Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Eu raman la parerea ca odata ce ZDDP, molobdenul, sulful lipsesc din compozitia uleiurilor C3/C4, ori se gasesc in cantitati mult diminuate, se sacrifica oarecum protectia in favoarea indeplinirii normelor de poluare si prelungirea vietii filtrului de particule; din moment ce pe un benzinar nu ai acest filtru, iar producatorul nu recomanda aceasta norma, nu ai de ce sa folosesti aceste uleiuri.
    Pentru un benzinar aria de cautare a unui ulei, nu este asa restransa precum in cazul unui diesel cu FAP.
    Daca vrei o buna protectie, atunci un full saps, ar fi de preferat, in dauna unui low saps.

    Nu e mai simplu de ales din lista oficiala de uleiuri pt benzinare
    la zi
    Ce sunt Testate oficial minim 163 ore pe pista in motoare ce se pun pe masini de 90000USD.


    ce s

    Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    Mobil 1™ Annual Protection, provides protection for one year between oil changes or 20,000 miles, whichever comes first – guaranteed.

    Adica cum vine asta: 1 an sau 32.000Km? Astia nu citesc pe aici?

    In afara de faptul ca nu are decat norme Ford si GM si au un HTHS de 2,6 maxim 3, in rest suna ... normal pentru 2017?

    Mai scrie la acest ulei pe pagina urmatoarele....

    Urmați recomandările din manualul de utilizare în timp ce mașina dvs. este în garanție"

    Acest ulei e MOBIL cu capac auriu (gold caps) ADICA baze excelente si puternic aditivat...cu pachete aditivare premium.
    doar M1 0w40 are gold caps si M1 DELVAC 5w40 (NUMAI variantele vestice)

    Nu se vinde in emergent country deocamdata.

    Originally posted by nec100 View Post
    Nu e mai simplu de ales din lista oficiala de uleiuri pt benzinare
    la zi
    Ce sunt Testate oficial minim 163 ore pe pista in motoare ce se pun pe masini de 90000USD.


    ce s




    Mai scrie la acest ulei pe pagina urmatoarele....

    Urmați recomandările din manualul de utilizare în timp ce mașina dvs. este în garanție"

    Acest ulei e MOBIL cu capac auriu (gold caps) ADICA baze excelente si puternic aditivat...cu pachete aditivare premium.
    doar M1 0w40 are gold caps si M1 DELVAC 5w40 (NUMAI variantele vestice)

    Nu se vinde in emergent country deocamdata.
    Vad ca nu au avut curaj sa deschida un motor uns cu el decat max 120000 mile n-au sange sa desfaca un motor la 300000 miles...cu el in motor si sa ne arate uzurile de la axul cu came de la evacuare.

    The page you are looking for is missing or removed. You can find relevant content by exploring our home page or searching through the navigation menu.
    Last edited by nec100; 27 November 2017, 21:59. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • nec100, lista ta de uleiuri aprobate pentru Porsche, conform standardului propriu A40, conține și uleiul Elf Evolution Full-Tech C3 5W-40. Este ACEA C3 care răspunde întrebării de la care s-a plecat acum 3-4 comentarii. Porsche aprobă pentru benzinarele sale și uleiuri ACEA C3, proiectate special pentru dieseluri. La fel Valvoline SynPower MST SAE 5W-40 care este disponibil pentru ACEA C3 sau C4.

      Apoi, din experimentul făcut de Mobil 1, trebuie reținut acest aspect:
      operated under a combination of incline and towing conditions with oil changes every 20,000 miles.
      Termenul de 1 an pe care îl garantează Mobil 1 este în aceste condiții: mers în rampă și tractat o remorcă în același timp. Putem să mai punem și mersul bară la bară foarte des dar nu cred că rivalizează cu cele condiții simultane. Nu mergi în condiții din acestea, uleiul ține mai mult timp.
      Last edited by gecmc94; 28 November 2017, 00:12.

      Comment


      • Azi am reuși să intru în posesia uleiului
        Sper la ceva bun din partea lui
        200lei 5 bidoane de 1L
        Attached Files

        Comment


        • daca era bun era cu Liverpool, nu cu Man City. you'll never walk alone !
          Last edited by B997NDL; 30 November 2017, 19:30.

          Comment


          • Au nimerit orașul pt mine, dar nu echipa

            Comment


            • Am o dilema. Voi ce ulei credeti ca e mai bun pentru 0.9 Tce, dintre ELF Evolution 900 SXR 5W-40 si ELF RN-TECH 5W-40?

              RN tech am inteles ca e mai durabil. Producatorul afirma ca se poate schimba la 30.000 km. Ambele au norma RN7000/7010, A3/B4.
              SXR e si ptr diesel recomandat, Tce avand turbo ma gandesc ca are nevoie de un "ulei ptr turbo".

              Comment


              • La o lună si undeva la 400km( eu cred că am mers undeva la 100km) făcuți cu Fuchs 5w40 GT1 XTL, pot să spun ca este excelent precum sunet al motorului. Este peste Motul 5w40 xcess.

                Comment


                • Originally posted by Amiralul View Post
                  Am o dilema. Voi ce ulei credeti ca e mai bun pentru 0.9 Tce, dintre ELF Evolution 900 SXR 5W-40 si ELF RN-TECH 5W-40?

                  RN tech am inteles ca e mai durabil. Producatorul afirma ca se poate schimba la 30.000 km. Ambele au norma RN7000/7010, A3/B4.
                  SXR e si ptr diesel recomandat, Tce avand turbo ma gandesc ca are nevoie de un "ulei ptr turbo".
                  Mai durabil nu inseamna ca are si cea mai buna protectie; poate avea un TBN marit, adaptat unei perioade extinse.
                  Parerea mea e ca SXR ul si RN-TECH ul sunt din aceiasi familie; pana si fisele sunt absolut identice. Diferenta se pare ca o face aditivii folositi, care nu pot fi aceiasi, asta e clar.
                  Eu cred ca RN TECH ul e mai ...verde si fost produs pentru intervale de schimb prelungite si cu un continut mai scazut de cenusa, fosfor si sulf; un low saps menit sa prelungeasca viata catalizatoarelor. Si ca sa speculez putin, eu cred ca acest ulei, va pregati terenul pentru viitoarea norma E7, cand se presupune ca pe motoarele pe benzina vor fi adaptate filtre de particule.
                  Pentru o mai buna protectie, eu as merge pe SXR. Pentru emisii poluante scazute si protectia catalizatorului, evident RN-TECH.
                  Cu alte cuvinte, asa cum am tot spus, se sacrifica un picut protectia motoarelor, in favoarea emisiilor poluante si a catalizatoarelor.
                  ...
                  E doar parerea mea si trebuie luata ca atare; decizia pentru utilizarea celor doua uleiuri, va apartine.
                  Last edited by IancuMIC; 2 December 2017, 18:01.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Multumesc pentru raspuns @Iancu. Ma intereseaza sa mearga bine motorul. Asadar, voi ramane pe SXR. Parca SXR da o tenta sportiva motorului (se aude mai sportiv ). RN-tech parca face motorul mai cuminte (scade un pic mai greu in turatie si merge mai rotund, are alt sunet).

                    Comment


                    • Intotdeauna trebuie gasit cel mai bun compromis, pentru ca alegerea unui ulei implica acest lucru; asta pentru ca uleiul perfect, inca nu a fost produs.
                      Turbina nu stie de emisii, ea are nevoie in primul rand de protectie, ca si celelate interne ale motorului. In acest moment, nu avem certitudinea ca producatorii de motoare aplica tratamente speciale internelor, pentru a compensa eliminarea elementelor poluante din uleiuri, dar care asigurau o protectie adecvata pe toata plaja de temperaturi.
                      Oricum, sa nu dramatizam; 250-300 de mii e un rulaj in care nu pot aparea probleme (decat in mod accidental si intr-o proportie prea putin insemnata), folosind uleiul recomandat de producator, ceea ce pentru multi utilizatori e un vis prea indepartat.
                      Last edited by IancuMIC; 2 December 2017, 19:15.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Acum am intrat în contul my dacia la cartea de service unde surpriză, uleiul recomandat este 5w30 si 5w40 cu norma ACEA C3.
                        Eu m-am zbătut să iau ACEA C4 ( asta știam că trebuie) când puteam să am o plajă mai largă din care să aleg si un preț mai mic
                        Măcar să protejez filtrul mai bine.

                        Azi după schimbarea uleiului, poate îmi pare, dar acum becul pt schimbarea vitezei parcă se aprinde puțin mai târziu. Parcă a mai câștigat 100 rotații sau doar îmi pare.
                        Last edited by dl_dr25; 4 December 2017, 15:54. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • la cate rpm se aprinde becul ala ?

                          Comment


                          • Nu sunt sigur fiindcă nu am memorat exact , undeva la 1750.

                            Comment


                            • WP_20171206_19_23_03_Pro.jpg

                              După 3 luni și 10 zile, Ravenol-ul SSL 0W-40 a ajuns la 3000 km!
                              Producătorul acestui ulei susține, printre altele, că asigură un consum mai scăzut de carburant, așa că m-am apucat de făcut o mică statistică. Prin urmare, am comparat consumul mediu realizat în perioada septembrie-decembrie a.c. (adică exact perioada de când merg cu Ravenol-ul) cu consumul realizat exact în aceeași perioadă a anului 2016. Rezulatul a fost 8,16 l/100 km în 2016, respectiv 7,80 l/100km în 2017. Cred că este imposibil să trag concluzia că această scădere de consum s-ar datora exclusiv uleiului, fiindcă e posibil ca în 2017 să fi mers mai mult la drum întins, sau, de ce nu, poate stilul meu de conducere s-o mai fi „rafinat” puțin concomitent cu acumularea de experiență suplimentară la volan .
                              Dar poate că și uleiul o fi contribuit puțin...
                              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                              Comment


                              • Originally posted by Cherubino View Post
                                [ATTACH]523070[/ATTACH]

                                După 3 luni și 10 zile...
                                Vai de capul meu, nici macar un calcul aritmetic simplu nu mai stiu sa fac. De fapt sunt 2 luni si 10 zile.
                                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google