Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by andreyi View Post
    Nu-l incriminez, vreau sa folosesc in continuare acest ulei, dar in conditiile astea, daca-l consuma, mai merita continuat cu el?
    Daca vrei o parere, eu spun ca FS ul e cam subtirel pentru un motor cu GPL; 12,6 la 100*C, se apropie mai degraba de un 5w30. Asta inseamna alegere gresita, dupa cum spuneam.
    Pune totusi un ulei mai grosut, cu vascozitate peste 14la 100*C. In general uleiurile dedicate motoarelor pe caz au vascozitate mai ridicata la cald.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Sa fie doar tipul de ulei?

      Pe un alt topic colegul a spus si ca:
      Mi s-a intamplat si mie sa se ridice apa la 6 linii pentru un minut maxim in urmatoarele conditii, de doua ori, in Grecia, saptamana trecuta:
      - o data dupa un mers in coloana cu viteza 1, in urcare, oprit iar pornit si tot asa timp de vreo 15 minute, dar nu s-a ridicat imediat ci dupa ce am oprit si am alimentat si am repornit la drum(la cateva minute dupa ce am iesit din acea coloana)
      - a doua oara, la doua zile dupa prima ridicare, tot in Grecia intr-o rampa mare pe o autostrada, unde nu puteam sa urc decat cu treapta 4 si blana, dar la fel, pentru foarte scurt timp.
      Masina era incarcata full de bagaje, 4 persoane, aer conditionat pornit, antigelul la maxim in borcan la rece, ulei Mobil1 0W40, bujii Denso IK20 Iridium Power

      Comment


      • Motorul nu-i pe duca, dar ceva probleme are. N-am vazut niciodata 6 linii la incalzire la Logan-ul vechi, indiferent cum a tras de el, indiferent de uleiul folosit, indiferent de temperatura de afara.

        Comment


        • @andreyi
          In conditiile in care tu ai dus motorul ala la peste 112*C, atunci ti-a papat uleiul, care a ajuns si el, probabil la peste 150 de grade, in punctele critice.
          M-am uitat in fisa FS ului sa vad noack ul, dar vad ca nu-l dau; era interesant sa aflam asta. Prin urmare, ai avut conditii de extrema solicitare a motorului si rezultatul l-ai vazut; imi imaginez ca si temp. exterioara depasea 40*C.
          Adica ce spuneam:
          poate doar o alegere gresita, functie de conditiile de rulaj
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Atunci, pentru siguranta, revin la un 5W40, cel mai probabil Elf. Credeam ca in conditii extreme e mai bun FS-ul asta 0W40 decat banalul Elf 5W40.

            Comment


            • Nu e banal Elf ul; s-au obisnuit unii sa spuna asta, dar nu prea e asa. Ne place sa alegem brand ul si mai putin uleiul.
              Elf ul e mai bine adaptat motoarelor de la reno (pentru asta a fost conceput). Fata de FS care, trebuie sa recunoastem, nu e nici pe departe ce a fost New Life, SXR ul are vascozitate 14,7 fata de 12,6 al celui de la mobil, ca sa nu mai vorbim de flash pont, care e de asemeni inferior.
              Daca ar fi sa renunt la VST, prima optiune ar fi Elf, asta ca sa nu existe dubii.
              Last edited by IancuMIC; 26 July 2018, 09:40.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Pai si sa-l dau afara de urgenta sau sa-l mai tin pana la 15.000 km? Are aproape 10.000 km Mobilul.

                Comment


                • Eu nu l-as mai tine, tocmai pentru ca o parte din aditivi e posibil sa nu-si mai faca treaba, dupa ce uleiul a fost serios incercat si implicit indicele de vascozitate sa fi scazut in mod substantial.
                  In plus, nu cred ca se merita sa mai cumperi 1l de ulei,sa completezi, sau cat o mai fi nevoie, pana la 15 mii.
                  Last edited by IancuMIC; 26 July 2018, 10:29.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • An completat ca mai aveam un rest de cateva sute de ml. E la maxim acum.

                    Comment


                    • @andreyi nu mai folosi Mobil 1, il papa rau. Eu am trecut la 1.6 pe Elf de la Mobil si e mult mai bine. Cel mai probabil nu e potrivit pentru un astfel de motor, chiar daca producatorul afrima faptul ca uleiul respecta norma RN.

                      Cine foloseste Elf RNTech la TCe? este negru uleiul? in cat timp s-a inegrit?

                      Comment


                      • Originally posted by andreyi View Post
                        An completat ca mai aveam un rest de cateva sute de ml. E la maxim acum.
                        Mai merge vreo 5000 km.

                        Comment


                        • Am facut schimbul de ulei azi, am revenit la Elf 5W40.

                          Comment


                          • Ce sa aleg intre un Elf Rn Tech 5w40 si Motul 8100X 5W40 fabricat in Franta??
                            Am gasit un Motul din franta...dar ma gandesc daca Elf chiar tine 30000 de km cum spune producatorul sau nu spala deloc turbina, de nu s-a inegrit pana acum. La pret e la fel.
                            PS: ptr masina din semnatura

                            Comment


                            • Eu am avut Motul pe Franta de care am fost super multumit, Elf nu am avut si nu ma pot pronunta ( decat daca a venit masina cu el din fabrica )

                              Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Salut, ma bate si pe mine gandul sa trec la un elf 5w30 fulltech fe pentru 1.5 dci euro 4. O parere se merita? E prea subtire? Sau sa ii bag 5w40 ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google