If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Din cate inteleg, in ceea ce priveste Elf, pentru motoare aspirate (cu referire doar la 1.0 SCE si 1.6 16 E6), indicat ar fi Full tech..cu 5w40..chiar si Elf Excelium 900SXR? ..intreb pt ca la ultima revizie la 1.6 au pus RN Tech, desi nu stranuta..
Multumesc.
Din cate inteleg, in ceea ce priveste Elf, pentru motoare aspirate (cu referire doar la 1.0 SCE si 1.6 16 E6), indicat ar fi Full tech..cu 5w40..chiar si Elf Excelium 900SXR? ..intreb pt ca la ultima revizie la 1.6 au pus RN Tech, desi nu stranuta..
Multumesc.
Le-ai incurcat rau de tot.
Full Tech 5w40 nu exista, iar Excelium...a fost candva.
Full Tech e pentru motoare diesel cu filtru de particule (RN0720) si e 5w30.
Cat despre RN Tech e pentru intervale de schimb prelungite; deriva din Evo SXR.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Deci pentru motoarele simple, fara filtru de particule (doar cele doua enumerate: bestia de 1.0 si resuscitatul 1.616v E6), recomandabil este RN TECH..cu 5W40, dupa carte.
Verific maine bidonul de ulei ramas de la revizie, sigur e 5W40, o fi RN TEch..
Si da, mea culpa, stiu ca a disparut Excelium, dar ma refeream la Evo SXR..
Nedumerirea mea a rezultat si din faptul ca inca este la vanzare Evo SXR, chiar la site-ul cu origini in Galati (unde e cel mai bun pret).
Iar RN TEch nu e la vanzare prin prea multe locuri..si e cu muult mai scump.
Adica, pe langa intervalul nou de 30.000 km (pe care nu pot sa o cred), as merge tot pe Evo SXR, pe care il schimb dintotdeauna cam la 10.000 km.
RN TEch e chiar atat de stralucit?
Multumesc.
Ianuarie 2018; sper sa ca nu ma insel.
O sa vai verific, cand ma intorc din minivacanta; eventual niste poze...
Poze cu VST ul, care beneficiaza de cel mai nou pachet de aditivare.
Ultima poza e cu SSL ul la 14 mii.
@madi
Nu stiu; eu il iau de acolo, prin intermediul unei cunostinte.
Multumesc pentru raspuns, am folosit in ultimii doi ani vst cu aceeasi data de fabricatie, acum vreau si eu ceva mai nou. Nu stiu daca cei din Buzau si-au innoit stocurile. Ramane sa telefonez.
Ravenol SSL 0W-40 la 8000 km. Mă gândeam să-l schimb după revenirea din concediul din iulie, dar asta ar însemna să ajungă cam pe la 12000 km. Nu sunt hotărât încă ce să fac...
Eu l-am schimbat pe la 14 mii, tot din cauza ca, dupa minivacanta de unu mai, m-as fi dus la peste 16 mii.
Eu as zice sa-l schimbi cand te intorci din concediu; n-ai d.ta stil de mers sa omori asa usor uleiul ala. Si chiar daca ai avea...
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Este o simplă fâșie de hârtie albă (nici măcar nu e hârtie de filtru, ci coală de scris), pe care am trasat-o și inscripționat-o cu un marker permanent pentru CD-uri și apoi am lipit-o pe un suport confecționat dintr-un carton mai gros provenit de la o cutie. Rudimentar...
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Dupa 9933 de km facuti cu Ravenol vst 5w40 am constatat ca mi-a crescut consumul, s-a "tuciurit" si nu merita banii. Urmeaza sa fac revizia 2-a la 20.000km. Desigur, prin Bucuresti cu mii de stopuri si mergand bara-n bara, nu face fata cum mi-as fi dorit si m-am asteptat.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment