Originally posted by gecmc94
View Post
Nec, documentul de la Subaru indic o schimbare de ulei/filtru la fiecare 6000 km. Indiferent de calitatea uleiului... poate fi i de floarea soarelui. No, acesta nu mi se pare un document serios sau actual. De parc toi coloii de tip Total, Valvoline, Mobil, Castrol ar face acelai lucru, un lichid napa pe care îl arunci dup 6000 km, adic la 2-3 luni.
Documentul celor de la Subaru indic un interval de timp antic deja ... 1990-2009. Poate se referea la technologia anilor 90.
Dac a pune Dacia Oil, fcut la fabrica Total de la Braov, a face schimbul anual. Acea fabric este pentru Europa de Est i, în contextul actual în care anumite produse au o calitate inferioar pentru est-europeni, nu m-a mira ca cei de la Total s profite puin. Uleiul din Frana are reclama care zice "interval extins de service" dar nu a aplica teoria asta pe uleiul produs la Braov.
Dar o firm online se laud c import ELF-uri produse în Frana, nu la Braov. De acolo vreau s îmi cumpr uleiul care se oxideaz de 6 ori mai lent decât un ACEA C3. Dup cum spunea i ceea ce ai citat, dac mergi la consum, te va ine i uleiul. Dac forjezi maina, schimbi i uleiul mai repede.
Iancu, interesante detaliile pe care le-ai dat. Dup ce am mai inspectat fiele tehnice ale Fulltech FE i RN-TECH FE pentru a vedea totui ce înseamn afirmaia ELF "ACEA C4, performance level C3", cred c am o ipotez legat de Dieselgate.
În fia Fulltech scrie:
Protection et durabilité du moteur
- Confère aux moteurs une excellente protection contre l’usure, grâce à son additivation haute technologie. Assure une grande durabilité moteur grâce à une exceptionnelle résistance à l’oxydation.
Protection du Filtre à particules
- Garantit, grâce à ses très bas taux de soufre, cendres et phosphore (low SAPs), une longévité des systèmes de post-traitement (en particulier le filtre à particules) permettant une forte réduction des émissions polluantes et un meilleur respect de l’environnement.
Deci i Fulltech are Low SAPS, nu doar RN TECH-ul. Ce scrie la RN TECH FE?
Compatibilité avec les systèmes de post-traitement
- Respect de l’environnement et durabilité du FAP augmentée même en conditions extrêmes
Aici este cheia. Apare "condiii extreme", ce spune Nec mai sus: mers bar la bar în orae, mersul la rece, distane scurte. Ori tim din scandalul dieselgate c în aceste condiii, la Renault sistemele de control al emisiilor erau oprite. Ipoteza mea este c pentru a face motoarele Euro 6 s fie aa în "condiii extreme" dar i în pregtirea noilor specificaii de limite de noxe "în condiii reale", nu doar între 17-35C, Renault a avut nevoie de un nou ulei care s genereze mai puin cenu în DPF.
Deci, i aici am vrut s ajung, cei care îi vor face update pentru normele Euro 6b, ar face foarte bine s ia ulei RN TECH FE, chiar dac este scump. Asta este ipoteza mea. Eu am Euro 5, nu am update, aa c rmân la Fulltech FE 5w30.
Documentul celor de la Subaru indic un interval de timp antic deja ... 1990-2009. Poate se referea la technologia anilor 90.
Dac a pune Dacia Oil, fcut la fabrica Total de la Braov, a face schimbul anual. Acea fabric este pentru Europa de Est i, în contextul actual în care anumite produse au o calitate inferioar pentru est-europeni, nu m-a mira ca cei de la Total s profite puin. Uleiul din Frana are reclama care zice "interval extins de service" dar nu a aplica teoria asta pe uleiul produs la Braov.
Dar o firm online se laud c import ELF-uri produse în Frana, nu la Braov. De acolo vreau s îmi cumpr uleiul care se oxideaz de 6 ori mai lent decât un ACEA C3. Dup cum spunea i ceea ce ai citat, dac mergi la consum, te va ine i uleiul. Dac forjezi maina, schimbi i uleiul mai repede.
Iancu, interesante detaliile pe care le-ai dat. Dup ce am mai inspectat fiele tehnice ale Fulltech FE i RN-TECH FE pentru a vedea totui ce înseamn afirmaia ELF "ACEA C4, performance level C3", cred c am o ipotez legat de Dieselgate.
În fia Fulltech scrie:
Protection et durabilité du moteur
- Confère aux moteurs une excellente protection contre l’usure, grâce à son additivation haute technologie. Assure une grande durabilité moteur grâce à une exceptionnelle résistance à l’oxydation.
Protection du Filtre à particules
- Garantit, grâce à ses très bas taux de soufre, cendres et phosphore (low SAPs), une longévité des systèmes de post-traitement (en particulier le filtre à particules) permettant une forte réduction des émissions polluantes et un meilleur respect de l’environnement.
Deci i Fulltech are Low SAPS, nu doar RN TECH-ul. Ce scrie la RN TECH FE?
Compatibilité avec les systèmes de post-traitement
- Respect de l’environnement et durabilité du FAP augmentée même en conditions extrêmes
Aici este cheia. Apare "condiii extreme", ce spune Nec mai sus: mers bar la bar în orae, mersul la rece, distane scurte. Ori tim din scandalul dieselgate c în aceste condiii, la Renault sistemele de control al emisiilor erau oprite. Ipoteza mea este c pentru a face motoarele Euro 6 s fie aa în "condiii extreme" dar i în pregtirea noilor specificaii de limite de noxe "în condiii reale", nu doar între 17-35C, Renault a avut nevoie de un nou ulei care s genereze mai puin cenu în DPF.
Deci, i aici am vrut s ajung, cei care îi vor face update pentru normele Euro 6b, ar face foarte bine s ia ulei RN TECH FE, chiar dac este scump. Asta este ipoteza mea. Eu am Euro 5, nu am update, aa c rmân la Fulltech FE 5w30.
Si cum faci tu update la un motor euro 5 sa ajunga euro 6?
Comment