Antena Radio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Le valorifica ce ar putea face cu ele.
    sigpic

    Comment


    • #62
      Pai nu le ajunge de 2 cafele. Daca o antena Renault soclu+sarma e cam 40-50 de lei, cat sa obtina pe una sh si cu soclul rupt din surub?

      Comment


      • #63
        Şi de ce ar fi la mare căutare aceste antene? Cred că o fură pe a vecinului, vecinul se plânge la el "domne mi-au furat antena, mama lor..." "stai vecine că mai aveam eu una la ţară, îţi aduc eu că mă duc chiar mâine, dai şi tu un litru de ţuică" "gata vecine, s-a făcut".
        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

        Comment


        • #64
          Eu zic sa scrijelim numarul masinii pe soclu ca pe baterie iar antena sa o marcam in vreun fel.

          Comment


          • #65
            tugulanul nu fura ca-i trebuie, fura sa fie ca poate i-o trebui vreodata cand o sa-si cumpere logan. eu am prins intr-o seara doi copii care adunau capacele de la roti. i-am dus de-o aripa la tacsu care i-a snopit in bataie. parca i-mi parea rau.. dar poate ca si-au meritat lectia

            Comment


            • #66
              Originally posted by Sigisz View Post
              De ce imi merge radioul in oras bine si inafara orasului prost de tot.?. O fi din setarea radiocasetofonului . Maidemult mergea fara probleme dar de la un anumit timp cand parasesc orasul nu mai prinde postrurile. Antena mai e la locul iei. (Radio e original de la fabrica montata de Dacia).
              Am exact aceeasi problema, de la un timp.
              Ma gandesc ca poate s-au oxidat ceva contacte, pe traseul de la antena la radio.
              De aceea as vrea sa va intreb: cum se transmite semnalul de la antena, la soclul acesteia? Pentru ca antena fiind mobila, adica cu reglaj sus/ jos, nu imi prea dau seama care este traseul semnalului pe acolo?

              Am dat deja cu spray de contacte sub plafoniera, la surubul care prinde cablul antenei de soclu, si pe filetul tijei antenei, dar nu am sesizat vreo imbunatatire.

              Ma gandesc ca problema este intre tija antenei si soclu, de aceea poate stie cineva sa imi spuna in ce fel circula semnalul pe acolo.

              Comment


              • #67
                E posibil sa ai dezlipit surubul in care se prinde cablul antenei in habitaclu si care face legatura in carcasa aceea negra de pe cupola cu antena; ai tras cumva de antena sa o pliezi sau sa o ridici?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #68
                  Nu am modificat pozitia antenei.

                  Nu prea inteleg la ce te referi mai departe.
                  Soclul antenei are un surub in partea de jos, care intra prin plafon, in interiorul masinii. De el este prins cablul antenei (care are in capat ca un fel de saiba mai groasa), cu ajutorul unei piulite. Aici totul este strans. Am desfacut, am dat cu spray de contact, si am strans la loc. Am umblat aici tocmai pentru ca aveam receptia slaba la radio.
                  Si tija antenei a suferit acelasi tratament: am scos-o, am dat cu spray pe filet, si am strans-o iar.
                  Ma gandesc ca problema este intre filetul tijei antenei (exterior), si cel al soclului antenei (interior). De aceea am intrebat cum se transmite semnalul intre cele 2.

                  Ca sa se inteleaga mai bine, atasez o poza.


                  As vrea sa stiu cum se transmite semnalul intre cele 2 puncte marcate cu rosu.
                  Ar trebui cumva sa desfac capacelul marcat cu verde, si sa dau acolo cu spray?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #69
                    E o lamela pe care aluneca partea mobila a antenei ( aia in care intra sirma )
                    Poti verifica foarte usor : cu un ohmmetru masori sa ai continuitate intre filetul interior in care se insurubeaza sirma si capatul cablului antenei ( firul central la coaxialul asta ) ala care intra in RCD in masina. Scoti RCD - ul si masori firul central deci intre filetul sirmei de pe capota si firul din masina ala care intra in RCD. Si mai poti face o masuratoare, sa nu ai scurt intre firul central si tresa externa a cablului antenei, externul e la masa si daca e scurt cu firul central e rau, iti omoara tot semnalul antenei

                    Comment


                    • #70
                      Nu e nici o lamela mobila e un pinten in care intra partea mobila a antenei; surubul care intra in habitaclu este in contact cu o piesa ce face legatura fizica, cu pintenul in care se prinde antena prin surubul ala de alama, M5, care prin slabire face ca antena sa culiseze mai usor; intre aceste doua piese, partea cu galben poate aparea problema.
                      Cand se rupe suportul de antena, ramane doar surubul ce iese din habitaclu si atunci se vede cum e acea legatura; am avut antena rupta si vorbesc in cunostinta nu din presupuneri.
                      Attached Files
                      Last edited by IancuMIC; 10 January 2013, 20:00.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #71
                        In punctul care este marcat cu galben, nu cred ca am probleme, pentru ca daca ar fi rupt, cred ca n-ar sta soclul fixat pe masina, ci s-ar misca.
                        Pe mine ma preocupa in punctul verde, exact axa de rotatie a antenei, sa nu fie ceva intrerupt sau un contact imperfect.

                        Comment


                        • #72
                          Privind dinspre partea soferului, cu o surubelnita finuta, scoate dopul din plastic de la articulatia antenei (punctul verde) iar cu un torx desfa surubul din alama, ce tine acea parte a antenei si vezi cum sta treaba acolo, in acel punct de conexiune.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #73
                            Acum am inteles in sfarsit cum sta treaba.
                            Multumesc de lamuriri.

                            Comment


                            • #74
                              Am verificat azi cu multimetru daca este scurt pe firul antenei, si nu este.
                              Am desfacut capacelul respectiv, si am gasit surubul din alama. Era destul de oxidat. L-am slabit un pic, si am ridicat un pic antena, de la 45 de grade la 60 (aproximativ). Dupa care l-am strans la loc. In urma acestei modificari, s-a imbunatatit un pic semnalul. Am si dat un pic cu spray de curatare in zona surubului, "just in case", dar nu cred ca de aici e diferenta, ci de la faptul ca am mai ridicat-o un pic.

                              Apropo de ideea de a schimba antena cu una mai scurta, sau in principiu alt model, am gasit pe internet nu mai stiu exact unde, scris ceva de genul ca trebuie acordata antena cu aparatul de radio.
                              Stie cineva despre ce e vorba mai exact?

                              Comment


                              • #75
                                Mai mult pentru emisie, decit pentru receptie. A trecut cam mult de cind am terminat scoala, am uitat notiunile de radio, da` nici nu mi-au placut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google