nu mai sta atat de mult turat motorul la prima cheie (inainte cu 5w30 statea mai ridicat relantiul si cobora destul de greu, acu dupa 20-25 scade la 1 mie...
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by ZFMFLORIN View PostDaca tot am urmarit niste valori incerc sa le impartasesc.
Metionez ca sunt pt ulei 5w40 cu norma de renault (piticu), SN, fara C-uri (alt pitic) si pt cele care m-ar interesa.
3 schimburi am pus Elf, ultimul care e pe duca Ravenol VST si vedem ce ma decid...( intre tbn si index vascoz.), dar parca inclin spre vascozitate ....
Din cate am vazut pe alte forumuri useri cu experienta in ale uleiurilor, au remarcat pachetul extra de aditivi ai acestui ulei.
Cred ca va fi urmatoarea mea optiune; deja acum am optat sa merg in continuare cu SSL ul.
...
Legat de VI ale uleiurilor; in general un indice mai mare e un lucru bun. Dar, pentru ca exista si un dar, daca vascozitatea marita e rezultatul exclusiv al amelioratorilor de vascozitate si mai putin a unei baze sintetice, atunci ar trebui sa va asteptati ca acei amelioratori sa piarda din rolul pentru care au fost incorporati in ulei, ceea ce va duce la scaderea drastica a VI a acelui ulei. De aceea va spun ca eu as prefera un VI cat mai natural, ca sa zic asa, adica rezultatul bazei uleiului, chiar daca are VI sub 170.
In aceiasi ordine de idei, urmariti si HTHS-ul uleiului, adica acel indicativ aflat in concordanta cu protectia motorului. Daca are o baza buna, un VI cat mai mare si un HTHS peste 3,7 e si mai bine.
Legat de VI, as aminti de faptul ca sunt uleiuri cu indice 162 si HTHS 3,8. Pp -45*C, noack 6%. Acest ulei e rezultat dintr-o baza sintetica.Last edited by IancuMIC; 18 June 2017, 15:38.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
VST-ul mi l-ai recomandat cand ma interesam de Ravenol. Am zis ca nu vreau Ravenol pentru ca "made in germany". Pana la urma (pana acum) nu stiu ce sa zic. Eram hotarat pe Elf primele 3 schimburi (garantia masinii) si m-am razgandit. Apoi mi s-a pus pata pe Shell care se gaseste mai dificil. Mai am cca doua saptamani ca sa ma decid.
N-am prea vazut pe forum pareri despre Ravenol decat la d-ta si la userul banat (la ce uleiuri recomanda nu ma prea incumet ).
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postnu e vb ca nu ma satisface M1, dar cum spunea si monsieur Kojak, m-am cam obisnuit cu binele si vreau mai binele binelui daca se poate
SynPower sta bine pe hartie, in realitate se "usuca" mult mai repede decat M1 0W40, le-am folosit pe amandoua la tractor si sunt incomparabile dupa 5000 km facuti.
In primii 3-4000 km e super mega SynPower 5W40, dqr, se duce dracu in scurt timp.
In schimb la M1 (am bagat si 5W50) 0W40 se tine bine si dupa 7000 km !!!
Deci dupa mine vazut, e inca un caz unde diferenta de pret se justifica (doar pe hartie au proprietati similare).
LE: am 7800 km la tractor cu M1 0W40, inca tine bine la forje, nu intru in detalii pt ca nu e la subiect, dar acelasi comportament l-am avut si la LOgan 1.4, tine bine in timp, poate n-o fii cel mai bengos, dar are proprietati decente care se mentin si dupa un schimb la altulLast edited by Octavian; 18 June 2017, 18:20.
Comment
-
Eu am cumparat din Carrefeour acum o luna M1 0W40 la 31 de lei litrul, toate bidoanele erau fabricatie vara/toamna lui 2016. Sunt la al doilea schimb cu uleiul asta, cel vechi l-am "scurs" dupa 1 an si circa 10k km. Era negru. Personal sunt foarte multumit de el, masina mea vede forja foarte des si pana acum nu am ce sa-i reprosez uleiului. Am zis asta si mai demult: motorul e incomparabil mai silentios decat cu Elf 5w30 folosit de mine vreo 3 ani. Stiu, sunt uleiuri din "ligi" diferite dar diferenta e semnficativa.Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostNu ai cum sa vezi binele binelui intre M1 0W40 si Valvoline SynPower 5W40.
SynPower sta bine pe hartie, in realitate se "usuca" mult mai repede decat M1 0W40, le-am folosit pe amandoua la tractor si sunt incomparabile dupa 5000 km facuti.
In primii 3-4000 km e super mega SynPower 5W40, dqr, se duce dracu in scurt timp.
In schimb la M1 (am bagat si 5W50) 0W40 se tine bine si dupa 7000 km !!!
Deci dupa mine vazut, e inca un caz unde diferenta de pret se justifica (doar pe hartie au proprietati similare).
LE: am 7800 km la tractor cu M1 0W40, inca tine bine la forje, nu intru in detalii pt ca nu e la subiect, dar acelasi comportament l-am avut si la LOgan 1.4, tine bine in timp, poate n-o fii cel mai bengos, dar are proprietati decente care se mentin si dupa un schimb la altul
nici nu vreau sa-l tin mai mult de 5 mii de km. fix 5 mii m-am gandit ca va fi oil change interval de acu, cat mai sta la mine momentan sunt f extaziat de cat de bine se comporta fata de m1 esp formula
Comment
-
29 lei pe Mobil 1 0w40 e un pret prea bun ca sa nu cumperi, am luat si eu niste oloi pentru Logan, sa vad cand o sa ma invrednicesc sa fac schimbul.
3 litri ulei+filtre de origine~140 lei, zic eu ca e aproape pomana, cu Elf la reprezentanta te costa de la dublu in sus.
Uleiul e produs imbuteliat in 10.2016, erau bidoane si de 2016, si 2014, si 2013...
Comment
-
-
Originally posted by Fanez View PostN-am folosit, iti spun parerea mea personala: Baga-l daca vrei! Eu evit Mobil1 de orice fel. O fi "prințip"...
Nu-l vad peste Elf.
Tu la ce compari Mobil1 cu Elf, la culoare bidoanelor? Mda, nu seamana.
La ulei, poate un Elf 0w30 sa se poata compara cu Mobil1, altfel, in momentul asta Elf nu joaca in aceeasi liga cu Mobil 1.
Pentru superstitiosi, bagati un post ca sa trecem la pagina noua, asta e 666.
Comment
Comment