Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul este mult mai silentios cu FS , nici nu se compara !! cel mai important , am scapat de acele zgomote metalice la ralanti.

    Ce TBN are FS-ul ? dar SSL- ul ??

    Si apropo de link-ul dat pe privat , in primul rand sunt motoare VAG , in al doilea rand nu prea se pomeneste de SSL , ci mai degraba de VPD , VMO si VST 5w-40.
    Last edited by prometheus; 21 October 2017, 19:35.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Si daca sunt motoare de la VAG, pesemne motoarele de pe Logan, au greata sa mearga cu un ulei care are aprobare vw.
      Sa te lamuresti despre uleiurile produse de aia; varful de gama e evident 0w40 la un producator de uleiuri. Ai inteles?
      ...
      Sa- ti explic, argumentat evident care e treaba cu TBN ul. Eu am rabdare, doar tu sa poti intelege, cateva aspecte.
      TNB ul reprezinta capacitatea unui ulei de a neutraliza contaminantii, rezultati in urma arderii si compusii acizi; protectie anticoroziva, deci. Un TBN mai mare insemna ca acel ulei are o cantitate mai mare de aditivi alcalini si nu are absolut nicio legatura cu baza uleiului.
      In general, in cazul folosirii uleiului pe un benzinar, e suficient un ulei cu TBN mai scazut; daca e mare e bine dar nu neaparat necesar.
      Altfel satu lucrurile in cazul unui ulei folosit la motoarele diesel, unde rezidurile rezultate in urma arderii (funingine, sulf) sunt intr-un procent mai ridicat.
      Uleiurile cu interval de schimb prelungit au un TBN mai ridicat, tocmai pentru a prelungi durata de viata a uleiului.
      Un TBN 8-10 e mai mult decat suficient pentru un benzinar.
      New Life are TBN mai scazut decat FS ul matale; dupa conceptia ta, ar insemna ca e mai slabut; e tocmai invers.
      Cine te a sfatuit sa pui FS, nu prea te a ajutat. New Life era mult mai recomandat. Parerea mea.
      ...
      Eu nu spun ca uleiul pe care l-ai aruncat e mai bun sau mai slab decat asta pe care il ai; nu facem clasamente aici, ca nu ajungem nicaieri daca ne propunem asta. Spun doar cum stau lucrurile in realitate, cum arata bazele, iar concluzia o trage fiecare. Pe mine chiar nu ma intereseaza. Ce naiba, am ajuns sa ne certam din cauza unui ulei sau altul?
      ...
      E posibil ca unul sa aiba o baza buna si aditivi slabi, cum la fel e posibil sa fie invers.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Fiecare foloseste ce vrea . Eu am testat si nu mi-a placut acel Ravenol.Ma bucur ca poate am gasit ceva bun prin intermediul acestui FS la care vad ca momentan n-am spume , fara zgomote ciudate la ralanti.

        Va tin la curent o data ce inaintez in rulaj.

        P.S. Ca tot m-ai intrebat de demaraj/consum la Ravenol. N-am sesizat vreo diferenta notabila.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • eu unul sunt fan ulei motul pentru motocicleta, dar pt masina nu stiu daca este o alegere buna sau nu.
          Ma uitam la Motul 8100 X-MAX 0W-40, dar nu-mi dau seama daca respecta cerintele celor de la Dacia pt 0.9tce
          specificatii Motul 8100 X-MAX 0w-40

          Comment


          • Acum cred ca te-ai lamurit si cum e cu TBN ul ala, nu?
            Asa ca chestie, la uleiurile low saps (continut redus de cenusa) TBN ul e implicit mai mic: 7, 8. Asa ca valoarea aia chiar nu reprezinta un parametru demn de urmarit, cand alegem un ulei. Nu cred ca faci schimbul la 30 de mii sa-ti pui problema TBN ului.
            Evident ca nu ai urmarit comportamentul motorului; d-ta erai orientat pe spuma.
            Iti spun un secret; e poate ultimul lucru la care ar fi trebuit sa te uiti. Da' ma rog.
            Fiecare foloseste ce ulei doreste. Oare?
            Iti vorbeam despre poza aia? Ca sa fiu carcotas, intreb:de ce la bidoane de 1l si nu unul de 4?
            ...
            Mi-ar fi placut sa discutam mai elaborat; in tot cazul daca ai retinut ceva de la un amator in ale uleiurilor, tu sau altul, atunci chiar ca am adus si eu ceva constructiv, forumului asta.
            Last edited by IancuMIC; 21 October 2017, 21:00.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by Cavaleru View Post
              eu unul sunt fan ulei motul pentru motocicleta, dar pt masina nu stiu daca este o alegere buna sau nu.

              Ma uitam la Motul 8100 X-MAX 0W-40, dar nu-mi dau seama daca respecta cerintele celor de la Dacia pt 0.9tce

              specificatii Motul 8100 X-MAX 0w-40


              IMG_2458.JPG chiar acum am dat comanda,cand am avut 1.4 tot Motul am folosit,acum la 1.5 este primul schimb,dupa cel de fabrica,ss vedem cum se comporta.Oricum schimbul de ulei il fac intre 10k-15k si cred ca orice ulei as folosi,bineninteles respectand specificatiile,nu ar afecta motorul

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Iti vorbeam despre poza aia? Ca sa fiu carcotas, intreb:de ce la bidoane de 1l si nu unul de 4?

                Pentru ca bidonul de 4 L nu-mi inspira incredere , asta de pe vremea cand incercasem M1 NL la flacon de 4 L.Ca asta a si fost principalul motiv pentru care am renuntat atunci la NL.

                Bidonul de 4 L (de prin 2015 , acum nu stiu ce fel de capac s-a adoptat) avea un design prost gandit , capacul in sine prins pe corpul bidonului prin intermediul unor "urechi" turnate pe capac.Eu am reusit sa scot acel capac fara sa umblu la sigilul de sus (acel tub extensibil) , si uite asa puteai sa schimbi continutul produsului fara ca cineva sa-si fi dat seama. Daca am reusit sa-l scot eu.. nu este exclus sa nu fi incercat asta si cel care vinde astfel de flacoane asa ca....

                Bidonul de 1L avand capacul pus prin insurubare , n-ai cum sa-l scoti decat daca ii rupi sigiliul .
                Last edited by prometheus; 21 October 2017, 21:52.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Stiu ca atunci ai luat nl de pe situl cu nume de manele, in aceeasi perioada am luat si eu tot de acolo si din ce retin eu nu prea ai fost multumit de nl . Acum de unde ai cumparat fs-ul?

                  Comment


                  • Atunci il luasem de pe uleideulei , FS-ul l-am comandat la AutoEco.
                    Last edited by prometheus; 21 October 2017, 22:43.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Ocazie in care spuneai despre NL, acu' 2 ani, parca (citez din memorie); nu e un ulei de top, e un ulei bunicel.
                      Acum FS ul care e un downgrade al celui cu baza PAO (new life), e miezul.
                      ...
                      Respect orice parere, chiar daca nu o inteleg, dar am si eu dreptul la una.
                      Last edited by IancuMIC; 21 October 2017, 23:19.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Ramane de vazut daca e "miezul", daca imi face si asta dupa 2000 de km ce mi-a facut si Ravenolul , il scot rapid !
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Ceva pareri despre TOTAL QUARTZ?

                          Comment


                          • Care din ele, ca sunt mai multe.
                            Parca ai comandat Motul; te-ai sucit?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Nu,dar vad atata reclama peste tot si imi puneam intrebari despre el.

                              Da,raman pe Motul 3-4 schimburi,sper sa fie de bine
                              Last edited by meticulosul; 22 October 2017, 11:53. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • De ce 3-4 schimburi? Te prinzi din primul.

                                Eu schimb marca la fiecare schimb la dci. Pana acum am trecut prin: Elf, Wolf, Ravenol, Yacco si acum o sa pun Motul. Urmeaza Valvoline, Shell, Petronas si mai vad.

                                Pentru mine e important cand il schimb (in jur de 1 noiembrie) si sa-i fac un flush de motor la fiecare schimb. Asta la dci. La mpi nu e necesar flush-ul.

                                Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google