Intretinere Vs Km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca se refera la faptul ca nu a raspuns nimeni ca le-a schimbat la x km. Au fost doar sugestii de marci.
    http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

    Comment


    • #17
      E irelevant cand spune cineva ca le-a schimbat la X KM, totul e relativ, unii le schimba la 30 000, altii la 50 000, altii la 80 000 si asa mai departe. Tine de cum mergi cu masina si pe ce drumuri.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • #18
        Ce legatura au km cu consumabilele de la directie? Poti sa le strici in 10 000km sau in 130 000. Daca faci off-road sa vezi ce repede se bulesc.
        A mai raspuns Shakar la intrebarea asta o data, dar cine sa citeasca.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Eu la 30000 km am schimbat capat bara dreapta si brat dreapta multumita drumurilor noastre bune ,iar la 40000 am schimbat capat bara stanga , bieleta directie , brat dreapta si bucsele de la bara stabilizatoare (masina are 4 ani) in rest nici o problema urmeaza distributia
          ym! dorinu2005@yahoo.com
          BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

          Comment


          • #20
            @doru : Am vazut la motorizare ca este trecut 90 Cp. Este cumva ECU resoftat ?

            Comment


            • #21
              Originally posted by doru View Post
              Eu la 30000 km am schimbat capat bara dreapta si brat dreapta multumita drumurilor noastre bune ,iar la 40000 am schimbat capat bara stanga , bieleta directie , brat dreapta si bucsele de la bara stabilizatoare (masina are 4 ani) in rest nici o problema urmeaza distributia
              inseamna ca eu la 58.000 stau bine ) nu am schimbat decat distributia acu cateva sute de km si acum am cumparate bratele , capetele de bara +antirului si bucsi de bara stabilizatoare total 640 lei piese moog (cica 80% din cei de la mine din zona de astea cumpara asa ca am mers pe varianta majoritatii).

              Comment


              • #22
                La utilaju' din dotare am schimbat la aproximativ 96000 km : capetele de bara Lemforder, bielete antiruliu MEYLE, bucse bara stabilizatoare SWAG/FEBI , bucse bascula MOOG.Dupa 5000 km nu bate/troncane nimic si sper sa ma tina macar jumatate din km efectuati cu cele de fabrica
                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Ampt View Post
                  @doru : Am vazut la motorizare ca este trecut 90 Cp. Este cumva ECU resoftat ?

                  este resoftat
                  ym! dorinu2005@yahoo.com
                  BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                  Comment


                  • #24
                    Recomand lemforder sub cele de origine sunt pe primul loc,daca vrei de origine de la reprezentanta dute frate si da 2,8 mil pe un capat de bara am intrebat eu,ma-am inegrit cand am auzit de restu nici nu am mai intrebat.
                    Cap de bara lemforder100 ron
                    Bieleta directie lemforder 100 ron
                    Pivot lemforder 100 ron
                    Bielete antiruliu lemforder 60 ron setu
                    Bucse bara stabilizatoare 50 ron setu
                    Bucse brat 60 ron -120 ron ambele brate.toate lemforder,delphi sunt ceva mai ieftine gen 75 ron cap de bara putin mai slabute fata de lemforder.

                    Comment


                    • #25
                      Recomandat e sa schimbi bratul cu totul nu doar pivotul/bucsa iar cum le-ai schimbat tu pe amandoua diferenta de pret era mica dar stiai o treaba. Captele de bara Lemforder sunt ~80 lei iar bratul ~200, trebui doar sa cauti bine.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • #26
                        La sfatul mecanicului am pus Lemforder pe masina
                        ym! dorinu2005@yahoo.com
                        BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Shakar View Post
                          Recomandat e sa schimbi bratul cu totul nu doar pivotul/bucsa .

                          Eu am schimbat doar cele 2 bucse la brate , pivotul era/este bun . Ce se poate intampla daca nu am schimbat bratul cu totul?!
                          Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                          Comment


                          • #28
                            In cazul tau nu se poate intampla ceva rau dar daca schimbi pivotul, cel nou nu o sa mai stea fix acolo asa cum statea cel de fabrica iar sa dai puncte de sudura si alte metode poti sa spui lejer ca e tiganeala si nu o sa fie asa durabil. Plus ca exista riscul sa iasa de acolo si nu e prea placut. Plus ca unii mecanici mai priceputi pot sa compromita pivotul inca de la montare si la foarte scurt timp sa fie stricat de tot. De aia ziceam ca pentru cateva zeci de lei nu merita efortul.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • #29
                              la mine acum a picat un cap de bara la 90.000 km si trebuie schimbat, dar as vrea sa schimb cumva tot ansamblul, si nu stiu , din ce am mai citit trebuie sa cumpar pe langa capul de bara si bieleta de directie, MAI trebuie ceva in acest ansamblu?

                              Comment


                              • #30
                                capat bara dreapta Moog la 80.000 km si placute frana Motrio la 65.000 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google