Originally posted by madhorsefuzzy
View Post
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Intre Elf Evolution 900 5w-30 si Castrol Edge 5w-30 care e mai bun pt un stil de condus care nu va implica de foarte multe ori turatii de peste 4000 rpm/minut(poate in depasiri).sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by silviu_g View PostLa un 1.4 cu 56000 km ar fi probleme daca as trece de la Mobil 1 10W40 la Mobil Super 3000 5W30 sau Mobil Super 3000 5W40? Ma gandesc daca ar manca ulei dupa schimb, in conditiile in care masina merge 60-70% in regim urban, si a avut mereu schimbul facut la maxim 7500 km.
Consider ca 0W40 nu merita investitia pentru ca nu merg intotdeauna foarte sportiv (de putine ori am depasit 4500RPM) iar conditiile de clima nu impun un ulei atat de subtire.
Care ar fi pana la urma de ales? 5W30 sau 5W40?
Multumesc!
Sau Mobil Super 2000 10w40?
Consider ca 0W40 nu merita investitia pentru ca nu merg intotdeauna foarte sportiv (de putine ori am depasit 4500RPM) iar conditiile de clima nu impun un ulei atat de subtire.
Aici e 165 lei, asa ca nu vad ce mare investitie este fata de un bidon de Mobil Super 3000 5w30 care e 121 lei bidonul.
Mobil Super 3000 5W30 sau Mobil Super 3000 5W40
Am avut in motor Mobil Super 3000 5W40 si am fost multumit.Last edited by mr.K; 28 October 2013, 10:37.
Comment
-
Am uitat sa precizez. Super 2000 folosesc.
Intr-adevar, e mai bun 0W40 iarna decat 5W40, pentru ca e mai subtire. Dar de cate ori s-a ajuns in Bucuresti la -30 de grade?
Diferenta de investitie in 0W40, pe moment, nu pare a fi mare, dar este cu aproximativ 35% mai mult decat 5W40 si aproape dublu fata de 10W40. In conditiile date, cu motorul mergand preponderent in oras, nu foarte sportiv si in medie 8000 km pe an, as da niste bani pe 0W40 care nu si-ar vedea rostul. Sa zicem ca se merita daca as face schimbul pe la 12000 sau 13000 km, dar la mine nu e cazul, uleiul schimbandu-se la an, nu la numar de kilometri.
Comment
-
In conditiile date, cu motorul mergand preponderent in oras, nu foarte sportiv si in medie 8000 km pe an,
Deci, se merita M1 0w40 sau oricare alt ulei Long Life.
Intr-adevar, e mai bun 0W40 iarna decat 5W40, pentru ca e mai subtire. Dar de cate ori s-a ajuns in Bucuresti la -30 de grade
Un ulei e mai bun ca altul nu doar in conditii extreme (-30de grade) ci la orice temperatura.
La -5/-10 grade care crezi asigura o ungere mai buna, 0w40 sau 10w40?
Nu mai zic, cand sunt afara 35 de grade iar la nivelul asfaltului sunt 60 de grade, cu care crezi ca se simte mai bine motorul, 0w40 sau cu 10w40?Last edited by mr.K; 28 October 2013, 13:20.
Comment
-
eu prefer sa fac 2 schimburi de ulei la 30.000 km decat sa fac 3 schimburi tot in 30 de mii cu un ulei mai prost si cu filtre mai slabe
folosesc piese premium care tin cate 15.000 km fara probleme iar ca pret 2 revizii cu piese premium=3 revizii cu piese mai slabe.
un 0w40 este superior unui 5w40 la orice temperatura, nu doar la -30 de grade, nu doar la mersul in oras plus ca ajuta pornirea si motorul devine mai silentiosDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Am spus si mai sus, 60-70% in mediul urban. Asta inseamna multe cicluri de incalzire-racire ale uleiului. Daca la rece, uleiul e subire, ajutand motorul sa porneasca uns, pe masura ce uleiul se degradeaza, la cald, cat de gros mai este?
Oricum, degeaba comparatia cu 10W40, pentru ca si eu as vrea sa-l schimb.
Doar ca nu am un motiv solid pentru 0W40. Momentan nici cu 10W40 nu am probleme. As vrea doar sa incerc altceva si daca vad ca e ok sa continui pe acelasi drum.
827sam: In cat timp faci tu 30000 km? Si daca "2 revizii cu piese premium=3 revizii cu piese mai slabe" atunci de ce as mai face revizii cu piese premium?
Am folosit mereu filtre MANN si ulei Mobil 1.
Comment
-
30 de mii km ii fac in ~2 ani, deci cam 15.000 pe an, rulaj jumatate oras si jumatate drumuri externe
nu mai compara cu 10w40, ca e la ani lumina in spate de orice 0w40
asa am zis si eu, cand foloseam 10w40, la 3 mii rpm aveam motorul in dreapta, ca pasager; apoi s-a diminuat drastic sunetul motorului cand am trecut la motul xcess 5w40; apoi am trecut la 0w40 mobil 1, ulei cu care motorul este si mai silentios
la un rulaj de 14.000 km mobil 1 0w40 inca avea proprietati mai bune de ungere decat un 10w40 elf, nou.
depinde de tine ce vrei sa bagi in masina, prima diferenta cu un ulei bun este ca devine mai silentios, adica UNGE ...
filtre mann folosesc si eu
poate pana acum ai tot folosit mobil, nu mobil 1 .Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment