Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci face fata doar in garantie. In post garantie se strica mai repede sau cum? ...
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Din câte s-a scris în ultimele comentarii, taximetriștii cu dacii, ca să depășească 300 000 km cu mașinile lor, pun filtre și uleiuri NASA. Că dacă nu, atunci se strică motorul imediat după garanție și încep să plătească din uriașele câștiguri pe care le obțin. Poate nu știați, dar taximetriștii și avocații sunt cei mai bogați români.

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Eu recomand[...] schimbarea uleiului la timp si folosirea unor filtre de calitate
        Fiecare utilizator decide, functie de specificul rulajului si tipul de ulei folosit, ce inseamna..."la timp". Despre filtrele de ulei; pretul acestora incepe de la 10 lei si merge pana spre 40 de lei (despre marci nu vorbesc). Daca luam in consideratie faptul ca, in mod normal, pretul dicteaza valoarea produsului, va las sa trageti concluziile.

        Mai clar de atat, nu pot
        Last edited by IancuMIC; 14 January 2018, 00:10.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Se pare ca 1.0 e mai pretenios, sau uzeaza mai tare uleiu ca la mpi 1.4/1.6.
          Nici cu DaciaOil nu se facea taciune dupa 10000 km rulati (motor trecut de 100000km, masina fratelui ) .
          Daca se innegreste asa tare, eu nu l-as tine mai mult de 10000 km, daca revizia generala e la 20000 km, atunci la fiecare 10000km as schimbe uleiu si filtrul desigur.

          La mpi pe la inceputuri, fie mergeam la reprezentanta intre schimburi (pe la 7-8000 km) sa schimb uleiu si beleau aia niste ochi ca di ce schimb ca mai am pana la revizie, fie il schimbam acasa si cand se implineau 15000 km mergeam normal la revizie (cu uleiu prefereat de mine )


          PS: apropo, masina in prezent a sarit de 200000 km, motorul merge "ceas".
          Last edited by Octavian; 14 January 2018, 11:19.

          Comment


          • Originally posted by gecmc94 View Post
            Din câte s-a scris în ultimele comentarii, taximetriștii cu dacii, ca să depășească 300 000 km cu mașinile lor, pun filtre și uleiuri NASA. Că dacă nu, atunci se strică motorul imediat după garanție și încep să plătească din uriașele câștiguri pe care le obțin. Poate nu știați, dar taximetriștii și avocații sunt cei mai bogați români.
            Taximetristii cu 1.4/1.6 or fi avut atat, astia cu 0.9/1.0 abia afla daca motoarele lor mai merg atat cu uleiuri ieftine.
            Am mers zilele trecute cu un taxi 1.2 16V, nu avea nici pe departe 300k la bord, dar era obosit rau. Bine, motoarele astea sunt obosite de noi, dar ala era varza.
            Last edited by mr.K; 14 January 2018, 14:54.

            Comment


            • Am mers cu un taxi ok,curat,sofer citit..Se plangea de motorizarea asta de 1.0.Regreta 1.4,1.6..
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • Masina mea, un 1.4, are 10 ani si 90.000 ceva de km. Mereu am pus Dacia Oil si am schimbat uleiul la fiecare 12 luni. 90% din timp a fost folosita pentru drumuri intre orase, pe distante de 300-500 km per drum, mers batraneste cu 90 km/h. Nu am avut probleme pana acum, iar consumul a fost in jur de 5,5-6%.
                Niciodata nu m-a preocupat sa pun nu stiu ceva extra, mega, super ulei. Merge brici!
                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                Comment


                • Merge brici dar mai mult sta, la 9 mii km/an.
                  Oricum 1.4 e un motor rezistent, daca nu rupi distributia, nu prea ai cum sa-l strici.

                  Comment


                  • salutare, a trebuit sa vand loganul dupa ce l-am hranit doar cu cele mai alese bunatati, invatate de la voi: Mobil 1 New Life, ATE, Kayaba, NGK, Lemforder...

                    si as avea nevoie de un sfat, doar aici am vazut adevarati pasionati de ulei

                    am cumparat din Paris, din reprezentanta Renault, un Megane 3 GrandTour 1.5dci 110CP FAP cu 97000km, caruia bineinteles i s-a schimbat uleiul de trei ori, am facturile, exact la fiecare 30000, o data la doi ani

                    cum am venit am schimbat distributie, accesorii, antigelul, uleiul si toate filetrele, logic.

                    dar eram asa de suparat pe francezi si pe Elful lor Full Tech pe care il tin in motor pana se face smoala, asa ca am luat direct Motul Specific 0720 5w30


                    acum are 8500km, pe la 10-12000 o sa il scot. ce recomandati? raman cu motul sau ma intorc la elf? elf e mai ieftin dar motul nu e contrafacut, am tot auzit pareri dar pana nu va intreb pe voi nu pot sa iau decizia

                    multumesc, orice sfat e bun
                    Last edited by filip3; 23 January 2018, 02:30.

                    Comment


                    • am mai citit si am inteles ca motul e singurul full sintetic si e ok sa il tii 15k km


                      dar elf e ieftin si schimbat la 10k nu are cum sa faca rau vreodata..


                      si am mai gasit o poza dar nu stiu sa o interpretez
                      Attached Files

                      Comment


                      • Mergi pe Motul.
                        In legatura cu schimbul, depinde unde rulezi masina; daca mergi mult in oras, atunci poti schimba la max. 10 mii.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Salut! Am un logan 1.6 16v din 2007 cu 300000 km.
                          De nou am făcut reviziile la fiecare 10000 km doar cu dacia oil 5w30.
                          La 200000 am montat o instalatie gpl lovato.
                          La ultima revizie (cea de 300000) mecanicul a pus ulei elf evolution 700st 10w40 zicând că motorul e mai uzat și că tolerantele sunt mai mari.
                          Masina nu a consumat ulei pana acum dar la ultimele 2 schimburi a scazut aproape 1 cm pe joja (am completat cu 400 ml și a ajuns la maxim)
                          Motorul este mai silentios cu 10w40, pornește ușor si nu se aud zgomote ciudate, dar din ce citesc pe aici nu ar fi chiar bun pt motorul asta.
                          Vă rog să mă ajutați cu un sfat tinand cont de km.!

                          Comment


                          • Ravenol TEG 10w40 sau daca te tine punga Motul CNG/LPG.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Mulțumesc pt răspuns! O să las elf 5000km apoi o să pun motul gpl pt 10000 km .

                              Comment


                              • Mecanicosii sunt cele mai intelegente specii, la scoala majoritatea au baut cerneala si acum ei NU citesc pt ca ei stiu! Au simt! Nu au nevoie de sfaturi/ recomandari!

                                Daca voia sa compenseze uzura motorului, dupa 5w30 te duci mai departe cu un 5w40 de calitate.
                                In fine, detalii ...
                                Daca ajungi la 50000km ce o sa bage oare? Un 15w40?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google