrea ca urmatorul schimb sa fie toamna.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google