Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E mai bun acest Motul fata de Elf?
    Elf 900SXR sau Elf RN-tech ?
    Masina in cauza este 0.9Tce. Am avut dacia oil si in 300 km se facea negru. Acum am RN-tech de 8000 km si vad ca nu s-a inegrit. Sa raman la uleiul actual sau sa folosesc vechiul SXR (ff bun ptr MPI) sau sa trec la MOTUL??
    Ma gandesc ca SXR nu e asa bun ptr turbo.....

    PS: va rog sa-mi spuneti cei care folositi motul. Masina vede 6000 ture mai mereu...
    Attached Files

    Comment


    • Eu am folosit motul 5w40 xcess cred ca 9-10ani si foarte multumit, pana sa schimbat producerea/imbuteliere de pe Franta pe Italia.
      Cu cel pe Italia motorul multtt mai zgomotos, am inteles ca doar uleiurile specific mai vin pe Franta.
      Acum la masina veche ( dci 70cp 2007 ) folosesc Fuchs 5w40 gt1 xtl de care sunt foarte inacantat, este posibil sa il folosesc si la dci ul nou dar 5w30, acum mai astept pana in decembrie.

      Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

      Comment


      • Eu am Motul Specific rn 0720 fabricat in Franta...multumit deoarece nu a consumat vizibil(macar 2-3 mm)pe joja.Despre zgomotul motorului cred ca este placebo

        Comment


        • Eu spun ca nu este placebo, nu numai eu am fost impresionat de modul foarte frumos de cum functiona motorul cu Motul pe Franta, pe Italia am avut 2 schimburi ( ultimul am renuntat dupa 5mii de km ) si am renuntat la Motul.
          Eu daca as mai gasi Motul 5w40 xcess pe Franta l as cumpara imediat.

          Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

          @meticulosul cate schimburi ai avut cu elf pana sa treci la motul ? Chiar sunt curios de impresii despre el. Multumesc

          Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

          Mentionez ca mie Motul 5w40 xcess nu a consumat un gram ( nu am observat si nici nu am completat niciodata)

          Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
          Last edited by dl_dr25; 25 June 2018, 21:39. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Elf nu am avut niciodata,la vechiul logan 1.4 de la prima revizie timp de 6 ani doar Motul 5w40,iar acum la 1.5 dci 90 cp de la prima revizie(13800 km) am pus Motul Specific.Masinile cand le-am cumparat au avut Dacia Oil.Pe joja nu am avut sau nu am acum la Mcv nivi macar 1 mm consum(dupa 7600 km),eu unul sunt foarte multumit atat de pret cat si de calitatea Motul,uleiul fiind fabricat in Franta
            Last edited by meticulosul; 25 June 2018, 21:53.

            Comment


            • Si nu ai observat la relantiu un alt sunet sau in turatie, aer pornit ? Chiar ma asteptam la ceva lucruri bune de la el.
              Eu am mers la dci ul de 90cp 2017 pe Valvoline C4, dar nu am observat nimic la el, chiar am impresia ca il mananca. Ma asteptam la ceva silent macar pt diferenta de pret, Valvoline 200, Elf 140lei.

              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

              Comment


              • Sincer nu am ascultat motorul,dar nici la 21000 km nu cred ca as avea ureche atat de fina sa imi dau seama daca"toarce" mai frumos.Eu unul,ma repet,sunt foarte multumit de Motul si cel putin deocamdata 3-4 schimburi nu ma gandesc la schimbare.

                Comment


                • Multumesc, deci daca sunt convins ca Valvoline este halit o sa am in vedere Motul specific pe Franta.

                  Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by Cherubino View Post
                    vitriol,
                    Da, ai reținut bine, așa era planul, dar între timp situația a evoluat nefavorabil. De la mesajul cu nr. 14201 încoace e toată discuția.
                    Parerea mea este ca te-ai speriat degeaba si ai aplecat urechea la ce spune un mecanic (cu tot respectul pentru aceasta meserie).
                    La mine este deja obicei sa consume 1l la 10000 km, dar asta nu ma face sa pun posirca aia de Elf 10w40. Atata vreme cat motorul nu scoate fum albastru si martorul check engine sta cuminte, inseamna ca totul este in regula.
                    Last edited by vitriol; 26 June 2018, 00:36.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • vitriol
                      Elf-ul 10W-40 nu vreau sa-l tin prea mult in motor. Dupa revenirea din concediul de luna viitoare am de gand sa revin la Elf 5W-40.
                      Mai este o problema. Am mai scris, parca, mai demult, faptul ca, de prin toamna trecuta, aud doua zgomote distincte care se suprapun peste zgomotul "rotund" al motorului. Ambele zgomote sunt sub forma unui tacanit, asemanator celui produs de motorul unui tractor (bineinteles, nu cu intensitatea acestuia). La un moment dat, am sesizat ca unul dintre cele doua zgomote dispare la apasarea pedalei de ambreiaj. Cand m-am dus la mecanic cu problema asta, dupa ce a investigat amanuntit situatia, a concluzionat ca este vorba despre zgomotul specific cutiei de viteze, spunandu-mi ca este "un zgomot tehnologic recunoscut si acceptat de producator" si ca n-are ce sa-i faca (intre timp mi-au confirmat si alti doi posesori de Logan pe care-i cunosc personal faptul ca si cutiile lor de viteza au inceput la un moment dat sa produca acel sunet care, in afara de disconfortul sonor nu are niciun alt efect negativ).
                      A ramas, asadar, nerezolvata, problema celui de-al doilea tacanit, pe care mecanicul n-a reusit sa-l asocieze cu functionarea niciunei parti componente a masinii (de fapt, mecanicul nici nu l-a sesizat, deoarece el nu stia cum suna motorul anterior). Ei bine, la vreo 3 zile dupa schimbarea Ravenolului cu Elf-ul am constatat ca acel tacanit cu tenta "metalica" a disparut, iar asta se intampla in conditiile in care producatorul uleiului Ravenol sustine in documentatiile tehnice faptul ca acest ulei face ca motorul sa mearga mai silentios.
                      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                      Comment


                      • producatorul uleiului Ravenol sustine in documentatiile tehnice faptul ca acest ulei face ca motorul sa mearga mai silentios.
                        Unde mai exact se spune acest lucru? Un link, ceva ai?
                        Nu ca m-ar interesa in mod desebit (eu aleg uleiurile dupa alte criterii), dar ai facut o afirmatie pe care te rog sa o probezi, altfel ne trezim cu un topic plin de axiome.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Nene Iancule, ai dreptate, nu scrie asa ceva, ca m-am uitat acu'. Imi fac mea culpa, dar informatiile despre Ravenol mi-au parvenit din mai multe surse si s-a facut un amalgam in creierul meu. Totusi, undeva am citit chestia asta cu silentiozitatea motorului si e posibil sa fie scris undeva chiar in subiectul asta. O sa ma apuc sa sap in mesajele vechi de prin iunie 2017 incoace (cam pe atunci a inceput sa mai intereseze subiectul Ravenol).
                          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                          Comment


                          • Nu e nevoie, mi-e clar.
                            Important e sa nu amestecam parerile personale, care contin o oarecare doza de subiectivism, cu ceea ce spune producatorul, in fisa tehnica sau MSDS.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Chiar daca nu e nevoie pentru opinia publica, o sa caut pentru mine, fiindca acum nu-mi mai iese din cap faptul ca am citit pe undeva aprecierea respectiva.
                              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                              Comment


                              • Impresii despre Valvoline SynPower 5w-40 + filtru ulei Filtron OP 642/2 , dupa un rulaj de 4200 km.
                                Zgomot ok la pornire si-n rulare, fara consum.
                                Cea mai placuta surpriza o data cu alegerea altui brand pentru filtrul de ulei , in cazul meu Filtron fata de Mann(filtru O.E.M.) , uleiul este considerabil mai curat (adica si-a schimbat culoarea foarte putin) in acest rulaj.
                                In trecut cu oricare alt ulei chiar si cu acest Valvoline 5w-40 dar cu filtru OEM uleiul isi schimba semnificativ culoarea pana in 1500 km , adica diferenta intre nuante folosind acest Filtron pot afirma ca este uriasa.Eu zic ca este un lucru bun. Voi ati observat acest fenomen folosind un alt filtru de ulei fata de cel OEM ?
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google