Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am pomenit nimic de Ravenol sau M1. Doar mi-era neclar cum ai ajuns la concluzia de mai sus. Empiric dupa cate observ.

    Ai exclus orice posibila defectiune tehnica, in stare incipienta (poate), si te bazezi doar pe zgomotul metalic disparut (temporar poate) ca fiind de la ulei si prin urmare ai ce ai auzit ca fiind de la culbutori (presupunere) tot din cauza uleiului e.

    Am inteles rationamentul acum.



    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Imi dau seama cam de unde provine un anumit zgomot , am avut probleme cu distributia , multi mi-au spus ca nu este zgomot de distributie ci de kit accesorii , in final am avut dreptate eu si cu un alt tip sa-i zic de pe acum amic stie el cine este, a fost zgomot de rola distributie tensionata gresit , asa si cu uleiul , crede-ma ca stiu cand un zgomot provine datorita uleiului care nu unge/ nu ajunge suficient de repede sa unga culbutorii si axa cu came.

      Nu vreau a creez acum un flame , asta a fost opinia mea cu privire la acest ulei.

      Repet , pentru D4F 732, Ravenol SSL 0w-40 nu este un ulei adecvat.
      Last edited by prometheus; 20 October 2017, 10:18.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Nu era vorba de flame, eu nu tin nici cu unul nici cu celalalt, le consider pe amandoua uleiuri foarte bune.

        Aveam si am o problema cu argumentele non-tehnice (empirice mai exact) ce duc la concluzii clare.

        Dar inteleg ca asta e parerea ta, mergem mai departe.

        Sunt curios cu noul ulei daca mai apar probleme in timp.


        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Nu sunt din domeniu industriei de uleiuri , eu am postat perceptiile mele avute cu acest ulei din prisma unui simplu utilizator care a incercat un anumit brand/vascozitate de ulei(evident cu specificatiile date de catre fabricantul masinii) .

          Alta defectiune tehnica n-am pentru ca pe partea de curele , distributie/accesorii am schimbat tot ,inclusiv pompa de apa , totul de origine , alternatorul si pompa de servo au fost verificate deci exclus zgomot suspect din aceasta zona.
          Zgomote specifice de culbutori nu aveam inainte sa folosesc acel Ravenol , eu trag concluzia ca de la ulei este problema.

          Acel zgomot urat facut de culbutori l-am avut si cu Castrol Edge 5w-30 , nu sesizam zgomotul la fiecare pornire cu motorul rece , dar cand se manifesta stiam sigur ca este de la ulei , pentru ca se manifesta intr-un timp relativ scurt , dupa care disparea imediat ce uleiul incepea sa unga axa cu came si culbutorii.
          Last edited by prometheus; 20 October 2017, 10:43.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Ciudate mai sunt uneori recomandarile de pe site-urile producatorilor de uleiuri.De exemplu pe shell.com,pentru loganul meu din 2011,1.2 16v ,recomanda shell helix ultra 5w40.Iar pentru cele construite dupa 2012 si dupa 2015,recomanda shell helix hx7 10w40.Mai bine spus pt motorul d4f 732.Nici urma de 5w30 sau 0w40. In 2017 se recomanda 10w40 !!si unde,pe site-ul shell.Atunci ce pretentii sa mai avem la recomandarile facute de site-urile producatorilor de ulei mai putin cunoscute !
            Last edited by mike-5; 20 October 2017, 16:30.

            Comment


            • eu mi-s f multumit de valvoline synpower 5w40, am vreo 6300 de km cu el, inca nu l-am schimbat (e un record) dar urmeaza.

              ca o concluzie generala, e cel mai bun ulei pe care l-am avut pana acum (dacia oil 5w30, mobil 1 esp formula 5w30), a facut fata oricarui regim + vreo 40km legati facuti la 5 mii de ture in tr 5 (180 pe ceas). mi se pare chiar f bun

              Comment


              • Ai mers tu cu 180 cu 1.4 MPI -40 de km lungime?

                Comment


                • Asa a zis: pe ceas, legati.

                  Plus ca pe aici se bat recorduri de Km la un schimb: 5000Km, 6300Km, etc.

                  Bunicii nostri se minuneaza obisnuiti cu 3000Km la schimb.

                  Eu sunt o exceptie care vrea sa strice motorul inaintea caroseriei si il tin 20.000Km si 2 ani. Infamie!!!

                  Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
                  Last edited by madhorsefuzzy; 21 October 2017, 09:04.

                  Comment


                  • Intram in Off-topic,scuze,dar celebra vorba.." Taie,da-le dracu"

                    Comment


                    • Pai de ce sa le tai daca l-am tinut 20.000Km si 2 ani?

                      Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

                      Comment


                      • Faceam referire la ceea ce a spus Cristi..nu aparuse postul tau cand am scris

                        Comment


                        • pe autostrada mai pedala la podea. in orice caz, e cea mai mare viteza atinsa in app 100.000km, pana acu n-am mers cu mai mult de 140 insa am descoperit ca se descurca mult mai bine cu viteze mai mari decat cu 140 in afara de vant, altceva nu s-a auzit in masina
                          masina nu mi-a dat nici o emotie. rezonante mai mari de la evacuare sunt pana in 140, dupa viteza asta motorul devine foarte linistit
                          Last edited by cristi....; 21 October 2017, 12:24.

                          Comment


                          • Originally posted by prometheus View Post
                            Cum in aceasta dimineata la prima pornire am avut un zgomot de la culbutori venit din cauza uleiului Ravenol SSL 0w-40 , un zgomot care chiar nu mi-a placut deloc , s-a manifestat pret de 1-2 secunde(acest zgomot similar l-am avut pe vremea cand aveam in motor Castrol Edge 5w-30) , am decis sa ma debarasez de el la numai 2400 km.
                            Hai sa fim foarte sinceri, "hotararea" e luata de mult; daca ar fi sa spun si parearea mea personala, chiar inainte de a pune ultimul ulei.
                            Adica, dimineata ai sesizat un zgomot anormal, iar in aceiasi zi ai comandat uleiul si tot in aceiasi zi l-ai si inlocuit?
                            Sigur, e optiunea dumitale, nu comentez, insa niste detalii ma fac sa cred ca ceva scartzie; e doar dreptul meu de a avea propria-mi parere, atunci cand in spatiul asta se spun anume chestii, asa cum ai d-ta si altii.
                            Poza aia cu uleiul, e facuta de d-ta?
                            Am trecut pe M1 FS 0w-40 , prima impresie , am scapat de un rontait metalic subtil la ralanti , deci clar venea din partea uleiului Ravenol , nu eram sigur 100% ca este de la el , insa o data ce am trecut la alt ulei a disparut si zgomotul .
                            Ramane de vazut cum se va comporta si acest FS care nu este NL 0w-40 dar nu-mi fac prea mari griji in prinvinta lui.
                            Daca optiunea a fost a dumitale si ales singur acest ulei, e chiar foarte bine. Eu as fi ales New Life, adica formula veche, da' nah, fiecare cu pretentiile lui.
                            Nu ai motive sa-ti faci probleme pentru ulei; probabil vor urma si niste pareri in care aflam ca estu multumit de alegere, eventual poze in care vom afla ca nu face spuma. Doar anticipez.
                            ...
                            FS ul e sub New life, daca e sa ne luam dupa datele tehnice; am mai spus asta.
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            Uite ca iti vin in ajutor, daca te intereseaza; a aparut deja noua varianta FS, cu baza GTL (gas to liquids) care il inlocuieste pe New Life.
                            Als eine der weltweit führenden Marken für Hochleistungs-Motorenöl setzt Mobil 1™ Maßstäbe für hervorragende Leistungseigenschaften.

                            La prima vedere, comparativ cu fostul new life, vad ca e mai subtirel la cald(12,6/13,5) si un HTHS mai mic, 3,6/3,8. TBN ul e mai ridicat la varianta cu baza GTL; 12,6/11,8.
                            Chiar daca noul ulei nu mai are anumite acreditari, faptul ca are MB.229..., e de bine. Ai logan nu...GTR.
                            Spunea cineva, ca uleiul folosit de d.ta inainte de actualul FS, e slab aditivat, are baza slaba si aducea argumente, destul de puerile dupa parerea mea, ca ar fi trebuit sa aiba HTHS, peste 3,8. FS ul are 3,6, iar eu nu cred ca e un ulei slab, chiar daca e un shynthese technology. S-ar putea, avand in vedere unele speculatii, sa ofere mai putina protectie, fata de vechiul New Life, care avea ca baza PAO si Visom. (vezi testul rusului ala pe youtube; 0,02 new life si 0,11 FS-ul)
                            Tot ceea ce-ti spun nu are rolul sa creeze polemici si tendentiozitate; sunt lucruri absolut verificabile, asa ca nu e loc de interpretari.
                            Dicutam despre uleiuri si nu despre persoane, nu?
                            @Silviu
                            Si mie imi place sa discutam argumentat, mai ales in spete de genul, unde percetia personala poate avea un grad ridicat de subiectivitate.
                            Last edited by IancuMIC; 21 October 2017, 13:22.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Hai sa fim foarte sinceri, "hotararea" e luata de mult; daca ar fi sa spun si parearea mea personala, chiar inainte de a pune ultimul ulei.
                              Adica, dimineata ai sesizat un zgomot anormal, iar in aceiasi zi ai comandat uleiul si tot in aceiasi zi l-ai si inlocuit?
                              Sigur, e optiunea dumitale, nu comentez, insa niste detalii ma fac sa cred ca ceva scartzie; e doar dreptul meu de a avea propria-mi parere, atunci cand in spatiul asta se spun anume chestii, asa cum ai d-ta si altii.
                              Poza aia cu uleiul, e facuta de d-ta?

                              Daca optiunea a fost a dumitale si ales singur acest ulei, e chiar foarte bine. Eu as fi ales New Life, adica formula veche, da' nah, fiecare cu pretentiile lui.
                              Nu ai motive sa-ti faci probleme pentru ulei;
                              ...


                              M1 FS l-am comandat de pe Auteco.ro si l-am ridicat wk trecut personal la punctul lor de livrare din Berceni.L-am cumparat pentru ca aveam unele presimtiri cu acest Ravenol (mai ales avand spume la buson), rontait metalic aveam de pe la 2000 de km , asa ca anticipasem cumva ca urma oarecum sa am si acel zgomot urat la rece , motiv pentru care l-am schimbat imediat ce am si avut acel zgomot.
                              Formula veche NL de la Mobil 1 am inteles ca nu se va mai comercializa pe viitor , asa ca vei gasi doar FS-ul.

                              DA!!!! nu am spume cu acest ulei , chiar in dimineata asta cand in Braila a fost ceata si aprox. 9 gr. C cu umiditate mare in aer , n-am avut pic de spume nene Iancule!!!! nimic....am ramas impresionat la un drum de numai 10km.
                              Vezi ce inseamna sa ai TBN de 12.6 ??
                              Faptul ca are doar hths de 3.6 nu inseamna ca este sub Ravenol , sa fim seriosi.Ti-am demonstrat ca este un ulei nepotrivit pentru D4F -732.
                              Daca la tine merge bine de 55.000 de km in K4M care are culbutori cu "reglare automata" asta nu insemna ca acel ulei este bun si pentru altii , cu toate specificatiile scrise pe bidon.

                              Da , poza este facuta de mine personal cu flaconul ridicat (impreuna cu alte 4 flacoane) de la AutoEco din Bucuresti.(Am comandat telefonic vineri comanda iar sambata am fost si am ridicat coletul).Vorbesc de saptamana trecuta.

                              Inca o data vreau sa postez ca nu fac jocul nimanui , eu doar am vrut sa incerc un ulei mai bun pentru motorul meu , daca te uiti in urma pe aceasta sectiune ai sa observi c-am si scris la un moment dat despre ulei , in cazul in care nu-mi place , il schimb imediat !!

                              In legatura cu acel rus "PiotrTester" cred ca la asta te referi nu ? ce face ala e apa de ploaie , pana nu supui uleiul la temperaturi si presiuni pe care le gasesti intr-un motor...degeaba face el testele acelea , n-au absolut nici o relevanta.

                              Vrei sa ma crezi ca am testat acel Ravenol bine , nu iar bine , putin imi pasa , eu stiu ce am pus in motor si nu mi-a placut deloc.
                              N-as vrea sa mai testeze si altii acest ulei in D4F pentru ca nu vreau sa treaca prin ce am trecut eu cu el , dar daca vor n-au decat...poate asa mi se confirma inca de vro x ori c-am dreptate.
                              Attached Files
                              Last edited by prometheus; 21 October 2017, 13:36.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Pentru mine lucrurile sunt cat se poate de clare; sincer iti spun. Adica ai avut niste presimtiri cum ca urma sa ai niste zgomote? Cel putin ciudat.
                                Chestiunea legata de culbutorii hidraulici la K4M e prost aleasa; tocmai ca la tipul asta de motor un ulei slab se simte imediat.
                                Faptul ca are doar hths de 3.6 nu inseamna ca este sub Ravenol , sa fim seriosi
                                Tu chiar ai inteles ce am spus eu? Ti-am spus ca e...bine. Citeste inca odata.
                                Ti-am demonstrat ca este un ulei nepotrivit pentru D4F -732
                                Asta era "cheia" actiunii"?
                                O sa te dezamagesc, dar nu mi-ai demonstrat decat anumite aspecte pe care doar le intuiam.
                                Zgomotul de culbutori nu se precepe ca un rontait; daca e intr-adevar rontait, n-are nici cea mai mica legatura cu ce spui tu ca ar fi.
                                Testul despre care vorbesti nu are relevanta, daca nu vrei acest lucru; tocmai ca in motor e si mai mare agresiune asupra uleiului (forfecari mari, temperatura). Trebuie sa ei de la acel test doar informatia care te intereseaza.
                                Am avut noi fo' discutie, privata sau de oricare, in care ti-am recomandat vreun ulei? Sa se intelegem.
                                Ca acest lucru vad ca se insinueaza.
                                Folosirea sau nu a unui ulei, tine de ceea ce isi doreste fiecare de la acesta; uleiuri perfecte nu exista. Intotdeauna facem un compromis, cand alegem.
                                ...
                                In fine, daca scopul tau, a fost unul constructiv aici si nu vreo directiva, atunci e bine ca ai gasit uleiul potrivit pentru d.ta. Succes.
                                PS.
                                Pe partea inferioara a capacului ala nu ai pic de ulei; ceea ce in mod normal, dupa oprirea motorului, nu prea se intampla. Ma gandesc, nu stiu cum e la motorul tau.
                                Last edited by IancuMIC; 21 October 2017, 14:11.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google