Un Mic Ajutor Va Rog.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa stiti ca am mai auzit binzinar cu 400 de mii da diezel nu nu mai are rost sa mai pun eu cu doua sute ca deja m-o dat peste cap cel cu 4 sute)
    Va salut baieti inca odata ms de pareri.

    Comment


    • #17
      si blocul de diesel poate tine mult, dar la unele masini se mai duc pompele de inalta, injectoarele, turbo... se stie.
      internal combustionizer

      Comment


      • #18
        Originally posted by Augustin-Yng View Post
        bujiile se schimba toate odata la 30000km sau cind consideri ca nu mai merg
        Incepand din 2007 sau 2008, bujiile se schimba la 60.000 km.
        http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

        Comment


        • #19
          Salut.
          Eu le-am, schimbat la 30000km........,mergeau dar asa preventiv
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #20
            eu am masina din 2004, cand intervalul de schimb a bujiilor era de 30.000 km
            le-am schimbat pe la 32.000, aratau perfect, caramizii, dar intr-adevar gap-ul era mult marit, electrodul central era consumat destul de bine
            mentionez ca erau bujii eyquem cu un singur electrod de masa, nu cu doi cum au masinile de fabricatie mai noua

            Comment


            • #21
              Curios eu am 200 de mii nici nu am umblat la ele si am pornire buna,orikum in toamna le scimb sa fiu pregatit pentru iarna

              Comment


              • #22
                la diesel e cu totul altceva
                la diesel nu se schimba la un kilometraj fix, se schimba cand se ard
                ele nu functioneaza decat la pornire cateva secunde, pe cand la benzinar functioneaza permanent duap pornirea motorului

                Comment


                • #23
                  Asta chiar nu stiam,stiu ca la benzina sunt mereu in tensiune prin fise,da la dci-urile astea o fi asa? probabil de aia n-am nici acuma probleme cu ele.

                  Comment


                  • #24
                    Ca sa nu mai deschid alt thread am sa postez aici o mica nedumerire pe care o am.
                    Am facut o mica plimbare azi si cand ma uit la ceas vad ca imi indica ora 20:57,zic eu,ciudat,mi-a ramas ceasul in urma(ceea ce nu mi s-a mai intamplat niciodata).Am trecut peste faza asta,dau sa aprind radioul,supriza,imi cerea codul.

                    Partea interesanta e ca nu am umblat la baterie.Acu vreo 2 zile am fost de m-am uitat la o siguranta,pt ca nu imi mai merge lampa marche-arriere,sa fie asta cauza?..desi ma cam indoiesc.
                    Sau sa fie de vina firele pe care le-am legat in plus la masa la stopuri?pt ca mi se aprindea becu de ceata cand semnalizam sau cand franam.
                    Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                    My ride

                    Comment


                    • #25
                      problema cu aprinderea stopului de ceata am avut-o sie , ba chiar cand calcam frana se aprindea ceata. am rezolvat-o cu VD40 spray de contacte si am curatat bine stopul stanga spate , pana acum e ok, dar cica problema revine iarna.

                      incearca sa scoti masa si foloseste vd40.

                      parerea mea
                      MILitianu

                      Comment


                      • #26
                        siguranta .
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #27
                          @888MIL curatatul cu WD-40 e doar temporara,am facut lucrul asta in martie anul curent si problema a reaparut de luna trecuta,deci m-a tinut 6 luni.
                          De cand am pus firul in plus la masa nu am mai avut probleme.

                          @Costi-bc. sa fie de la siguranta?adevaru e ca am scos una dinaia mare din panou din bord,ma grabeam si nu am stat sa deslusesc prea bine desenele de pe capac.

                          Scuze pt dublu post.
                          Am fost de am scos iar o siguranta si intradevar de la ea mi-a cerut codul la casetofon.
                          Multumesc Costi.
                          Si am rezolvat si cu becul de march-arierre,era siguranta cam oxidata,am curatat-o si gata.

                          888MIL iti recomand lipirea unui fir de masa la ambele stopuri si vei scapa definitiv de problema becului de ceata.
                          Last edited by Punk; 21 September 2011, 16:36. Reason: Automerged Doublepost
                          Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                          My ride

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google