valvolinu a trecut cu brio proba de foc din vara asta. momentan are app 4 mii de km. nu stiu daca sa il schimb luna asta sau in oct, mai vedem. voi merge tot pe el sau pe volvoline mst 5w40 c3 (ala are si aprobare dacia, chiar asa scrie pe bidon)
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by Fanez View PostO sa fac. Astept si eu un test la M1. Daca bidonul arata mai curat decat la Ravenol o sa pun si eu M1.
Als eine der weltweit führenden Marken für Hochleistungs-Motorenöl setzt Mobil 1™ Maßstäbe für hervorragende Leistungseigenschaften.
La prima vedere, comparativ cu fostul new life, vad ca e mai subtirel la cald(12,6/13,5) si un HTHS mai mic, 3,6/3,8. TBN ul e mai ridicat la varianta cu baza GTL; 12,6/11,8.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
-
Mda; SHC Synthese, asa cum e corect; nu full synthetic.
...
Cei de la Shell au dezvoltat in peste 40 de ani de cercetare, tehnologia Shell PurePlus, adica "gas-to-liquid" (GTL), procesul care transforma gazele naturale intr-un ulei de baza extrem de curat; se stie ca uleiul de baza este o componenta principala a lubrifiantilor. Cum sursa PAO nu este chiar ieftina, in mod inevitabil producatorii s-au orientat spre o sursa mai ieftina, pentru baza viitoarelor uleiuri. Profitul, inainte de toate.
Din ce am citit, se pare ca noua baza a uleiurilor pe baza tehnologiei Pure plus, asigura un nivel maxim de energie din combustibil, precum si o imbunatatirie a consumului; asta se poate vedea din datele tehnice ale noului ulei de la mobil, care e mult mai subtire la cald. 12, 6 la 100*C, nu prea gasesti la un 0w40; pare mai degraba un 5w 30 performant.
Sa speram ca nu au sacrificat protectia in favoarea unui consum redus.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostAm vazut un test cu M1 FS asta.
Asta inseamana sa te frece de capra vecinului.
Da cautare pe Ravenol, cu M1 te-ai lamurit deja ca pute.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostTu cauti teste cu ce NU ai in motor?
Asta inseamana...
Originally posted by mr.K View PostOri el nici nu pusese Ravenol in motor si deja uleiul era the best. [emoji38]
Comment
-
Tu deformezi orice notiune de comparatie.
Mobil1 nu merita banii din pret pentru ce "stie sa faca". Mult mai convenabile sunt Ravenol si altele.
Comment
-
Mie personal, aparitia noului FS de la mobil mi se pare un pas inapoi daca nu o gluma.
Din ce vad FS ul nu mai are BMW 01 si nici aprobare GTR; prin urmare posesorii de masini cu motoarele turbo nu cred ca vor mai folosi acest ulei. Lucruri absolut normale, avand in vedere ca vechiul new life avea cateva procente de PAO, chiar daca insuficiente pentru a fi catalogat drept full pe piata germana.
Urmarind tech detail ul noului ulei, ma intreb de ce as folosi un 0w40 cu caracteristicile unui 5w30, adica a ESP ului de la mobil. HTHS mai slab, vascozitate redusa la cald, punct de aprindere mai scazut.
Daca New Life va disparea, SSL-ul de la Ravenol, va ramane o varianta pentru cei care doresc un 0w40, cu tot ce inseamna performantele acestui ulei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Pentru o masina de strada si o exploatare standard, ca sa zic asa, nu cred va fi vreo problema. Probleme vor fi pentru cei cu motorizari de performanta si care circula in conditii severe, unde new life ul era o mica vedeta; aprobare GTR si BMW long life 01, nu are chiar oricare ulei.
Raman la parerea ca, cei de la exxon au facut un mic pas inapoi, impinsi poate si de faptul ca tot mai multi blenderi au inceput sa scoata produse din ce in ce mai apreciate, precum si din considerente strict economice.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostTu deformezi orice notiune de comparatie.
Cum o fi mai convenabil un ulei pe care nu l-ai pus inca in motor, adica nu aflasei "ce stie sa faca", pentru a-l compara cu alt ulei...
Originally posted by aris86 View Posttrecem pe 5w30 si aia e, acu ce sa facem daca astia trec la cut-cost.
Comment
Comment