If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Folosesc Elf Excellium NF si cam trec peste cei 15.000 intre schimburi (in jur de 17.000+-). Am intrebat mecanicii la schimb daca arata in regula uleiul si toti au confirmat e nu e foarte uzat. Am motor 1.6 , cca 65000 si exceptand drumurile pe autostrada, motorul meu nu vede turatii mai mari de 3000
Merge 10w60 dar nu vei folosi acel ulei in regimul de functionare pentru care e conceput, adica turatii si temperaturi ridicate timp indelungat. La o masina cuminte (stil de condus normal) se preteaza mai bine un 0w40, 5w40 sau 5w30
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
eu am filtru de MAN si merge de rupe ,nu se vede diferenta decat la pret ,si la cat sunt de scumpe cred ca piesele de reno face concurenta cu alea de mercedes.
Poti baga linistit Valvoline ..indeplineste cu brio cerintele motorului tau, de fapt le depaseste...cat despre filtre, filtrul de combustibil e in sonda de benzina deci nu ti-l schimba! Vezi ca e thread unde gasesti astfel de informatii
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Valvoline e foarte bun, dar personal iti recomand de la Valvoline sa bagi din gama SynPower, preferabil 5W30. E destul de scump (posibil ceva mai scump ca Mobil1 5W30).
mai, stii care e ideea?
eu as lua 5w30, dar nu stiu exact daca este uleiul cel mai bun pentru masina...
Ma gandesc la momentele cand vor fi 40 de grade afara, are oare aceeasi performanta cel de 30 cu cel de 40?
Nu am un condus agresiv, dar ma gandesc ca ar fi mai potrivit un ulei de 40...
din cate am vazut eu si valvoline 5w40 e full sintetic...
Daca voi stiti altceva, spuneti-mi, pls...
Exista ulei Dacia 5w30 care este bagat in motoarele Renault si e mai slab ca performante decat Valvoline sau Mobil deci asta inseamna ca un 5w30 indeplineste cu brio cerintele in exploatare raportat la clima noastra cu atat mai mult un ulei de firma buna. Daca vei cauta bine pe acest thread vei avea si datele tehnice daca te intereseaza si vrei sa te convingi singur.
Ca o completare : Mitsubishi Galant , motor 2.4 l benzina, regim de exploatare circa 170.000 km in desertul Nevada, ulei folosit numai Valvoline 10w30 si merge acum in gropile din Romaina fara sa schiteze vre-un gest de nemultumire cu acelasi tip de ulei
ok, mersi mult pentru rasp.
Dar cu ce m-ar ajuta 30 in loc de 40? Am auzit ca ar scadea un pic consumul de combustibil... e adevarat?
Sorry daca pun prea multe intrebari, dar vreau sa stiu cat mai multe despre subiectul asta si daca voi stiti...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment