Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    In ala de Logan cam 4,5l.
    in logan de 80-90 cp poate. eu am bagat numai 4,1 litri si era aproape de limita superioara. o singura data am bagat 4,3 litri si depasise limita. am inteles ca poate fi mai rau sa pui prea mult decat prea putin.
    repet, cartea de intretinere spune ca se baga 4,1 pentru nivel mediu. deci ar merge si numai 4 litri.

    Comment


    • Eu la dci ul vechi ( an 2007 cu 145mii) doar 4.1l am băgat și este super ok motorul ( nu am observat nici un consum până acum și este la semn )
      Am cumpărat Fuchs Titan GT1 5w40 pt Loganul vechi, dacă mă încântă ( stingere mai repede la bec, un sunet mai alintat , lipsă consum), merg pe el și pt mașina nouă ( dar un 5w30). De la 20 sau 30mii ( Loganul vechi) a văzut doar Motul X Cess 5w40.

      Comment


      • Io nu va înțeleg pe voi astia care ați experimentat Rivanolul în detrimentul lui M1 0w40.

        Doar ptr ca vine aici un moderator (chiar așa credibilitate are?) care l lauda într un mod insistent, ca sa nu zic dubios?!

        De aia io unu prefer sa merg pe mana unuia care chiar se pricepe, cum e colegul Hiramaya și nu pe mana unui amator.

        Semnat,
        Un alt amator într ale uleiurilor de motor.

        Fara sa atacii userii, nu se poate?
        Last edited by IancuMIC; 22 October 2017, 14:43.

        Comment


        • Originally posted by Kojak View Post
          Io nu va înteleg pe voi astia care ati experimentat Rivanolul în detrimentul lui M1 0w40....
          Eu am pus Ravenol pentru ca e mai ieftin decat M1, iar ca "ce stie sa faca" e suficient pentru motorul de Logan. Calitate/pret, consider ca e mai convenabil decat M1.
          (Nenea Iancu are fabrica de Ravenol in beciul din livada).

          Comment


          • @fanez cat ai dat pe rivanol, ca mie mi se pare ca este cam acelasi pret. Am platit 132 de lei pe 4 litri de M1, ori rivanol este 30 de lei/litru + transport iesi mai scump ca M1.

            Comment


            • 129 de lei pe 4 litri. Sau cam asa ceva. Am scris mai sus dar nu am la indemana laptopul acaparat de sotie ca sa vad unde am postat, iar prin tapatalk e greu sa vad acum exact.
              Last edited by IancuMIC; 15 October 2017, 12:01. Reason: Automerged Doublepost/ordine

              Comment


              • IMG_2458.JPG. Uleiul asta de la Motul poate fi pus pe Logan MCV 1.5 dCi euro 6 2017 daca are specificatie c4,iar mie pe schema de revizii cei de la Dacia recomanda cu specificatie C 3...nu inteleg Motul spune ca merge pus,Dacia spune altceva

                Comment


                • Sau trebuie pus unul Renault 0700?

                  Comment


                  • E bun. Norma trebuie sa fie RN0720 care excede C4 care inglobeaza C3.

                    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

                    Comment


                    • Eu o să aleg intre Shell Helix Ultra PRO ARL, 5W30, Fuchs Titan GT1 Pro C-4 și Motul Specific 0720.

                      Comment


                      • Originally posted by meticulosul View Post
                        [ATTACH]522435[/ATTACH]. Uleiul asta de la Motul poate fi pus pe Logan MCV 1.5 dCi euro 6 2017 daca are specificatie c4,iar mie pe schema de revizii cei de la Dacia recomanda cu specificatie C 3...nu inteleg Motul spune ca merge pus,Dacia spune altceva
                        Evident ca merge.
                        ACEA 2007, prevede normele C4,C3 adica uleiuri cu tehnologie low saps (cenusi sulfatate mai putine) pentru motoare echipate cu filtre de particule si HTHS mare (peste 3,5mPa.s)
                        Ca fapt divers Elf Full-Tech FE, are ACEA C4 Nivel C3.
                        N-ai ce face cu RN0700; musai RN0720.
                        Last edited by IancuMIC; 18 October 2017, 21:33.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Așa cum am promis, revin cu o fotografie a Ravenol-ului 0W-40 după 1000 km parcurși cu el. Prima mostră am prelevat-o direct din bidon după efectuarea schimbului, iar cea de la 1000 km de pe jojă, în urmă cu 15 minute.
                          Am remarcat că în fotografie ambele eșantioane sunt ușor mai închise la culoare decât în realitate.
                          WP_20171019_16_53_32_Pro.jpg
                          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                          Comment


                          • Cum in aceasta dimineata la prima pornire am avut un zgomot de la culbutori venit din cauza uleiului Ravenol SSL 0w-40 , un zgomot care chiar nu mi-a placut deloc , s-a manifestat pret de 1-2 secunde(acest zgomot similar l-am avut pe vremea cand aveam in motor Castrol Edge 5w-30) , am decis sa ma debarasez de el la numai 2400 km.

                            Am trecut pe M1 FS 0w-40 , prima impresie , am scapat de un rontait metalic subtil la ralanti , deci clar venea din partea uleiului Ravenol , nu eram sigur 100% ca este de la el , insa o data ce am trecut la alt ulei a disparut si zgomotul .

                            Ramane de vazut cum se va comporta si acest FS care nu este NL 0w-40 dar nu-mi fac prea mari griji in prinvinta lui.

                            In legatura cu Ravenol SSL 0w-40 , n-am fost multumit , am avut asteptari mari , spumele de la buson nu cred ca erau ok + acel zgomot urat la rece care a fost decisiv in alegerea unui alt ulei. Stiu ca multi a sa spuneti ca acele spume sunt normale mai ales cand dimineata avem temp. mai scazute , insa cand cu un ulei in speta Valvoline SynPower 5w-40 n-am avut spume absolut deloc nici macar din primul km parcurs cu el , mi se pare normal ca toate uleiurile sa se comporte in acest fel.

                            Pentru motorul de 1.2 16v D4F732 acest ulei nu este ce trebuie , opinia mea.
                            Vreti sa-l incercati nu aveti decat , eu doar postez cum s-a comportat la mine , pentru ca asa este normal , sa ne ajutam intre noi .
                            Attached Files
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Stau si ma gandesc cum ai reusit sa faci legatura asa rapid intre ulei si zgomot.




                              Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Simplu , o data trecut la alt ulei a disparut si rontaitul metalic la ralanti.

                                Nu este vorba de blamarea unui anumit ulei pentru ca trebuie sa fac "jocul" cuiva , eu am folosit acel ulei , am avut probleme cu acel Ravenol , vrei sa intelegi bine, nu iar bine , problema ta.(in 2400 de km mi-a fost suficient sa ma conving ca nu este un ulei adecvat pentru motorul meu).

                                Repet , unele uleiuri nu se impaca cu unele tipuri de motoare , daca la nenea Iancu zice el ca-i merge foarte bine , in alte motoare acel ulei nu este ce trebuie.
                                Last edited by prometheus; 20 October 2017, 09:38.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google