Capat Bara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capat Bara

    Cu ce capete de bara vine loganu din fabrica ? ma refer ce firma.
    Eu am descoperit ca pe loganul meu sunt ASAM:| si ma indoiesc sa fie cele de fabrica (mentionez ca nu am avut masina de noua).

  • #2
    Clar nu sunt alea cu care a iesit din fabrica. Nu stiu exact ce sunt alea originale, dar in niciun caz nu sunt ASAM.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by sorcer View Post
      Cu ce capete de bara vine loganu din fabrica ? ma refer ce firma.
      Eu am descoperit ca pe loganul meu sunt ASAM:| si ma indoiesc sa fie cele de fabrica (mentionez ca nu am avut masina de noua).
      Cati km avea masina la cumparare?

      Probabil ca fostu propritar a schimbat capetii.

      Comment


      • #4
        47.000 cand am cumparat, acu are 58.000 si a trebuit sa schimb toata mecanica fata (bascule complete , capete de bara , bielete antiruliu, si am zis sa schimb si bucsele de la bara stabilizatoare chiar daca mai mergeau ). total 640 piese (moog si febi) si 150 manopera .

        Comment


        • #5
          Nu cred ca sunt aia km reali, la cate ai schimbat are pe putin 100.000

          Comment


          • #6
            Clar ca a avut km masluiti, sau a vazut numai raliu (n-as crede)

            La ~50000 km schimbi capetii si cam atat...

            PS: eu la a mea (de noua luata) am 92000 si inca nu trebuie sa schimb nimic, am facut ITPul (pe bune) acum una luna, asta asa ca sa-ti faci o idee.

            Cat ai dat pe ea?

            Comment


            • #7
              Programeaza de urgenta si distributia ca daca sunt masluiti km sa nu ai probleme cu motorul.

              Comment


              • #8
                Mai sunt si cazuri extreme de exemplu la mine sa ma lase o bieleta antiruliu pe la 25000 de km parca si acum am un joc mic la bieleta de directie pe dreapta si am 45000 de km si mentionez ca am grija de masina, ocolesc cat se poate de mult canalele, gropile si reduc viteza pe la liniile de tramvai. Asta nu inseamna ca gata masina a fost forjata si a vazut numai drumuri pietruite. Iar referitor la initiatorul topicului, poate fostul proprietar a avut joc int-run singur cap de bara si a gandit cum si eu as face de altfel si a schimbat ambele capete.
                P.S. Eu unu' as merge pe Lemforder nimic altceva si pe viitor asta iti recomand. Bafta!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jelly View Post
                  P.S. Eu unu' as merge pe Lemforder nimic altceva si pe viitor asta iti recomand. Bafta!

                  asa si eu. si daca pui capete de bara lemforder langa cele de origine renault is identice.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #10
                    Acum da, mai nou acum Dacia lucreaza cu Lemforder.

                    Comment


                    • #11
                      deja o dati in exagerari ! masina nu are km masluiti de asta sunt convins. Cat despre distributie am schimbat-o si pe aia cu ocazia asta. Singura explicatie ar fi ca am reusit sa dau odata intr-o groapa de am terminat o janta si un cauciuc , sunt convins ca aceea groapa a contribuit foarte mult la uzura pieselor, adica pe partea aia pivotu avea joc foarte mare , iar pe cealalta parte era mult mai mica uzura ! iar capetele de bara erau la fel de varza amandoua , dar fiind asam nu ma mira .

                      Comment


                      • #12
                        Asam daca ai noroc sa nu capaete joc sigur ruginesc si e o placere sa le dai jos, fiind nevoit eventual sa le schimbi cu tot cu bieleta de directie. Lemforder si Swag sunt recomandate.
                        Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                        Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                        Comment


                        • #13
                          eu la a mea (62k km) am schimbat capetii de bara de 2 ori si basculele de cate o data, sunt proaste si drumurile nasoale ... ce sa-i faci (am pus originale, schimbate de fiecare data la service-ul autorizat dacia) ultima data , le-am schimbat eu si am pus TRW , unghiurile le-am facut la service-ul dacia , acum sa vad cat tin si astea ..., mentionez ca am masina de noua.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jelly View Post
                            Mai sunt si cazuri extreme de exemplu la mine sa ma lase o bieleta antiruliu pe la 25000 de km parca si acum am un joc mic la bieleta de directie pe dreapta si am 45000 de km si mentionez ca am grija de masina, ocolesc cat se poate de mult canalele, gropile si reduc viteza pe la liniile de tramvai. Asta nu inseamna ca gata masina a fost forjata si a vazut numai drumuri pietruite. Iar referitor la initiatorul topicului, poate fostul proprietar a avut joc int-run singur cap de bara si a gandit cum si eu as face de altfel si a schimbat ambele capete.
                            P.S. Eu unu' as merge pe Lemforder nimic altceva si pe viitor asta iti recomand. Bafta!
                            Vezi ca si franarile astea repetate la fiecare mizilic de canal si sina de tranvai aduc o uzura la articulatii. De multe ori este mai bine sa treci direct peste denivelari fara sa pui frana.Cunosc masini care au 300.000 km si sunt de firma(deci alergate bine) si nu au avut probleme cu nimic pana acum.Culmea este ca masinuta asta cu 300.000 km a fost cumparata de cel care a utilizat-o cu 1500 euro si i-a dat kilometrajul la 75.000 km si a vandut-o fara probleme.
                            La Logan se masluiesc cel mai usor km .
                            real power..... diesel power by

                            Comment


                            • #15
                              cosmindan are dreptate ! niciodata nu puneti frana in groapa !!! incetiniti cat puteti , si apoi lasati-o sa treaca prin groapa , cand puneti frana in groapa, articulatiile sunt solicitate la maxim

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google