Capat Bara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pai la cat de bine e antifonat loganul nu e de mirare ca se transmit toate zgomotele

    Comment


    • #62
      Mie la itp mi-a gasit un joc in bieleta pe partea stanga.Am cumparat bielete Moog,burdufe febi si capete de bara Lemforder si le-am schimbat eu in doua zile pe rand dupa ce am venit de la servici.Alaltaieri am facut si geometria chiar daca am respectat lungimea.Simteam in curbe cum "musca" din asfalt.M-a dus 500 ron toata treaba.Curios a fost faptul ca dupa ce am dat bieletele jos nu am sesizat nici un joc inafara de faptul ca se miscau usor.Capatul de bara de pe stanga nu era uzat asa rau in schimb cel de pe dreapta era terminat.Am 79000 km.

      Am verificat si eu jocul acela care s-a gasit la itp,intradevar se auzea din burduful care vine pe caseta dar dupa schimbarea bieletei se aude la fel.Este ca un sunet de rulment care are joc(nu huruit),un fel de clantanit,usor insotit de un mic joc parca atunci cand misti stanga dreapta de roata.Mie mi se pare normal sa aiba un pic de joc din caseta.Trebuie sa misc foarte fin de roata ca sa nu se miste volanul.La schimbarea bieletei nu am observat sa aiba joc in cremaliera plus ca am servo.
      Last edited by john Q; 17 May 2012, 09:42. Reason: Automerged Doublepost
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #63
        Interesant ca ti-a gasit bieleta aia usor uzata si nu ti-a gasit capu de bara dreapta care era varza ! (stiu cum e un cap de bara varza, si un novice il identifica).

        Vai de capu lor.

        PS: acu un an am trecut ITP-ul de 4 ani desi stiam ca am uzata bieleta stanga (acum e varza).
        Au zis ca totul e OK (fara spaga, fara nimic). .....

        Comment


        • #64
          Pe mine ca apuca dorul de suruburi doar daca ploua. Daca e si noapte... atunci tacamul e complet.

          Octaviane, uita-te aici cum face mizeria aia de bieleta. Face asa doar daca misc de ax in sensul acelor de ceasornic si invers, daca trag de roata sus-jos, stanga-dreapta tace din gura.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #65
            Eu n-am avut inspiratia sa misc asa sa vad...am tras de roata si n-a miscat nimic (desi e dusa bieleta).
            Tre' sa incerc.

            PS: misto acolo la tine, parca am auzit si ceva pasarele

            Comment


            • #66
              Chiar sunt curios daca si la tine face asa. Nu trebuie sa dai roata jos, doar virezi maxim dreapta si poti sa bagi mana. Eu am dat roata jos pentru ca ma gandeam ca nu e strans capul de bara de bieleta (am zis ca nu l-au strans baietii de la geometrie) cu contra-piulita aia si am zis sa fac o treaba. Abia cand am dat roata jos am vazut ca se misca cu totul.

              Dupa ce mi-ai spus tu am auzit si eu pasarelele din filmulet. Pana atunci le auzeam doar pe alea din capul meu.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #67
                Am schimbat ambele capete de bara(Lemforder)+bucsi bara stabilizare si semibielete.Am facut apoi si unghiul de fuga.Totul este in regula(nu trage in nici o parte, volanul este drept) mai putin faptul ca in curbe mai stranse si la aprox. 70-80 km/h imi scartaie rotile atat la virare stanga cat si dreapta, ceea ce nu retin sa mi se fii intamplat inainte..
                Oare e din cauza unghiului facut necorespunzator?

                Comment


                • #68
                  Nitescu, ce anvelope ai?

                  Am schimbat bieleta de directie si acum totul este ok. Pozitia volanului a ramas la fel si nu trage stanga sau dreapta. Sa mai fie nevoie de geometrie?
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #69
                    Asta ma intreb si eu, dupa ce am schimbat capetele si bieletele (operatia a durat cam doua ore), am incercat sa pastrez cat am putut dimensiunile, pozitia volanului este aceeasi, am probat cam 50 km si nu scartaie in curbe, nu trage stanga sau dreapta nici la franare nici la accelerare, totusi nu m'as zgarci sa fac unghiurile.
                    Nu prea stiu pe unde sa ma duc, sa fie un service ok si cam cat costa!
                    ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                    Comment


                    • #70
                      Am schimbat setul complet de bielete + capete de bara ( era bulit doar capul de bara pe stanga )facut geometria la AUTOSOFT DUDESTI si surpriza ....are aceleasi simptome ca si inainte adica in momentul cand faci o intoarcere de 360 grade( stanga sau dreapta ) plecand de pe loc si cu viteza mica nu numai ca am senzatia ca calca roata stramb ,acum i-mi scartaie si cauciucul ( lucru care nu il facea si inainte )Mentionez ca masina are arcuri EIBACH cu amortizoare de fabrica

                      Comment


                      • #71
                        Senzatia aia pe care o simti e cam la toate ......... ....am condus cateva loganuri si e la fel..

                        Comment


                        • #72
                          Ciudata treaba asta cu capul de bara de pe partea stanga si la mine tot ala era mult mai uzat, iar cel de pe dreapta mai putin!
                          ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                          Comment


                          • #73
                            si eu ieri am schimbat capul de bara pe stanga, era praf, si cel din dreapta e ok...
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by adrian22 View Post
                              Senzatia aia pe care o simti e cam la toate ......... ....am condus cateva loganuri si e la fel..
                              Pai si ai idee de ce fac toate asa ? sa fie oare din cauza tipului constructiv al suspensiei ?
                              Mie unul nu mi se pare un lucru normal ...chiar daca e vorba doar de un logan

                              Comment


                              • #75
                                Posibil.

                                Si la mine cu viraj maxim (asa pe tr I) scartaiau cauciucurile (Michelin) vara, pe asfalt, iar pe pietris simteam cum ''musca''.
                                Chiar si and era noua.
                                Nu mi-a uzat cauciucurile aiurea pana acum (peste 100000 km, 80000 km cu Michelin)

                                Cu Continental nu scartaie asa tare, sau nu scartaie deloc, depinde cat e de incins asfaltu resp anvelopele.

                                Nu cred ca e vreun defect, atata timp cat unghiurile sunt OK.

                                Am observat treaba asta si la alte masini mai bengoase.
                                Last edited by Octavian; 18 June 2012, 11:26.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google