Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dl_dr25 View Post
    Azi am reuși să intru în posesia uleiului
    Sper la ceva bun din partea lui
    200lei 5 bidoane de 1L
    Scump...dincolo era mai ieftin...

    Ar fi minunat sa revi cu impresii dupa 6-7000 km.
    Eu am folosit la tractor SynPower 5W40 (doua schimburi) si nu m-a incantat, l-am categorisit un ulei de max 6-7000 km de tinut in motor.
    Super bun in primii ~3000km, tractorul indubitabil mai silentios, dupa km astia incepe din nou sa clantzane tot mai tare, pe la ~~6500 km impresia fiind ca ar avea rulaj de 15000+ km...
    In momentul actual am M1 0W40 rulaj 9000km, se tine bine, tractorul suna gros/frumos chiar si dupa forje (ce se poate numi forje la un tractor... )

    Impresiile mele sunt desigur pur subiective.

    PS: si cel mai prost/slab oloi folosit - Q8 5W40, dupa 2500 km l-am dat afara, nu as mai baga nici pe gratis.

    Comment


    • Redline 5w-30 euro series, schimb la 10k km, dupa o lunga experienta pe Cielo cu 5w-40 tot de la ei.

      Comment


      • In sfarsit cineva care mai folosete RedLine!

        Ceva pareri? La al catelea schimb esti (pe dacie)? De ce ai ales sa mergi pe Euro-series?
        Last edited by Kojak; 24 December 2017, 21:07.

        Comment


        • Pe al doilea Cielo l-am folosit mult timp, motorul a ajuns la 180k km intr-o stare de invidiat. Dacă primul Cielo a depășit 300k km și încă mai are vlagă (au rămas ambele în familie), cu neamul lui 10w-40 băgat de foștii proprietari, ligheanul diesel sper să ducă ok 400-500k km, merg cam 30k km pe an și de obicei țin o mașină cam 10 ani. Folosesc 5w-30 euro series pentru că am nevoie de un C3 cu mai puțină cenușă. La lighean e primul schimb, masina nu are decât 14k km, am dat jos mizeria de primă umplere.
          Last edited by alexinno; 25 December 2017, 13:06.

          Comment


          • "Mizeria" la propriu sau figurat ?

            Redline sigurat ar avea mai multi useri daca ar fi la un pret mai omenesc (la noi pe piata) .

            Bine ca-ti permiti sa faci ~3 schimburi/an cu RedLine. Oricum greu de testat/dovedit ca nu duce motorul 400000 km in conditii bune cu alte uleiuri.
            Tractorul meu are catre 300000 km cu felurite marci de ulei (si nu tocmai bune) si nu da vreun semn evident de oboseala.
            180km/h ii da cartea, 184/h dovada de la radarul politiei, deci e in parametri.

            Mult mai important e schimbul la intervale regulate fara exceptie, chiar daca folosesti un ulei mai slab.
            Cazul tau e unul ideal, si ulei bun si intervale scurte de schimb

            Comment


            • Uleiul Mobil 1 0w40 a ajuns la 12000 km. Sunt foarte multumit de folosirea lui, motor ceva mai silentios, se încălzește masina dimineața mult mai repede, plus consum mai redus fata de aceeasi perioadă a anului trecut cu aceleasi anvelope. (6,2% l, 920 km parcursi , viteză medie 46 km/h , mers 85% extraurban ). Prin comparatie anul trecut cu Castrol 5w40 aveam consumul pe undeva la 7,2 % dar si mersul a fost ceva mai "la consum" in acest an.
              Uleiul l am schimbat anul trecut in aprilie, si ma gândeam sa l schimb la 15000 km sau la an... Ce sfaturi îmi dați, sa l schimb sau sa astept până la 15000km ?. Nici banii nu ma dau afară dar nici nu mi as bate joc de motor...Masina are acum 137000 km si vreau sa folosesc tot M1 0w40 mai ales ca nu a consumat deloc ulei in cei 12.000 de km (doar cativa mm pe joja)

              Comment


              • Schimba la primavara, adica pe la 15.000; din ce vad, mergi in general extraurban.
                M1 new life e un ulei pe care te poti baza, pana la intervalul asta de schimb.
                Apropo; cativa mm, inseamna cateva zeci de ml, totusi.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  Apropo; cativa mm, inseamna cateva zeci de ml, totusi.
                  Da, sa.zic undeva la 3-5 mm in 12000. Bănuiesc că e in limite rezonabile asta. Multumesc pentru răspuns !

                  Comment


                  • Si la mine M1 0w40 consuma putin ulei de la schimb la schimb,cam 3_5mm pe joja
                    Sunt la al3 lea schimb,cam 10k pe an motor1.6 mpi 100k km.
                    Last edited by bibanu1001; 29 December 2017, 13:57.

                    Comment


                    • Ma apropii de zece mii cu SSL 0w40; in afara de zgomotul mai infundat al motorului pana se fac doua pavele pe TD, adica cca 55*C(nu mai mult de 2km in oras), nimic de obiectat. Nivelul e la semn maxim, adica neschimbat, culoarea e un brun, dar nu spre negru. 55 de mii cu acelasi ulei si niciun motiv sa schimb marca; in mai se fac 4 ani de la primul schimb.

                      In general fac schimbul la 15 mii, dar cum din ultimii 3 mii facuti in mai putin de doua luni, cca 500 au fo' facuti in regim urban, e posibil sa reduc perioada de schimb; din ce se intrevede si in urmatoarea perioada e posibil sa calc un pic mai mult orasul, decat de obicei.

                      Astept temperaturi mult scazute sa vedem cum se comporta atunci uleiul la pornire si dupa, pana la temperatura de regim; cred e primul schimb din cele 4, in care luna ianuarie ma prinde cu ulei la 10 mii.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Ceva păreri si de la mine după 500km la ambele mașini.
                        1.5 dci 70cp 2007 undeva la 150mii km cu Fuchs 5w40 Titan GT1 XTL toți făcuți in oraș:
                        - foarte puțin murdar prin comparație cu Motul 5w40 xcess ( ultimul din motor)
                        - pornire ușoară cu stingerea becului instantaneu
                        - sunet foarte plăcut în turație și ralanti
                        - mașina trage foarte bine
                        - motorină de Evo Diesel Plus
                        1.5 dci 90cp 2017 cu 13mii km cu Valvoline 5w30 C4, undeva la 150km făcuți pe autostradă:
                        - o culare mai plăcută față de mașina mai veche ( dar si motor mai curat )
                        - pornire ușoară ( nici nu știu dacă are bec la ulei, nu am observat )
                        - sunet plăcut și la pornire și în turații, dar parcă este mult mai liniar și a dispărut zvâcul față de început. Până la schimbarea uleiului din fabrică am alimentat de Mol cu Evo Diesel Plus, iar de la schimb am mers pe Rompetrol Efix S 55. De ieri m-am întors la Mol dar in rezervor este 50-50.
                        Cred că la mașina nouă la următoarea revizie o să merg pe Fuchs.

                        Comment


                        • Salut,

                          ce parere aveti despre uleiul Motul 8100 X-Cess 5W40 pentru un sCe 1.0 care se apropie de prima revizie (sub 15.000 km)?

                          Am citit ca se recomanda ulei cu vascozitate mai ridicata a la 10W40 pentru motoare noi sau cu tolerante ridicate, faptul ca 8100 X-Cess are o vascozitate de 5W ar fi o problema? De altfel uleiul asta respecta normele ACEA A3/B4 si e aprobat Renault RN0700 - RN0710, dar vreau sa aud parerile altora.

                          Multumesc.

                          Comment


                          • Îți recomand x cess decat dacă găsești pe Franța, dacă este Italia nu cumpăra, calitatea foarte slabă. Eu am bagat x cess 8 ani, dar după ce au mutat pe Italia calitatea a scăzut incredibil. Acum l-am înlocuit cu Fuchs GT1 XTL 5W40.

                            Comment


                            • Mersi de raspuns, uite ca am sa ma interesez si despre acel Fuchs GT1 XTL 5W40, cat despre tara de origine pentru MOTUL, pot doar sa dau o raita pe la magazine in oras si sa vad unde si daca gasesc uleiul asta, ce tara de origine ar avea. De altfel, daca e sa-l comand de pe net, nu cred ca pot sa ma interesez de tara lui de origine inainte sa-l comand.

                              nu mai cita ultimul post!
                              Last edited by Seba; 8 January 2018, 17:45.

                              Comment


                              • Nu cred ca mai găsești pe Franța, pe Franța nu găseai mai ieftin de 140lei, de când este pe Italia îl prinzi si la 120lei.
                                Origine este Franța
                                Eu nu sunt cunoscător în ale uleiurilor dar din sfaturile celor de aici și după Softpedia am mers pe mașina veche pe Fuchs iar pe cea noua Valvoline. Din cele două sunt mai mulțumit de Fuchs cum se aude motorul si cum răspunde la pedală. Fuchs este 5w40, Valvoline 5w40. Masini 1.5dci ambele, una euro 4 70cp cealaltă euro 6 90cp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google