Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valvolinu a trecut cu brio proba de foc din vara asta. momentan are app 4 mii de km. nu stiu daca sa il schimb luna asta sau in oct, mai vedem. voi merge tot pe el sau pe volvoline mst 5w40 c3 (ala are si aprobare dacia, chiar asa scrie pe bidon)

    Comment


    • Originally posted by aris86 View Post
      Atept un test i de la ravenol.
      O sa fac. Astept si eu un test la M1. Daca bidonul arata mai curat decat la Ravenol o sa pun si eu M1.

      Comment


      • O sa fac test, dacă schimb uleiul în toamna/iarna în regie proprie, altfel la reprezentanta e mai greu.

        Comment


        • Originally posted by Fanez View Post
          O sa fac. Astept si eu un test la M1. Daca bidonul arata mai curat decat la Ravenol o sa pun si eu M1.
          Uite ca iti vin in ajutor, daca te intereseaza; a aparut deja noua varianta FS, cu baza GTL (gas to liquids) care il inlocuieste pe New Life.
          Als eine der weltweit führenden Marken für Hochleistungs-Motorenöl setzt Mobil 1™ Maßstäbe für hervorragende Leistungseigenschaften.

          La prima vedere, comparativ cu fostul new life, vad ca e mai subtirel la cald(12,6/13,5) si un HTHS mai mic, 3,6/3,8. TBN ul e mai ridicat la varianta cu baza GTL; 12,6/11,8.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Am vazut un test cu M1 FS asta.

            Comment


            • Mda; SHC Synthese, asa cum e corect; nu full synthetic.
              ...

              Cei de la Shell au dezvoltat in peste 40 de ani de cercetare, tehnologia Shell PurePlus, adica "gas-to-liquid" (GTL), procesul care transforma gazele naturale intr-un ulei de baza extrem de curat; se stie ca uleiul de baza este o componenta principala a lubrifiantilor. Cum sursa PAO nu este chiar ieftina, in mod inevitabil producatorii s-au orientat spre o sursa mai ieftina, pentru baza viitoarelor uleiuri. Profitul, inainte de toate.
              Din ce am citit, se pare ca noua baza a uleiurilor pe baza tehnologiei Pure plus, asigura un nivel maxim de energie din combustibil, precum si o imbunatatirie a consumului; asta se poate vedea din datele tehnice ale noului ulei de la mobil, care e mult mai subtire la cald. 12, 6 la 100*C, nu prea gasesti la un 0w40; pare mai degraba un 5w 30 performant.
              Sa speram ca nu au sacrificat protectia in favoarea unui consum redus.
              Last edited by IancuMIC; 7 September 2017, 10:13. Reason: Automerged Doublepost
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Originally posted by Fanez View Post
                Am vazut un test cu M1 FS asta.
                Tu cauti teste cu ce NU ai in motor?
                Asta inseamana sa te frece de capra vecinului.
                Da cautare pe Ravenol, cu M1 te-ai lamurit deja ca pute.

                Comment


                • Pe ravenol il testeaza live, zi de zi, nu e nevoie sa vada teste ”pa net”.

                  Comment


                  • Mersul cu masina nu e test al uleiului, iti formezi doar o parere despre cat de potrivit ep pentru motorul masinii, si asta dupa 2-3 schimburi, uneori.
                    Ori el nici nu pusese Ravenol in motor si deja uleiul era the best.

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Tu cauti teste cu ce NU ai in motor?
                      Asta inseamana...
                      Exact. Caut teste cu ce n-am, poate e mai bun decat ce am si ma reorientez.
                      Originally posted by mr.K View Post
                      Ori el nici nu pusese Ravenol in motor si deja uleiul era the best. [emoji38]
                      Deformezi crâncen ce am zis eu.

                      Comment


                      • Tu deformezi orice notiune de comparatie.
                        Mobil1 nu merita banii din pret pentru ce "stie sa faca". Mult mai convenabile sunt Ravenol si altele.
                        Cum o fi mai convenabil un ulei pe care nu l-ai pus inca in motor, adica nu aflasei "ce stie sa faca", pentru a-l compara cu alt ulei care nu merita banii pentru ce "stie sa faca", doar tu stii.

                        Comment


                        • Mie personal, aparitia noului FS de la mobil mi se pare un pas inapoi daca nu o gluma.
                          Din ce vad FS ul nu mai are BMW 01 si nici aprobare GTR; prin urmare posesorii de masini cu motoarele turbo nu cred ca vor mai folosi acest ulei. Lucruri absolut normale, avand in vedere ca vechiul new life avea cateva procente de PAO, chiar daca insuficiente pentru a fi catalogat drept full pe piata germana.
                          Urmarind tech detail ul noului ulei, ma intreb de ce as folosi un 0w40 cu caracteristicile unui 5w30, adica a ESP ului de la mobil. HTHS mai slab, vascozitate redusa la cald, punct de aprindere mai scazut.
                          Daca New Life va disparea, SSL-ul de la Ravenol, va ramane o varianta pentru cei care doresc un 0w40, cu tot ce inseamna performantele acestui ulei.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • trecem pe 5w30 si aia e, acu ce sa facem daca astia trec la cut-cost.

                            Comment


                            • Pentru o masina de strada si o exploatare standard, ca sa zic asa, nu cred va fi vreo problema. Probleme vor fi pentru cei cu motorizari de performanta si care circula in conditii severe, unde new life ul era o mica vedeta; aprobare GTR si BMW long life 01, nu are chiar oricare ulei.
                              Raman la parerea ca, cei de la exxon au facut un mic pas inapoi, impinsi poate si de faptul ca tot mai multi blenderi au inceput sa scoata produse din ce in ce mai apreciate, precum si din considerente strict economice.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Tu deformezi orice notiune de comparatie.

                                Cum o fi mai convenabil un ulei pe care nu l-ai pus inca in motor, adica nu aflasei "ce stie sa faca", pentru a-l compara cu alt ulei...
                                Cautand teste cu uleiuri de care n-am avut in motor.

                                Originally posted by aris86 View Post
                                trecem pe 5w30 si aia e, acu ce sa facem daca astia trec la cut-cost.
                                Cumparam 0w40 de la altii.
                                Last edited by Fanez; 7 September 2017, 15:59. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google