Aditivi Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am capacelul la flacon gradat din 5 in5 ml.

    Comment


    • #17
      Ok. Asta era frica mea, ca va fi complicat de dozat.
      Am facut comanda de 2 flacoane.
      Ce efecte ai observat?
      Motivul pentru care doresc sa-l folosesc este lubrifierea pompei de injectie, ca sa nu apara pilitura. Pana acum foloseam ulei 2T, dar ma gandesc ca poate acest aditiv e fi mai bun.
      Ce parere ai?

      Comment


      • #18
        Am masina din 2007.Metabondul il folosesc din 2009.In afara faptului ca n-au mai turat motorul de prea multe la ITPsa iasa gazele,alte imbunatatiri la demaraj sau pornire iarna n-am sesizat.

        Comment


        • #19
          dupa ce ca motorina s-a scumpit in draci eu nu ai inteleg pe astia de tot baga aditivi ,si metaboane ,extradoane , si alte suplimente,,,pai unde este economia care trebuia sa o ai la un diesel mai draga!"? nu mai bn iti luai o benzina si nu te durea capul dadeai 2 litri in plus si nu mai luati metadoane pt masina

          Comment


          • #20
            Daca sti sa mergi cu dieselul si faci km multi chiar si in conditiile actuale de pret, chiar si cu un aditiv bun bagat din cand in cand sau cu aditivi de plin tot iesi ceva mai ieftin. Daca mergi 20 min pana la birou de nici nu se incalzeste bine masina si faci odata la cateva luni un concediu de bagi un drum mai lung benzina e de baza.

            Un aditiv care se dozeaza si unge pompa de motorina costa cam 0.12 ron/L aditivat, deci nu e un capat de tara pentru o masina de taxi care face multi km si se vrea a fi fiabila de exemplu.
            Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
            Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

            Comment


            • #21
              Originally posted by slim_daddy40 View Post
              dupa ce ca motorina s-a scumpit in draci eu nu ai inteleg pe astia de tot baga aditivi ,si metaboane ,extradoane , si alte suplimente,,,pai unde este economia care trebuia sa o ai la un diesel mai draga!"? nu mai bn iti luai o benzina si nu te durea capul dadeai 2 litri in plus si nu mai luati metadoane pt masina
              sti unde este economia?,daca trebuie sa cumperi numai aditivul.........

              Comment


              • #22
                Originally posted by slim_daddy40 View Post
                dupa ce ca motorina s-a scumpit in draci eu nu ai inteleg pe astia de tot baga aditivi ,si metaboane ,extradoane , si alte suplimente,,,pai unde este economia care trebuia sa o ai la un diesel mai draga!"? nu mai bn iti luai o benzina si nu te durea capul dadeai 2 litri in plus si nu mai luati metadoane pt masina
                Toate masinile care le-am avut au fost pe benzina,ultima o Solenza.Loganul pe motorina nu l-am cumparat ptr.a face economie la carburant,l-am luat ptr.cuplul motor mai mare fata de benzina.De curiozitate:ii pui benzina numai de 95 sau iei si benzina de top,gen 99 sau alto 101?

                Comment


                • #23
                  e diesel mane....nu pun nimic decat morotina de la moll aia ieftina de 5,6 ron acum mai scumpa putin

                  Comment


                  • #24
                    OK! Scuze.Dar stii cum se spune:frica pazeste bostanaria.Daca e sa-mi pice injectoarele,barem nu zic ca n-am incercat.Numai bine!

                    Comment


                    • #25
                      eu am peste 20 mii de cind folosesc METABOND in motorina si ma declar foarte multumit...
                      am constatat asta la fiecare revizie din zece in zece mii cind curat aproape tot ce se poate curata: sorb rezervor, conducte rezervor-motor, pompa de inalta...cu presiune de la un compresor...plus supapa EGR, teava metalica de la evacuare si locasurile acestora...
                      acestea din urma fiind foarte curate in comparatie cu alte masini...
                      recomand METABOND numai daca instalatia ce alimentare este curata altfel mizeria se poate stringe intrun singur loc si de aici pot aparea problemele...
                      prima data la primii 40 litri de motorina am pus 20 mililitri Metabond dupa aia injumatacesti doza de aditiv dupa cum scrie si pe flacon, ajutat de o seringa...
                      "Pe masura ce faci imbunatariri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta" - Eduard A. Murphy...sigpic

                      Comment


                      • #26
                        la ce pret ai luat Metabondul?

                        Comment


                        • #27
                          Poveste:
                          Cineva cu ultimul tip de Passat diesel a vrut sa porneasca pe frigurile astea! Nu a reusit! Suna la astia de la Volkswagen, le povesteste despre problema si le spune ca are circa 20 de litri de motorina in rezervor! Astia ii spun sa mai puna 20 de litri de motorina si un litru de benzina! Zis si facut! Dupa ce a facut asa, a reusit sa porneasca! Cica ii inghetase motorina!

                          Poate merge treaba si la Logan! Puteti intreba la astia de la Dacia, eu doar v-am povestit ce am auzit! Nu raspund de eventuale probleme!

                          Comment


                          • #28
                            Eu pun 60mml ulei2t,100mml benzina la 10l motorina,acum cu gerurile astea am bagat 150mml benzina,bateria abia invarte dimineata aproape ca numar cate ture invarte cam la 4,5 ture porneste,o las sa se incalzesca cateva minute si merge foarte bine nu bate zici ca e benzinar,uleiul 2t il bag pentru ca motorina e cam uscata iar benzina o face si mai uscata, iar pentru piesele din sistemul de injectie care se afla mereu in miscare este necesar sa aibe ungere pentru a preveni o eventuala uzura in sistemului de injectie.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by YLYE View Post
                              Eu pun 60mml ulei2t,100mml benzina la 10l motorina,acum cu gerurile astea am bagat 150mml benzina,bateria abia invarte dimineata aproape ca numar cate ture invarte cam la 4,5 ture porneste,o las sa se incalzesca cateva minute si merge foarte bine nu bate zici ca e benzinar,uleiul 2t il bag pentru ca motorina e cam uscata iar benzina o face si mai uscata, iar pentru piesele din sistemul de injectie care se afla mereu in miscare este necesar sa aibe ungere pentru a preveni o eventuala uzura in sistemului de injectie.
                              Cati km ai de cand pui ulei 2t?Fumul scos nu te deranjeaza?Eu pun de 15.000km 2t in motorina (250ml la 50l motorina) .Motorul merge bine doar ca fumul scos (mai ales la rece) se simte ca are miros de ulei
                              Last edited by f0rdiesel; 10 February 2012, 14:28.
                              Cainele care latra nu musca!

                              Comment


                              • #30
                                si eu pun dar 150/200 ml maxim la 60 l motorina.n am probleme cu fumul...am si soft pe el si nu ma deranjeaza.de cati km pui ulei?bafta
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google