Curea Accesorii(alternator)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea Accesorii(alternator)

    In seara asta cand am pornit masina vreo cateva secunde s-a auzit fluieratul ala specific curelei de alternator,si am doar 28 de mii cu ea facuti e clar ca acum trebuie sa o schimb,trebuie cumva schimbata si cea de la distributie daca umbla pe acolo,s-au doar se schimba asta de accesori si atat?care stie sa-mi spuna si mie va rog ca sa stiu ce am de facut,e un dci cu servo fara ac.

    trebuie schimbata si rola impreuna cu fulia,s-au doar rola si atat?
    Last edited by vladoi; 9 September 2011, 02:10. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    daca vrei sa o schimbi poti sa o faci linistit ca nu are tangenta cu cea de distributie. sa te uiti si la galetul de jos si daca prezinta uzura sa-l schimbi si pe el. bafta
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #3
      In principiu cureaua aia nu scartaie degeaba de una singura, cel mai probabil arcul intinzatorului e slabit si de acolo problema , caz in care ar trebui inlocuit kitul de accesorii si nu doar cureaua. Un alt aspect de luat in seama e verificarea pompei de servo si alternatorului sa nu fie vre-una din ele putin intepenita si de acolo sa patineze cureaua.
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        dieselul are pompa de servo elecrica
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #5
          In primul rand trebuie sa iti cumperi o curea de calitate Gates, Contitech eventual Dayco. In al doilea rand te hotarasti daca ai sculele necesare si priceperea incat sa faci inlocuirea singur sau apelezi la un service. Manopera nu e mare pentru asta. Probleme pot aparea de la fulia alternatorului, insa in special pe la benzinare. Fuliile se verifica dupa inlaturarea curelei vechi daca sunt curate, nu au joc si se invart fara a opune mai multa rezistenta decat trebuie.
          Masina are 28k km insa cati ani vechime?
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • #6
            cureaua poate fluiera si daca e prea stransa sau imbatranita
            sigpicMy ride

            Comment


            • #7
              Nu se strangea singura de la iesirea din fabrica. Daca masina se apropie de 4 ani, ar fi bine sa schimbi si distributia tot acum, role si curea.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Masina are 205 mii dci 70 cp fab 2007 luna 10 ultima oara a fost schimbata acum 28 de mii de km acel zgomot l-am sesizat de vreo 2 ori timp de cateva secunde apoi dispare dar am mai mers am mai facut ceva km si porniri si nu s-a mai auzit doar uneori orikum am ascultat si e de la curea,nu cred ca ar fi fulia zik eu nu am nici un sunet specific cand invart de volan s-au aprin lumini folosesc geamuri sus jos doar ata cateva secunde la pornire cand si cand momentan destul de rarut.Va multumesc tuturor pentru raspuns.

                DUpa cum spune si colegu delux,mai mult fluiera de uzura azi ma-m uita la curea si arata rau tare e plina de increstaturi si crapaturi de uzura,curios da nus de unde atat uzura la doar 28 de miide km,ar fi fi o singura intrebare de pus,eu kand am schimbata distributia la 160km am lasat masina la garaj la cineva ca de restu piese si manopera se ocupa el asa mi-a zis si ma gandesc ca m-a fentat omu nu mi-a schimbat cureaua de accesorii da el mi-a puso in pret si pe asta altfel nu-mi explic de ce arata asa rau cureaua in doar un an,deci in concluzia cureaua asta daca nu a schimbato are in jur 130 de mii.

                uN timp am stat in franta si acolo distributia se schimba la 90 de mii acemotor aceiasi masina care aici merge la 60 de mii dc nu stiu.

                Maina are 205 mii din noiembrie 2007,la aproape 180 de mii am lasat masina la cineva la garaj pentru schimbul de distributie si accesorii,m-am uitat acum la curea si arata rau e plina de crapaturi si increstaturi,concluzia,omu m-a fentat cea de la accesorii nu mi-a schimbato mai mult ca sigur si eu iam platit si manopera si piese,altfel nu-mi pot explica de ce e asa uzata normal acum are in jur115 mii in cazut in care nu a fost inlocuita,cand misc volanul s-au aprind lumini folosesc geamurile dezaburire si ceo mai fi nu se aude nimic ceea ce cred ca fulia nu e singura cauza si sigura e curea imbatranita zic eu,oricum urmeaza sa schimb tot kitul.

                scuzatimi dublu post a fost fara intentie ,si faza cu ,cureua 115 mii are am socotit gresit prima data am scris 130.
                Last edited by vladoi; 9 September 2011, 15:10. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  E clar ca la 205000 km tre sa schimbi (macar sa verifici !) si intinzatorul si fulia alternator.
                  Cureaua (atata timp cat nu e un stift de curea) nu o ia naiba dupa 28000 km.
                  Sigur problema vine din alta parte.

                  Comment


                  • #10
                    si la mine facea zgomot cureau de accesorii, dar din cauza ca era sarita de pe o canelura la rola din spate, astfel cureaua nu mai rula dreapta si facea zgomot, odata pusa la loc nu se mai aude nici un sunet.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google