Nu sunt un cunoscator al uleiurilor auto... De aceea am si intrebat aici... e ok? sa cer altul?
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by IancuMIC View PostMerge macar 10 mii mobil ul ala?
Eu am tot auzit ca il cam papa dci ul.
Fara sa fiu tendentios, da-mi voie sa cred ca un 0w la diesel ul tau, nu e tocmai ce trebuie. Dar... e alegerea dumitale.
Comment
-
Cand se aprinde martorul de ulei deja poate fi prea tarziu , la Logan inseamna "lipsa presiune ulei".Acel martor nu se aprinde cand ai prea putin ulei , ci cand nu exista presiune in instalatie , nasol , nu te ghida dupa el pentru nivel ulei ca faci motorul praf.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by dl_dr25 View Post@NDL am impresia ca te ascunzi dupa cires.
Asta nu este ok pe forum, cand vine cineva si face recomandari fara a da detalii.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Comment
-
Eu te-am intrebat ce norma are motorul tau, este E4, E5 sau E6 ?
Asa am si eu acasa doua dci, dar unul este E4 altul E6. Pot sa merg la ambele pe un 5w40, dar E6 in timp poate sa sufere la filtrul de particule.
Ca nu ne uitam si nu ne intereseaza daca consuma ulei este discutie de dragul de a discuta.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Comment
-
Sincer nu, daca eu spun ca am un dci 1.5 februarie 2007 sti ca este E4 ? In acel moment era fabricat E3 si E4. Am platit 200€ in plus sa iau E4 si am pe el filtru de motorina E3 [emoji3].
Ce recomanzi tu acolo este ok pana la E5 ( cred) la E6 nu ( aici sunt informat fiindca detin unul )
Fara sa te superi am spus toate astea, trebuie sa oferim informatii mai complete pt a ne intelege.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by dl_dr25 View PostSincer nu, daca eu spun ca am un dci 1.5 februarie 2007 sti ca este E4 ?
@Iancu
de ce as renunta la el ? o sa-i verific nivelul dupa primul drum mai lung. cica trebuie verificar la cald.
oricum, in vreo doua zile face un an si vreo 10 mii km, dar il mai tin ca n-am acum bani de revizie.
ar trebui sa-i fac distributia mai intai. daca dupa un an nu s-a aprins becul, e ok.Last edited by B997NDL; 2 October 2018, 19:35.
Comment
-
Eu in corsa c, din 2003, care din fabrica avea 5w30, si nu papa un gram din el, desi in general cele cu multi km papau la greu ulei,( a mea nu avea km multi) am pus intr-o toamna la revizie 0w30, deci cel mai subtite ulei posibil, si spre surprinderea mea, toata iarna, (vreo 5000 km) nu a papat deloc, dar deloc, dar... Cum a venit primavara, efectiv, dupa fiecare drum putin mai lung se vedea cu ochiul liber cum scade nivelul pe joja...
Masina mergea ok... Eu experimente deastea nu mai fac, si in seat bag 5w30, (ce zice cartea) dar LL(asa venise si din fabrica), si il schimb normal, la un an sau 10000 km.
Eu cred ca mai bine bagi ce zice producatorul, si il schimbi mai des... Cred ca este cea mai ok solutie.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Nedelica, vezi ce se intampla dupa un drum sustinut de cca 3-4 sute, dupa aceea ai sa-mi dai dreptate.
La mers "casnic", fara turatii mari, in general consumul de ulei e oarecum in parametri, adica foarte mic. Nu vorbesc neaparat de new life ci de clasa asta de vascozitate pentru un dCi.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Cu 0w40 new life dupa fiecare drum mai lung, adk Grecia mie imi consuma cam 1 cm pe joja si asta la motor 1.6 mpi din 2007.
Adevarat ca motorul e mai silentios si urca mai bine in turatii dar... Exista si un compromis.Last edited by bibanu1001; 3 October 2018, 12:19.
Comment
Comment