Fanez, eu folosesc m 1 0w40 din primavara lui 2012, vreo 7-8 schimburi pe logan 1.6 mpi, cand am luat fluence i-am schimbat in secunda 2 uleiul, am trecut de 10.000 km si ma pregatesc de schimb. Uleiul sta deja la racoare in magazie.
In 5 ani am trecut prin multe situatii si temperaturi, de la -20 de grade pana la +40 in grecia, acelasi schimb de ulei.
Nu stiu sa citesc fișa aia a uleiului și nici nu ma pretind a ști ceva teorie despre o zeama pe care a pus-p unu-altu intr-un bidon.
Vorbesc din proprie experienta despre M1, ceea ce nu se poate spune si despre dumneata cu privire la ravenol, nici nu l-ai pus in motor.
In 5 ani am trecut prin multe situatii si temperaturi, de la -20 de grade pana la +40 in grecia, acelasi schimb de ulei.
Nu stiu sa citesc fișa aia a uleiului și nici nu ma pretind a ști ceva teorie despre o zeama pe care a pus-p unu-altu intr-un bidon.
Vorbesc din proprie experienta despre M1, ceea ce nu se poate spune si despre dumneata cu privire la ravenol, nici nu l-ai pus in motor.
Comment