Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foarte bine dar de unde ai comandat , nu de alta dar ma intereseaza si pe mine acea "garnitura".
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • http://www.daciaparts.net/eurocarCus...?intProdID=210 uleiul..

      http://www.daciaparts.net/eurocarCus...?intProdID=251 garnitura...
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Originally posted by prometheus View Post
        La motorul de 1.2 16v D4f-732(cel de pe logan) , intra 3.8 litri fara filtru si 4.0 litri cu filtru.
        La mine de fiecare data cand s-au pus fix 4 litri cu tot cu filtru a depasit nivelul maxim pe joja cu 3-4mm, si a stat destul la scurs... cu 3,7-3,8 l cu tot cu filtru e nivelul la maxim pe joja. De intrat intra si 5 litri dar nu mai vorbim atunci de nivel....

        Comment


        • Ai facut personal schimbul de ulei ? sau te-ai dus la service ? te intreb pt ca spre ex dobitocii de la Apan cand mi-au facut schimbul de ulei "au uitat" sa scoata joja si implicit capacul de umplere ulei , si e normal ca atunci cand nu scoti/desurubezi cele doua enumerate mai sus , aerul nu are pe unde sa intre si atunci inevitabil iti mai ramane ulei vechi "pe traseu".
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • stai linistit ca s-a scurs tot uleiul si cu busonul pus... mai greu, dar odata ce uleiul a coborat in baie se scurge si cu busonul nedesfacut...
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • Am fost in service. Am stat langa masina de fiecare data, s-a desfacut si busonul... de scurs s-a scurs tot, oricum din fabrica am primit-o cu nivelul peste maxim.
              Exact ce a zis colegul vroiam sa spun si eu, se scurge fara probleme si cu busonul pus, intra aer pe la furtunul de gaze carter care intra in filtrul de aer... Daca ar fi asa nu s-ar mai scurge nici uleiul in baie inapoi.

              Comment


              • ok , bun poate ma insel in privinta procedurii de golire referitor la desfacut sau nu busonul de umplere . M-am uitat in cartea de intretinere si pt acest motor 1.2 16 v scrie 4.0 litri (aproximativ) , eu zic ca ideal e undeva pe la 3.7-3.8 l.(Scuze eu ma tot gandeam la 1.6 16v - K4M parca asta de 1.2 e D4F-732)

                P.S. Nu stiu de ce naiba scrie si pe alte site-uri ca pt acest motor iti trebuie 4 litri , cand defapt ca sa fie totul in regula in realitate nu trebuie sa pui mai mult de 3.8 l .
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by piroman22 View Post
                  La mine de fiecare data cand s-au pus fix 4 litri cu tot cu filtru a depasit nivelul maxim pe joja cu 3-4mm, si a stat destul la scurs... cu 3,7-3,8 l cu tot cu filtru e nivelul la maxim pe joja. De intrat intra si 5 litri dar nu mai vorbim atunci de nivel....
                  Cred ca litrul de M1 are mai multi ml decat alt ulei. Cand puneam Elf, la 3 litri imi arata pe joja 3-4mm sub maxim. Cu M1, la 3 litri aveam nivel maxim pe joja.
                  Acum ca am pus Valvoline, la fel ca si cu Elf: 3-4mm sub maxim.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Inseamna ca la tine se intampla ciudatenii.... Si eu am folosit elf si cu 4 bidoane de 1 litru nivelul a depasit maximul. La M1 l-am rugat pe mecanic sa mai lase 300 de grame in cel de al 4-lea bidon, m-a ascultat si nivelul n-a mai depasit maximul. La urmatorul schimb cu M1 am golit 300 de grame din bidonul de 4 litri in alt bidon tot de M1 de 1 litru gol, pastrat de la schimbul anterior...

                    Comment


                    • Descoperă lubrifianții și uleiurile noastre pentru mașini, motociclete, scutere, marină, agrement, vehicule comerciale, grădinărit și multe altele


                      a incercat cineva asa ceva?
                      nu stiu sa interpretez foarte bine specificatiile.

                      Comment


                      • NU am incercat dar ai grija ca nu e chiar ok pt benzinare pt ca are specificatie "C3" care este recomandata in special pt diesel. Incearca sa pui un ulei care sa aibe Acea A3/B4 sau A5/B5(Renault RN0700) daca ai benzinar.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Vezi ca exista Motul Specific 0700, RN 0700 fiind norma de care ai nevoie la motorul pe benzina.

                          Comment


                          • multam,

                            am vazut la un furnizor si nu stiam nimic despre el.

                            Comment


                            • Mobil 1 NL 0w40 n-are norma RN0700 si cu toate astea e execelent ptr. benzinarele de pe logan.

                              Comment


                              • Este excellent pt ca desi nu indeplineste norma RN0700 , le are pe celelalte doua specifice pt benzinare : ACEA A3/B3, A3/B4
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google