am scris gresit, la convergenta ma refeream
Capat Bara
Collapse
X
-
Omul a zis ca alege capetele de bara cele mai ieftine si face geometria cu sfoara, insa rezultatele nu le-a mentionatPiese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Nu am probleme cu uzura cauciucurilor, masina e pe TAXI din 20010 , la cei 110.000 km am schimbat doar odata cauciucurile pe fata .Dupa ce montez capetele de bara , tin cont cum le-am demontat pe cele uzate iar dupa montarea celor noi intind doua sfori pe fiecare parte a masinii in dreptul mijlocului rotilor , se leaga din partea din spate a rotilor din spate in asa fel ata sa treaca prin mijlocul rotii(spate) si se aduce pana in partea din fata a rotii din fata trecand la fel prin dreptul mijlocului rotii fata. Reglajul il fac in asa fel ca la rotile din fata sa am in partea din spate o distanta intre cauciuc si sfoara o distanta de 1mm
Am mai avut un logan din 2005 pana in 2010 si tot pr TAXI si laa fel procedam si n-am avut probleme, cårcotasi vor fi mereu pe forum, eu zic cum procedez eu si sunt multumit.
___/----\__
-⊙←--⊙-Last edited by is40gan; 24 September 2013, 08:03.
Comment
-
O rugaminte pentru colegii de forum, ce parere aveti de capul de bara fabreicat de Delphi? Trebuie sa schimb si eu un capat de bara pe dreapta si am primit o oferta ptr capat de bara Delphi+manopera inlocuire in total 100 lei. De TRW ce parere aveti?
Comment
-
Am facut o verificare mai serioasa la un ITP(la cererea mea) si mi s-a zis ca sunt ceva jocuri la pivoti si capete de bara(mi-au zis ca bucsele pe-acolo sunt un pic uzate/crapate si se cam cere o schimbare de brate si capete de bara). Mi s-a recomandat sa trec si peste iarna asta si in primavara sa le schimb pe toate, insa deja ma gandesc sa le schimb inainte de inceperea iernii. Mentionez ca exista troncaneli mai ales cu masina goala la denivelari, gropi si cand plec de pe loc, dar am tot trecut cu vederea.
La ce ma gandesc eu, cumva afecteaza situatia asta si altceva(servodirectie si alte angrenaje/piese), sa urgentez sau sa las pentru primavara?
Bani ar fi pentru asta, dar venind iarna se mai poate face si altceva cu ei, plus ca la anul mai mult ca sigur o sa fac si distributia.Last edited by andreyi; 18 October 2013, 08:39.
Comment
-
Originally posted by andreyi View PostMi s-a recomandat sa trec si peste iarna asta si in primavara sa le schimb pe toate,.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by btecus View Postplus ca, cu cat astepti mai mult, jocurile cresc si afecteaza si alte chestii.
Jocurile se maresc in functie de cat circuli; vine totusi iarna.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La fel am si eu ceva uzura pe partea de directie. Deja am facut constatare in 2 service-uri si verdictu' e acelasi, necesita schimbare:
- amblele bascule cu echipare completa, deci si pivotii;
- ambele bielete de directie (capete de bara);
- ambele bielete antiruliu;
- bucsi bara stailizatoare.
Deci...cam tot de schimbat pe parte de directie, insa la fel ca si colegu', nu am troncaneli, masina merge ok (pana in 120km/h, peste viteza asta am vibratii in podea - nu sunt de la roti, sunt echilibrate f. bine si volanul nu vibreza deloc), asa ca avand in vedere craterele care se vor forma la iarna...ramane sa schimb toate treburile astea la primavara.
Menionez ca am peste 143.000km si NU am schimbat nimic pana acum pe partea de directie.Last edited by Kojak; 18 October 2013, 10:06.
Comment
Comment