Capat Bara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Octavian VW Sharan(al unui prieten) cel putin capatul de bara, tot TRW era din fabrica.

    Comment


    • azi am schimbat si eu capetele de bara si bieletele, din nou , a doua oara anul asta, dar am pus niste capete modificate de un strungar priceput. Avand jante pe 17 cu balon mic, si din cauza drumurilor proaste pe care trebuie sa le frecventez, cedau capetele de bara. acum astept sa vad cum se comporta acestea.
      capetele au fost testate pe o presa si au rezistat la o fosta de 3 ori mai mare decat unul original.

      Comment


      • Am si eu problema cu acest capat de bara am fost de curand la service si mi s-a spus ca am un joc la capatul de bara dreapta . Acum ma gandesc sa il schimb dar nu stiu exact cum sa fac avand in vedere ca apoi trebuie facut si unchiul de fuga ,alti bani alta distractie. Ma handeam totusi sa le schimb pe amandoua si apoi sa fac unghiul de fuga nu sa schimb unul si apoi sa pice si celalat . Voi cum ziceti? capetele de bara au 59000 si nu au fost schimbate niciodata. am avut masina de noua. Multumesc

        Comment


        • amandoua se schimba. pe lemforder recomand. in jur de 120/bucata, dar is calitative.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Asa banuiam si de fapt asa ma si gandeam sa fac dar sa le schimb cu unele de origine ...

            lemforder sau de origine )?
            Last edited by RsA; 16 December 2012, 22:19. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by RsA View Post
              Am si eu problema cu acest capat de bara am fost de curand la service si mi s-a spus ca am un joc la capatul de bara dreapta . Acum ma gandesc sa il schimb dar nu stiu exact cum sa fac avand in vedere ca apoi trebuie facut si unchiul de fuga ,alti bani alta distractie. Ma handeam totusi sa le schimb pe amandoua si apoi sa fac unghiul de fuga nu sa schimb unul si apoi sa pice si celalat . Voi cum ziceti? capetele de bara au 59000 si nu au fost schimbate niciodata. am avut masina de noua. Multumesc
              Parerea mea e sa schimbi si bieletele de directie + capetele de bara

              Comment


              • capetele de bara oricum vor fi schimbste dar bieletele de ce? zici sa le schimb?

                Comment


                • Pentru ca dupa ce schimbi capetele de bara e posibil sa te lase o bieleta de directie si vei face iar unghiurile

                  Comment


                  • Da ) logic:P

                    Auzi poate avea vreo legatura cu asta faptul ca eu de la un timp am volanul atunci cand cica este la 0 si rulez cu masina drept putin inclinat culmea chiar spre dreapta? ai idee. Sau nu are nici o treaba ?

                    Comment


                    • bieletele tin de obicei dublu fata de capetele de bara.
                      lemforder is identice cu origine. difera ambalajul.

                      pleaca dreapta de la inclinatia drumului si / sau de la directie. dupa ce schimbi si faci directia , pe un drum drept , pe mijlocu drumului nu ar trebui sa traga deloc.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Poi nu trage dreapta ) volanul este putin spre dreapta
                        )

                        Comment


                        • am schimbat si eu capetele de bara la 62 de mii km, incepuse sa cam troncane. am luat de origine cu o suta lei bucata iar montajul si directia o suta, in total 3 sute lei toata distractia.
                          atasez fisa de la directie, ce ziceti e bine?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Mi-am luat capeti de bara si bielete in final, de uzina.

                            Ca si info, capetii de bara de uzina sunt Lemforder 100%, cel putin ce se vinde ca piesa de schimb in magazin de reprezentanta. Am putut compara unu langa altu, aceeasi inscriptie pe cauciuc, aceleasi inele de etansare (galben la baza, roz la varf).
                            Singura chestie idioata e ca la capetii de uzina nu este in punga piulita de strangere la pivot/fuzeta...
                            Bieletele sunt si ele identice cu Lemforder.

                            Atentie mare la capetii de bara de origine, am primit stanga un fel si dreapta alt fel, nu am fost atent, se pare ca este un lot cu probleme si am vazut ca si pe alte site-uri se vand capetii astia de bara cu defect !
                            Nu au inele de etansare, rotula pivotului nu este deloc tzapana, o poti misca usor cu mana, nu au strop de vaselina.
                            Poza atasat cu ce sa nu cumparati, sa nu fiti cu capu-n nori ca mine (l-am dus inapoi si mi-a dat altul asa cum trebuie sa fie)
                            Era in punga, holograma, cod ok, tot...
                            Attached Files
                            Last edited by Octavian; 20 July 2013, 11:18.

                            Comment


                            • Sunt nevoit sa-mi retrag afirmatiile cu referire la capatul de bara cu defect de fabricatie, tot asa vine din fabrica (la mine) cu cel din poza de sus...

                              Oricum e foarte foarte ciudat, nu are inel de etansare, surubul il misti cu degetu de nou, cand tragi de el cauciucul se trage rau de pe surub, ramane spatiu si NU are pic de vaselina !

                              Si la magazin omu nu a comentat nimic, si-a cerut scuze si mi-a cautat un cap de bara normal sa zic asa, cu inele de etansare si tzapan.

                              In fine, dupa schimbare capeti de bara si bielete e alta masina ))

                              Comment


                              • nu numai la logan se foloseste acest sistem de etansare la capete de bara si pivoti,in momentu strangerii burdufu se comprima si asigura etansarea
                                ca se misca usor,cu mana,nu este neaparat un defect,plasticu care preseaza pe rotula capului de bara sau pivotului poate fi,,mai special,,sa asigure o miscare usoara a rotulei,atata timp cat nu are joc este OK(la piesa noua)
                                ca nu tia placut tie cum se misca,asta este,fiecare plateste pentru o piesa si vrea sa fie cat mai buna

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google