Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa fac si colegii mei, doar ca la logan 1.4 consuma ulei dupa 400.000 km si trebuie completat la 2-3 zile altfel ramii fara. Nu ai ce schimba, uleiul e tot timpul nou daca tot il completezi.

    Comment


    • Am vazut la Kaufland ulei K-Classic 10W30 la bidon de 5l. Are pretul de 60 lei.

      Comment


      • Originally posted by george.sce View Post
        Asa fac si colegii mei, doar ca la logan 1.4 consuma ulei dupa 400.000 km si trebuie completat la 2-3 zile altfel ramii fara. Nu ai ce schimba, uleiul e tot timpul nou daca tot il completezi.
        Repet , cu filtrul de ulei ce faci ?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Filtrul de ulei are supapa inauntru cind se infunda elementul filtrant de hirtie uleiul o ia prin supapa si trece mai departe cu treaba lui.

          Comment


          • Crezi ca-i o idee buna ca uleiul sa nu fie filtrat ? interesanta abordare (Not !)
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Chiar crezi ca ii intereseaza? Nu se agita..
              Un 1.4 pica greu si un motor intreg e foarte ieftin..

              Comment


              • Ravenol VST 5W40, 12 870 km, mers predominant extraurban; schimbul cam pe la 15.000, cu acelasi tip de ulei.
                Attached Files
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Ma gandeam ca urmatorul schimb sa-l fac cu altceva in afara de Elf 5W40, si ma gandeam sa aleg unul din urmatoarele:

                  - Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40
                  - Motul 8100 X-cess, 5W40
                  - Castrol Magnatec C3, 5W40
                  - Mobil Super 3000 X1, 5W40

                  Nu am folosit niciodata niciunul pe 1.6_16v, e vreunul care mai linisteste zgomotul motorului si ceva mai bun decat banalul Elf 5W40?
                  Stiu ca s-a mai tot discutat in trecut, insa vad ca se tot schimba preturile, retelete si poate unele au devenit mai proaste sau mai bune decat altele.
                  Last edited by andreyi; 24 April 2019, 08:39.

                  Comment


                  • In afara de mobil, toate sunt C uri, adica low sau mid. Eu as rafane la banalul Elf, care e tot atat de banal la fel ca alea enumerate de tine. Daca tot insisti, poate Top Tec ul sa fie mai adecvat benzinarului tau.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Dar Ravenolu' pe care-l folosesti, 5W40 VST, cum e fata de astea pe hartie cel putin?

                      Comment


                      • Pentru pretentiile mele, e bun. De altfel, mi-am spus parerea in sensul asta.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Multam de raspunsuri. Mai vedem pana spre toamna.

                          Comment


                          • Originally posted by andreyi View Post
                            Dar Ravenolu' pe care-l folosesti, 5W40 VST, cum e fata de astea pe hartie cel putin?
                            - Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40
                            - Motul 8100 X-cess, 5W40
                            - Castrol Magnatec C3, 5W40
                            - Mobil Super 3000 X1, 5W40
                            Desi sunt hotarat sa folosesc in continuare banalul Elf, dintre cele de mai sus (daca n-as avea alte optiuni) as alege Ravenol fara sa stau pe ganduri. Am folosit Ravenol dar pentru pretentiile mele este multumitor si banalul Elf.

                            Comment


                            • Ai dreptate, in lipsa de alt ceva merge si Rivanolul

                              Comment


                              • Tot citesc pe diferite forumuri, despre "minunea" de VST cu USVO, cu 3,9 HTHS, cu baza PAO samd. In ultimul timp, sincer nu m-a mai preocupat problema uleiului, dar se pare ca urmatorul schimb va fi veseteul asta imbogatit cu tungsten. Sincer, singurul motiv pentru care vreau sa-l pun e sa compar cu asta simplu fara USVO, pe care il am acu' in motor si cu care merg cam 15 mii. mii, fara stres. Ce-i drept , usvo asta are si un pret pe masura, da' sa vedem, pana la urma.
                                RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 is a PAO (Polyalphaolefin) based, fully synthetic low friction motor oil with especially USVO® and proven CleanSynto® technology for passenger car petrol and diesel engines with and without turbo-charging and direct injection.

                                Due to the USVO® technology we achieve an extremely high viscosity stability. We avoid the disadvantages of polymeric viscosity improvers while taking advantage of them. This improves engine protection, performance, engine cleanliness and oil drain intervals. The USVO® technology makes it possible that the product has no shear losses during the entire change interval and is extremely stable to oxidation. This unique technology helps oil to be lubricated faster, thereby minimizing friction while keeping the engine clean and efficient.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google