@Octavian VW Sharan(al unui prieten) cel putin capatul de bara, tot TRW era din fabrica.
Capat Bara
Collapse
X
-
azi am schimbat si eu capetele de bara si bieletele, din nou , a doua oara anul asta, dar am pus niste capete modificate de un strungar priceput. Avand jante pe 17 cu balon mic, si din cauza drumurilor proaste pe care trebuie sa le frecventez, cedau capetele de bara. acum astept sa vad cum se comporta acestea.
capetele au fost testate pe o presa si au rezistat la o fosta de 3 ori mai mare decat unul original.
Comment
-
Am si eu problema cu acest capat de bara am fost de curand la service si mi s-a spus ca am un joc la capatul de bara dreapta . Acum ma gandesc sa il schimb dar nu stiu exact cum sa fac avand in vedere ca apoi trebuie facut si unchiul de fuga ,alti bani alta distractie. Ma handeam totusi sa le schimb pe amandoua si apoi sa fac unghiul de fuga nu sa schimb unul si apoi sa pice si celalat . Voi cum ziceti? capetele de bara au 59000 si nu au fost schimbate niciodata. am avut masina de noua. Multumesc
Comment
-
Originally posted by RsA View PostAm si eu problema cu acest capat de bara am fost de curand la service si mi s-a spus ca am un joc la capatul de bara dreapta . Acum ma gandesc sa il schimb dar nu stiu exact cum sa fac avand in vedere ca apoi trebuie facut si unchiul de fuga ,alti bani alta distractie. Ma handeam totusi sa le schimb pe amandoua si apoi sa fac unghiul de fuga nu sa schimb unul si apoi sa pice si celalat . Voi cum ziceti? capetele de bara au 59000 si nu au fost schimbate niciodata. am avut masina de noua. Multumesc
Comment
-
bieletele tin de obicei dublu fata de capetele de bara.
lemforder is identice cu origine. difera ambalajul.
pleaca dreapta de la inclinatia drumului si / sau de la directie. dupa ce schimbi si faci directia , pe un drum drept , pe mijlocu drumului nu ar trebui sa traga deloc.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Mi-am luat capeti de bara si bielete in final, de uzina.
Ca si info, capetii de bara de uzina sunt Lemforder 100%, cel putin ce se vinde ca piesa de schimb in magazin de reprezentanta. Am putut compara unu langa altu, aceeasi inscriptie pe cauciuc, aceleasi inele de etansare (galben la baza, roz la varf).
Singura chestie idioata e ca la capetii de uzina nu este in punga piulita de strangere la pivot/fuzeta...
Bieletele sunt si ele identice cu Lemforder.
Atentie mare la capetii de bara de origine, am primit stanga un fel si dreapta alt fel, nu am fost atent, se pare ca este un lot cu probleme si am vazut ca si pe alte site-uri se vand capetii astia de bara cu defect !
Nu au inele de etansare, rotula pivotului nu este deloc tzapana, o poti misca usor cu mana, nu au strop de vaselina.
Poza atasat cu ce sa nu cumparati, sa nu fiti cu capu-n nori ca mine (l-am dus inapoi si mi-a dat altul asa cum trebuie sa fie)
Era in punga, holograma, cod ok, tot...Attached FilesLast edited by Octavian; 20 July 2013, 11:18.
Comment
-
Sunt nevoit sa-mi retrag afirmatiile cu referire la capatul de bara cu defect de fabricatie, tot asa vine din fabrica (la mine) cu cel din poza de sus...
Oricum e foarte foarte ciudat, nu are inel de etansare, surubul il misti cu degetu de nou, cand tragi de el cauciucul se trage rau de pe surub, ramane spatiu si NU are pic de vaselina !
Si la magazin omu nu a comentat nimic, si-a cerut scuze si mi-a cautat un cap de bara normal sa zic asa, cu inele de etansare si tzapan.
In fine, dupa schimbare capeti de bara si bielete e alta masina ))
Comment
-
nu numai la logan se foloseste acest sistem de etansare la capete de bara si pivoti,in momentu strangerii burdufu se comprima si asigura etansarea
ca se misca usor,cu mana,nu este neaparat un defect,plasticu care preseaza pe rotula capului de bara sau pivotului poate fi,,mai special,,sa asigure o miscare usoara a rotulei,atata timp cat nu are joc este OK(la piesa noua)
ca nu tia placut tie cum se misca,asta este,fiecare plateste pentru o piesa si vrea sa fie cat mai buna
Comment
Comment