Ma gandeam acum daca s-ar putea pune un amplificator, dar plug-and-play, fara taieturi si cositoriri de fire, etc., ca nu ma pricep.
Antena Radio
Collapse
X
-
Azi, de curiozitate, am scos aparatul de radio din locas, sa ma uit la mufa de antena din spate. Si cred ca am facut bine, pentru ca, dupa parerea mea, mufa arata foarte rau. Nu stiu dar nu cred ca asa e normal, sa nu fie de culoare argintie, ci aproape neagra.
Asa ca am curatat-o si am si ajustat un pic lamelele care fac presiune.
Sunt foarte curios daca diseara, in zona unde de obicei incep sa pierd semnalul, se va observa vreo imbunatatire.
Comment
-
balanel deci pana azi tu nu ai facut nimic la masina si noi ne chinuim sa,,vedem,, de unde ai tu defectu,prima data trebuia sa vezi daca poti remedia singur problema si apoi sa intrebi,dar pentru majoritatea este mai simplu<nu mai merge,ce are?>si atat
Comment
-
Si da, se simte o diferenta.
Se pare ca una peste alta, dupa tot ce am facut, s-a imbunatatit sesizabil receptia radioului.
In zona cu probleme, tot se simte ca scade semnalul, dar nu se mai intrerupe. Se aude mai incet si cu variatii, dar nu mai sunt momente in care nu se aude nimic.
Multumesc celor care m-au ajutat cu informatii.
Comment
-
da,am gasit una in Cora de vre-o 20 de cm si culmea acuma prind posturile mai bine,nu mai e nevoie de nici o modificare,este acelasi filetAttached Files
Comment
-
Eu am pus una din Carrefour, marca Bottari, pret 15 lei. Arata bine si merge la fel de bine. Am inlocuit-o deoarece tija originala mi-a fost furata, iar una Asam este de 2 ori mai grea decat cea originala (nu recomand).Zambeste, maine poate fi mai rau!
Comment
-
De ceva timp (a se citi luni buuune ) nu prea aveam semnal, in afara orasului...mai deloc. Nu prea mi-a pasat, nici timp, nici chef de cautat stele pe cer, asa ca l-am lasat.
Insa, a venit momentul in care in oras era si mai rau.
Am inceput cu aparatul, stiam ca e bun pe partea de semnal (un Alpine), desfacut bucatele, nimic. Am strans lamelele flexibile de conexiune a cablului, cu aparatul. Nimic!
Incepusem a cauta cablu coaxial
Demontez capitonaj, pun mana pe acea piulita din plafon...slaba! Verific si continuitatea cablului - OK!
Curat, gresez cu ce trebuie, remontez ferm.
Acum totul e ok! Cata bataie de cap de la o piulita slabita...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Iti dai seama ca am analizat piesele, erau intacte, initial piulita nu era in contact cu ce acea piesa, cand am strans, nu am facut-o precum la piulita de articulatie planetara, realizezi, nu?
Drept dovada, dupa interventie, semnalul se receptioneaza ok, inclusiv in afara localitatilor (ceea ce pentru mine era minune)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Era vorba de ce s-a desfăcut, nu cum l-ai strâns. La 2 mașini X90(2005 și 2009) problema a fost soclul, neatins a cedat, părea fix dar era rupt la interior.
Trebuie dat jos plafonul adică manoperă adică e ok - asta la X90
LA X52 ph1 dai jos microfonul și ai acces direct
La X52ph2 antena e mai depărtată de parbriz, dai jos plafoniera și ai acces direct.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Mda, cu toata dexteritatea mea si cu anumite scule pe care le am, am tras ceva injuraturi...gaura capitonajului este decalata fata de pozitia antenei. Punand la socoteala si ranforsarea metalica, nu poti evita anumite taieturi ale mainii, scaparea pilulitei, cheia de-abia o asezi pe cap.
Intr-adevar, prost gandita!
Originally posted by t0rquemada View PostEra vorba de ce s-a desfăcut, nu cum l-ai strâns. La 2 mașini X90(2005 și 2009) problema a fost soclul, neatins a cedat, părea fix dar era rupt la interior.
De fiecare data cand am o problema, nu incerc sa o rezolv, ci vreau sa depistez cauza. De aceea studiez piesele.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment