Nici eu n-am gasit nimic referitor la pompa de apa in carnetul de intretinere (masina este din 2008).
Schimbare pompa apa
Collapse
X
-
Sau la un schimb jumatate daca pica mai repede.
Asta e o cutuma scoasa din palarie de tine, pentru ca asa ai procedat, este?
Originally posted by crististreulea View Postpmpa de apa se schimba odata cu distributia. doar schimbarea pompei de apa nu se justifica pretul manoperei. ca sa ajungi la pompa de apa demontezi distributia.distributia se face la fiecare 60.000km. daca n-ai schimbat pompa de apa la 60.000km, mai ai doar 8000km pana la 120.000km cand trebuie sa faci din nou distributia. asa ca o faci cu 8000km mai devreme, schimbi si pompa de apa si scapi de stres.
Comment
-
Pai zi ca e o idee a unora, nu ca scrie in carnetul de intretinere sau in manual. Producatorul nu cere inlocuirea preventiva a pompei de apa. Tot asa ai putea schimba si pompa de ule a unui dcii odata cu distributia, ca si aia face pagube multe cand pica.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Mda, nu scrie niciunde.
Asta nu inseamna ca nu trebuie inlocuita decat cand pica.
O panarama de pompa pentru 1.4 e in jur de 200 de lei, manopera pentru reglat distributia ulterior inlocuirii pompei+cureaua de distributie noua costa mai mult de 200 de lei.
Sa mai vorbesc si de costul platformei care sa duca masina la service? Sau o duceti la sufa eventual..........Last edited by mr.K; 4 October 2011, 14:52.
Comment
-
Daca pompa de apa are probleme, asta nu inseamna ca masina ajunge la service pe platforma sau tractata.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostMda, nu scrie niciunde.
Asta nu inseamna ca nu trebuie inlocuita decat cand pica.
O panarama de pompa pentru 1.4 e in jur de 200 de lei, manopera pentru reglat distributia ulterior inlocuirii pompei+cureaua de distributie noua costa mai mult de 200 de lei.
Sa mai vorbesc si de costul platformei care sa duca masina la service? Sau o duceti la sufa eventual..........Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by sergiu_psc View PostDaca pompa de apa are probleme, asta nu inseamna ca masina ajunge la service pe platforma sau tractata.
Originally posted by einstein1984 View PostAm mai multa incredere in pompa pierburg de origine decat in hepu sau alte panarame contrafacute. Insa ramane intrebarea, sa inlocuim si pompa de ulei cu distributia?
Comment
-
cunosc cel putin 5 persoane care nu au schimbat pompa de apa din cauza zicalei "a mers pana acum, o sa mai mearga".
le-a picat intre 8.000 si 35.000km
nu zice nimeni ca trebuie schimbata pompa neaparat odata cu distributia, dar cum am mai zis, manopera pentru schimbarea pompei de apa este undeva intre 150lei la Dorel in garaj si pana pe la 250 lei in service.
unde pompa o gasesti la 150lei noua, Hepu de exemplu. si daca tot dai jos distributia, e pacat sa nu o schimbi.
la fel poti zice si de cureaua de distributie, a mers 60.000km, lasa ca merge pana la 90.000km. stiu si dinastia vre-o 5-6 si ulterior au plans si au stat cu masina pe dreapta 1-2 luni pana au reparat tot ce s-a rupt peacoloLast edited by crististreulea; 4 October 2011, 23:34.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
sunt perfect de acord cu d-ul Cristi in ceea ce spune in legatura cu schimbatul astazi am facut schimbul la o distributie de 1,4 si am vazut ce inseamna sa o mai lasi pe alta data nu trebuie sa lasi pompa(capacul)ne schimbat tot va pica intre acea perioada
Comment
-
Rar am vazut distributii decalate de pompe de apa gripate (si am vazut destule), ori curge ori face zgomot in 99% din cazuri inainte de pana imobilizanta.
cristreulea, aia 5 amici ce procent reprezinta din totalul loganurilor care nu schimba pompa de apa la 60 000? Daca pompa de apa pica "des" la 65 000-80 000, aia prin Franta care schimbau distributia la 90 000 prima oara sau la 120 000 ce mai faceau?
Asta e o poveste lansata de niste mecanici destepti ca sa mai faca rost de lucru si perpetuata de forumuri. Nu o cere la inlocuit obligatoriu constructorul in garantie, deci 100 000 km sau 3 ani trebuie sa tina. Pe laguna 3 este motor K4M unde pompa trebuie sa tina 2 ani de zile fara limita de km, deci de ce ar pica mai repede la un Logan?
Daca tot nu ai incredere ca tine pompa cat masina, de ce nu schimbi si distributia mai repde? ca am vazut destule masini cu distributia rupta dupa 18-35 000 de km de la inlocuire? ca la curea vad ca respecti ce zice producatorul.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Bunaziua
Am si eu o nelamurier referitoare la schimbul pompei de apa...
In manualul de reparatii se spune ca:
Notă:
Etanşeitatea pompei de apă este realizată cu
LOCTITE 518, cordonul (1 ) trebuie aplicat
urmărind schema de mai sus.
Intrebarea mea este, daca etansarea se face cu silicon, se mai foloseste garnitura de carton(prespan)? Daca da, atunci cordonul de silicon se aplica intre pompa si garnitura sau intre garnitura si blocul motor?
Si inca o intrebare... in locul siliconului LOCTITE 518 se poate folosi siliconul acela rosu (cred ca de la 2+2) pentru etansarea blocului motor?
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostAm mai multa incredere in pompa pierburg de origine decat in hepu sau alte panarame contrafacute. Insa ramane intrebarea, sa inlocuim si pompa de ulei cu distributia?
Originally posted by sergiu_psc View PostDaca pompa de apa are probleme, asta nu inseamna ca masina ajunge la service pe platforma sau tractata.
Comment
Comment