Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vitriol View Post
    Poze cu chiulasa mea.
    E perfecta - asa sa o tii cat de mult posibil !

    Comment


    • Originally posted by vitriol View Post
      Poze cu chiulasa mea.
      phuaaa! E varza.

      Arata la fel ca a lui @MIHAI C doar ca difera culoarea.
      Last edited by Fanez; 30 May 2017, 21:54. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • A mea a stat mai mult la soare
        km am 110 000. de vreo 3 ani fac in jur de 1300 km pe luna.

        Comment


        • Poze si cu a mea de anul trecut, o sa reglez iar culbutorii anul asta si o sa pun iar poze, la mine tot apar pete.

          IMG_7067.jpg

          Legat de spuma pe buson, sunt la al 4-lea schimb cu motul 10w40 si cam asa arata uleiul.

          Acum are 4000 de km de cand l-am pus, prin februarie l-am pus.

          IMG_0706.JPG IMG_0707.JPG

          IMG_0708.JPG IMG_0709.JPG

          Comment


          • dupa 8 ani de 5w30 dacia oil si mobil 1 esp formula, am decis ca e momentul pt o schimbare, decizie accentuata si de lipsa muzicii in masina timp de 1 sapt (mi s-a blocat butonul de on/off de la mp3player), ocazie cu care am putut asculta motorul in voie cu m1 esp formula si nu prea mi-a placut cum suna, adica mai rau decat cu dacia oil. se aude prea tare in interior prin oras, zici ca e langa mine.

            oloiu e imbuteliat relativ recent, 3/2017. aveau si m1 0w40 la acelasi pret si acelasi lot (3/2017) dar am zis pas, momentan sunt satul de m1. luni va fi schimbat si revin cu impresii
            Attached Files
            Last edited by cristi....; 10 June 2017, 17:17.

            Comment


            • Pacat de M1 0w40 - e fix ala cu formula noua, anuntata cu PAO + AN ! )))))


              Ei zic ca formula noua a aparut pe la sfarsitul lui 2016 .....


              Deci .....


              E bun si Valvoline, sa revii cu impresii


              P.S : AN se doresc a fi rivalii directi ai esterilor insa avand costuri reduse; Mobil 1 a anuntat ca a schimbat radical formula lui 0w40, renuntand sa fie un "gr3+ ultra dopat" si revenind la baza PAO imbunatatita cu AN.....deci orice e din 2017 sau sfarsitul lui 2016 e formula noua...theoretic

              La M1 esp iti suna si face zgomot pt ca I s-au terminat aditivii....ala e si mai dopat decat M1...

              Comment


              • mda, l-am tinut cam mult. 7200km ) de la sfarsitul iernii a inceput sa sune dubios, iar in ultima saptamana... inadmisibil zic eu pt un ulei care se vrea a fi premium. la viteza de croaziera nu se simte ciudat, doar in oras rontaiala aia, aud exact tot ce se intampla sub capota

                am tot consultat fisele.. am avut 3 variante: m1 0w40, valvo syn power 5-40 si valvol synpower xtrem c3 5-40. valvo c3 mi s-a parut mai slab pe cifre decat varianta synpower normala, desi e usor mai scump, iar la mobil 1 0w40 exista aceiasi fisa tehnica de cand lumea, nu e nimic schimbat la ea

                o fi mai dopat esp formula decat 0-40 tot m1, dar iti zic ca nici cand e nou nu e cu mult mai breaz, tot are un sunet mai..ascutit. o fi din norma c3
                Last edited by cristi....; 10 June 2017, 17:37.

                Comment


                • Cristi...doar pt tine :

                  Sa stii ca sunt unii cu TFSI care schimba uleiul la 6200 km (nu e vb de mine direct)

                  Depinde de stilul de mers si contaminare.....mersul in oras, stop and go il omoara cel mai mult

                  De asta am tot zis sa evitati C-uri.....sau chestii eco


                  Despre M1 0w40 baga un mail la englezi/nemti sau citeste la rusi ( nu zic unde ca poate imi iau moneda ! ) vis - a -vis de noua formulare

                  Vezi ca din categoria 5w30 ( am inteles ca iti plac), mai solid decat M1 esp este Valvoline synpower extreme XL-III C3 - in TFSI nu-l arde gram, se comporta la fel ca un 0w40

                  Comment


                  • stilul meu de condus e foarte normal, nu-mi place sa-mi duc bunurile "la limita" doar pt a vedea daca rezista sau nu . legat de stop&go cu pauze f scurte intre porniri de fiecare data am incercat sa le limitez cat se poate de mult.

                    cei cu tfsi sunt f multumiti de esp formula. dar depinde si de motor, asa cum ai spus si tu mai demult. pana la urma internele motorului de logan nu prea par sa se impace cu normele moderne c3...poate ii place "mancarea mai grea" putin

                    nu ca imi plac 5-30-urile, dar am zis sa merg pe aceiasi vascozitate recomandata de producator

                    iar 5w30 de la m1, cel putin din fisa, nu pare chiar eco, sau e un eco foarte rezistent: hths 3.58 nu prea e din clasa eco. oricum, e blindat cu boron, molibden etc
                    Last edited by cristi....; 10 June 2017, 18:01.

                    Comment


                    • Cristi eu nu ma refer la forje...

                      Am dat exemplul cu tfsi pt ca il consider la limita ( turbo dar si norme "eco")

                      Insa acolo merge pana la un anumit punct pt ca piesele au alta calire....alta calitate

                      Dar chiar in aceasta varianta, tot il mananca pe de-o parte datorita injectiei ( FSI specific) si pe de alta parte datorita uleiului care daca e mai slab.....il arde



                      Legat de Logan.....nu iti pare eco?

                      Ce tot ai cu acel HTHS?


                      TBN l-ai vazut cat este? - compara-l cu M1 0w40

                      Continutul in SAPS? - compara-l cu M1 0w40


                      De la astea 2 iti vine zdranganeala la motor......pt ca unul nu mai poate neutraliza produsele care rezulta prin ardere iar celalalt nu poate proteja suprafete.....pt ca sunt in cantitati mai mici decat la M1 0w40


                      Deci e vorba ca I se duc aditivii si restul.....

                      Comment


                      • da, stiu, totul e injumatatit la esp formula fata de 0w40 0.6% ash fata de 1.2 iar tbn-u e 6.ceva, 6.4 daca nu ma inseala memoria fata de 10 sau 11. dar citeam ca au compensat cu altceva... grafit alb sau ceva de genu asta (parca boron ii zice) si zinc in cantitati suficient de mari

                        macar asta care l-am luat acum e "cu de toate", nu mai e eco. tbn-u e 10, punctu de curgere e f bun, -48, hths nu e dat dar ma gandesc ca e minimum 3.6; e sn. sta destul de bine pe hartie (+ aprobari -> porsche a40, rn, mercedes etc), ar trebui sa reziste vreo 6 mii de km fara sughituri

                        eu m-am gandit ca dca merge pus in porsche cu motor de 3l tdi sau v12 benzina, unde regimul termic e mult mai dur decat in motorul de logan, ar fi trebuit sa fluiere in mpi-urile noastre.. dar se pare ca nu e chiar asa

                        fluiera a epuizare )
                        Last edited by cristi....; 10 June 2017, 19:27. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Depinde de motor.....

                          La ESP l-au dopat cu de toate dar daca TBN e 6....si SAPS la jumate.....e cam degeaba, pt ca nu are ce ii trebuie unui motor de generatia Logan

                          Si in consecinta va rezista fix atat cat tin aditivii.....


                          Unii zic empiric ca un TBN de 6 tine cam 6000 km....TBN 10 cam 10 000; empiric si la mers normal, nu conditii severe

                          Astea variaza de la motor la motor, de la stil de mers la stil de mers- insa empiric si ochiometric ei zic ce am scris mai sus



                          E ok Valvoline-ul tau.....dar na, TBN 10 - M1 0w40 avea 12- iar la VI M1 castiga detasat :P

                          Oricum la ce PP are, e sintetic; nu o fi PAO dar nu conteaza


                          Nu compara porche cayenne/w12 tuareg cu loganul.....ca ala are alte tolerante si alta calire a pieselor, sa reziste la chestii C3 fara SAPS si TBN mic

                          Si chiar asa, foloseste 5w30 pt mers obisnuit.....in regim de forja se schimba treaba

                          Comment


                          • da, are logica ce spui, dar sa stii ca am intalnit uleiuri c3 cu aprobare rn0700/710

                            iti dai seama ce baliverne sunt astea cu intervale lungi de schimb la ulei...elf rn tech 5w40 e creditat cu 30.000km oci. pai ar trebui sa aiba tbn-u de 30 cel putin... in realitate numai vreo 10

                            Comment


                            • Cat de mult conteaza calitatea uleiului folosit , cu valvolina n-am pic de spume la buson , am mers si dim. pe ploaie cat temperatura era mai scazuta , spume niente .
                              Motorul este foarte silentios , chiar am ramas placut impresionat .In momentul de fata acest Valvoline SynPower 5w-40 , mi se pare cel mai bun ulei pe care l-am folosit de cand am Loganul.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • de abia astept sa vina odata ziua de luni-> ulei bun, corect, si lautarii inapoi in difuzoare, ar trebui sa nu-mi mai perturbe nimic auzul

                                @prom

                                nu ai avut parca o data un schimb cu m1 0w40?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google