Capat Bara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pt raspunsuri......am mai stat de vorba cu cineva si la fel mi-a spus sa nu strang maxim posibil pt ca se poate strica filetul piulitei.Oricum am observat ca are in cap o ,,contra,,pt torx care e un plus de siguranta.

    Comment


    • O sa revin cu detalii si poze cu capetele de bara noi si vechi...

      Comment


      • torx-ul e la desfacut strange-le pana nu mai merg stranse dar nu insista peste.

        Comment


        • Stiu ca torxul e pentru desfacere deci e clar ca e pt un plus de siguranta...mersi

          Comment


          • Deci.....asa cum am zis am schimbat capetele de bara care aveau joc urat in special pe stanga. Am dat bine cu peria de sarma pe piulita apoi cu DW-40 am asteptat 5 min iar am da tcu peria de sarma apoi cu solutie am mai stat 5 min si apoi am desfacut piulitele.....destul de usor doar la una a trebuit sa folosesc torxul. Acum am observant ca torxul este necesar si atunci cand strangi piulita. Apoi am desfacut piulita de strangere de pe bieleta si am numarat filetele cand am desfacut....19 dreapta si 18 stanga. La fuzeta nu a vrut sa iasa din prima asa ca am bagat un cric sub pivotul basculei am pus piulita in capul de bara si cu una lovitura ciocan a iesit frumos.Dupa montarea celor noi cu aceleasi nr de filete tragea sensibil stanga asa ca am facut geometria(70 ron)si totul e perfect....adica nu troncane nu bate nu trage....Traiasca Cristi Streulea !

            Apropos......ptr cei ca mine care vor sa faca operatiunea singuri aveti mare grija la capatul de bara stanga si dreapta....eu am uitat de chestia asta la primul capat....din fericire il montasem corect.Ca idee chiar daca nu tragea stanga oricum mergeam sa-i fac geometria rotilor.

            In incheiere vreau sa va spun ca nu pretul manoperei este important ci faptul ca faci tu cu mana ta ceva ce parea greu candva.....satisfactia e maxima.
            Last edited by mario717; 27 October 2015, 10:21. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • pe viitor trebuie sa schimb capatul de bara de partea dreapta la care i s-a rupt burduful de cauciuc(acesta a fost schimbat acum 25.000 km si am pus unul de TRW), masina are 82.000 km, oare ar fi bine sa-l schimb si pe cel de pe stanga ca sa nu ma trezesc peste putin timp ca ar trebui schimbat si acesta? Am 3 optiuni si nu stiu ce sa aleg si anume: capat de de bara de origine - 105 lei , - lemforder 84 lei, TRW -66 lei--------( cel care trebuie schimbat este tot TRW si am observat ca are burdufuk de cauciuc rupt cu toate ca inca este functional 100%) Deci ce care sa cumpar?

              Comment


              • De origine sau Lemforder.
                Se schimba ambele, geometria rotilor costa destul incat sa nu merite sa o faci in scurt timp iarasi, cand o sa pice si celalalt capat de bara pe care nu-l schimbi.

                Comment


                • Originally posted by mario717 View Post
                  ....................Apoi am desfacut piulita de strangere de pe bieleta si am numarat filetele cand am desfacut....19 dreapta si 18 stanga. .....................Dupa montarea celor noi cu aceleasi nr de filete tragea sensibil stanga asa ca am facut geometria(70 ron)si totul e perfect................

                  In incheiere vreau sa va spun ca nu pretul manoperei este important ci faptul ca faci tu cu mana ta ceva ce parea greu candva.....satisfactia e maxima.
                  Eu am schimbat singur capetele de bara + bieletele, mi-am spus ca daca tot o mesteresc sa o fac complet.
                  Treaba e ca bieletele de pe masina erau ca noi...in fine (105000 km rulaj).

                  Treaba cu numaratul spirelor nu e cea mai buna metoda (oricum trebuie geometria refacuta ) , eu inainte de demontare (pt ca aveam unghiurile bune ) am luat un reper de distanta intre capul surubului capatului de bara (exact de pe centru unde bagi torxul) si un reper de pe etrier.
                  Am si numarat spirele, dar stiu ca nu a mai puscat nr de spire cum a fost la cele de pe masina (am avut Lemforder, tot Lemforder am pus ) , am insurubat sa fie exact cat am luat eu reperul de distanta.

                  Nu a fost necesar sa fac geometria, de atunci am mai rulat 46000 km fara uzuri aiurea la anvelope, fara sa traga volanul, masina in prezent la noul proprietar avand 185000 km, nu sunt uzuri la capetii de bara.

                  Cred ca Lemforder e cel mai ok ca piesa de schimb la directie.

                  Comment


                  • Nu inteleg, toate capetele de bara pentru logan1 au lungimea de 213mm, iar TRW are 214mm. In rest filetul, filetul interior, conusul sunt la aceeasi dimeniune. E vreo problema la montare?

                    Vreau sa pun TRW pentru ca pretul e foarte bun.

                    Comment


                    • masori cu sublerul, sa ai la fel lungimea cap bara + bieleta, inainte sa demontezi si faci la fel dimensiunea
                      ​​​​​​

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google