Suna mai metalic motorul cu vst-ul decat cu vsi-ul. Eu am ales vst pe baza vascozitatii la 100grade C. La momentul respectiv era pe site in jur de 13.4 fata de 14.85 la vsi. Am vrut ceva mai spre 5w30.
Acum au schimbat pe site vascozitatea vst-ului la 100 grade C la peste 14. Le tot schimba in functie de lot, iar tu nu stii ce prinzi cand pui in masina. Pare ca si testeaza diverse formule.
La VSI pare mai stabila vascozitatea si dupa 15.000Km cand l-am schimbat tot cu vsi la cald nu am simtit diferente. Dupa 20.000Km cu vsi cand am pus vst la cald motorul suna mai metalic mai ascutit. Mie unul nu mi-a placut si totusi l-am lasat in motor 2 ani si 13.000Km. Acum as fi pus VSI. Dar am cumparat Motul.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Acum au schimbat pe site vascozitatea vst-ului la 100 grade C la peste 14. Le tot schimba in functie de lot, iar tu nu stii ce prinzi cand pui in masina. Pare ca si testeaza diverse formule.
La VSI pare mai stabila vascozitatea si dupa 15.000Km cand l-am schimbat tot cu vsi la cald nu am simtit diferente. Dupa 20.000Km cu vsi cand am pus vst la cald motorul suna mai metalic mai ascutit. Mie unul nu mi-a placut si totusi l-am lasat in motor 2 ani si 13.000Km. Acum as fi pus VSI. Dar am cumparat Motul.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Comment