If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
... insemna ca incepe sa neutralizeze depunerile mai repede...
... factori externi , gen praf.
Daca n-are depuneri? De unde apar depunerile astea?
Nu m-am gandit ca intra praf in uleiul din motor.
... fara a-ti afisa un aer de superioritate , asta era ideea , adica fara "daca voi aveti impresia" (ca eu sunt deasupra voastra si stiu cel mai bine ceva de genul).
Altii chiar faceau asta, la nenea Iancu nu poti sa zici ca ar fi vorba despre asa ceva decat daca ai "impresii".
Last edited by Fanez; 9 July 2017, 18:24.
Reason: Automerged Doublepost
Daca as folosi in premiera un ulei, care dupa 1500km. s-ar innegri, mi-as pune cateva intrebari serioase, in loc sa sar la gatul colegilor, care mi-au semnalat, ca nu prea e normal, "fenomenul".
Evident, un ulei se innegreste, dar la un benzinar de pe logan, in general motoare care ard curat si nu prea lasa depuneri si la 1500, nu am auzit, decat in cazuri in care utilizatorii au gasit de cuviinta sa posteze pe anumite forumuri, contrariati de acest lucru.
Acum ori motorul are depuneri la greu si uleiul isi face treaba, ceea ce nu cred, ori uleiul ala nu trebuie tinut prea mult in motor, ori nu a fost scurs bine uleiul vechi.
Conteaza foarte mult in acest caz, capacitatea reala a acelui ulei de a neutraliza acizii.
la Elf 900 SXR incepeam sa vad o schimbare de nuanta in ulei abia dupa vreo 3500-4000 de km.
Destul de corect; am folosit si de abia dupa 5 mii puteam spune ca s-a inegrit.
...
Poze cu uleiul meu, dupa mai bine de doua mii; destul de greu sa vad nivelul, daca e lumina puternica afara.
Daca nu uit, o sa fac alte poze pe parcurs, pentru mai multe clarificari.
Daca as folosi in premiera un ulei, care dupa 1500km. s-ar innegri, mi-as pune cateva intrebari serioase, in loc sa sar la gatul colegilor, care mi-au semnalat, ca nu prea e normal, "fenomenul"....
Ei, as! Pai nu am eu "cel mai ulei"? Cum adica sa ma contraspui?
N-am sarit...
Poze proaspete cu uleiul avand la activ doar 1500 km.
Ai sarit.
As evita pe viitor un astfel de ulei.
Uleiul meu din fabrica, pe la 3500 km arata ca altele pe la 8000-10.000km.
Toata lumea zice ca uleiul din fabrica e câh dar altele care se innegresc mai repede sau asemanator sunt bune. Sau si uleiul din fabrica e "beton".
Ori e o problema la motor sau la combustibil, ori e uleiul slab calitativ.
Fane , chiar te rog sa eviti acest ulei pe viitor , eu insa nu sunt convins ca este o petarda , pentru ca : diparitie de la buson a spumei , silentiozitate cu mult peste media uleiurilor cotate la cam acelasi pret/performanta, nu a fost halit nici macar un gram , porniri fara absolut nici un zgomot suspect .
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Era o gluma; vezi emotic.
Acum serios vorbind, daca a fost pus la nivel maxim si dupa 1500 au "pierit" cca 150-200ml, atunci...e bai.
In fine, uleiul lui, masina lui.
La mine e la maxim si dupa 15 mii. Cu asta nu cred ca ajunge la km. astia fara sa completeze.
Din punctul meu de vedere, valvoline, nu e peste elf.
... este o petarda , pentru ca : diparitie de la buson a spumei , silentiozitate... nu a fost halit nici macar un gram , porniri fara absolut nici un zgomot suspect .
Asta a fost cantitatea turnata din start nene Iancule , ce se vede pe joja.
N-am pus pana la maxim pentru ca vreau sa evit fenomenul de "barbotare".
Din punctul meu de vedere este peste Elf si cu mult
Atunci, treburile se schimba.
Fii si matale mai "vorbaret"; de unde sa stim cum obisnuiesti sa faci nivelul?
Nu e petarda valvoline, nici vorba. Mai vezi si d.ta cum se prezinta in continuare. De culoare zic. La cati km. faci schimbul?
Mea culpa , cam de vreo 2 schimburi pun ulei mai putin cu cca. 150-200 ml .
Nu vreau sa fie pana in "buza" de maxim dar pe aproape.
Iti scriu sincer ca fata de Elf ca si perceptie acustica cel putin ...nici nu se compara! este o diferenta prea mare ca sa nu o notez in revista.
Spumele de la buson care au disparut imediat ce am realizat schimbul cu Valvoline.
Acum sper sa nu fiu carcotas , dar parca si consumul a scazut cu cca 0.5 litrii , poate ca si uleiul este prea nou.
Schimbul am mai spus....il fac la 5-6.000 de km , ca asa sunt eu mai nebun.
Daca puneam la fix Maxim si observam o scadere de cca 200 ml in 1500 km cum ai crezut initial...pai il aruncam imediat pana acum..nici nu mai postam ceva de el.
N-am pus pana la maxim pentru ca vreau sa evit fenomenul de "barbotare".
Asa ceva nu "ezista".
Ca veni vorba de spume la buson, cand am verificat s-a rupt garnitura si am lipit-o cu niste "glue". La revizie mi-au zis ca, daca n-o lipeam, faceau poze, trimiteau la fabrica si imi schimbau busonul pe garantie. Au zis ca ei n-au mai intalnit problema.
N-a avut spume niciodata cu uleiul din fabrica.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment