Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @SELU: si eu am schimbat primul ulei la 10000 km si nu imi pare rau, chiar daca mai mergea, poate, inca 5000 km. Si eu spun ca Florin80, dar nu numai daca mergi mult urban. Eu am avut si un pic de noroc, in sensul ca am facut 10000 km in 6 luni (revizia e la 20000 km sau un an, care termen este atins primul). Orienteaza-te, dupa cum imi spunea un coforumist mai inainte si vezi daca si ce merita. Eu am spus ca am bagat un ulei de care sa nu-mi para foarte rau la revizie, fiindca oricum il vor schimba, iar la revizie pun Mobil1 sau Castrol.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • Are ceva daca bag in motor de 1.4 Mpi numai 3 litri de ulei cu tot cu filtru fata de 3,3 litri , pentru ca daca bag 3,3 l trece de maxim
      Castrol Magnetic 5w-40

      Are ceva daca bag in motor de 1.4 Mpi numai 3 litri de ulei cu tot cu filtru fata de 3,3 litri , pentru ca daca bag 3,3 l trece de maxim
      Castrol Magnetic 5w-40
      Last edited by lorenzlorenzu; 12 May 2009, 22:32. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • N-are nimic, fii sigur ca nu esti singurul care baga 3L la 1.4mpi. Eu la ultimile 2 schimburi am bagat cate 3 litri si nivelul e cam 1-2mm sub maxim, ok zic eu.

        Comment


        • Da la asta ma gandeam si eu cred ca nu afecteaza cu nimica 3l in motor 1.4 mpi

          Comment


          • @lorenzlorenzu: nu are nimic. Dupa cum am scris intr-un post mai inainte si mie mi-a spus un mecanic ca mai bine completezi, daca e nevoie (citeste postul). Si daca ai bagat 3,3 l cu filtru si ai avut un pic peste maxim, l-ai avut INAINTE sau DUPA ce ai pornit motorul prima data dupa schimb? Ca INAINTE se explica, filtrul fiind gol. Dupa...
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • Cu 3,3 litri pe joja arata la mine (dupa ce a luat si filtrul ulei cum spui) peste maxim.
              Arata, ca acum bag numai cate 3 litri, la revizii le duc la maimute trei bidoane de 1L sa fiu sigur ca nu ma mai trezesc cu ulei pus peste nivel.

              Comment


              • @Octavian___30: Eu am avut experienta asta cu joja pe cand aveam Dacie, pentru ca joja la 1310 era mai scurta ca la 1300 (raportat la inelul de caucic de etansare), iar nivelele erau in consecinta decalate. Poate mai auzim si alte opinii si ne putem face o idee finala cu treaba asta, fiindca e departe de a fi normala sau sanatoasa pentru motor. Iar maimutele baga ulei ca la carte, nu ca la cap.
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • Maimutele ar trebui sa stie ca se pune ulei in functie de cum arata joja...adica dupa ~2.5 l de ulei, incepe sa controleze nivelul pe joja din aproape, in aproape si cand nivelul e la Max, gata, nu mai pune nimic.
                  Aia 3.3 l (Mpi-ul) sunt capacitatea maxima care intra in motor DAR cand faci schimbul de ulei, niciodata nu se va scurge tot...mereu mai raman 100-200-300 ml. In concluzie 3.3 l vor intra prima oara, in fabrica sau DOAR daca s-a desfacut motorul complet si apoi se baga iar ulei...la schimb mereu mai ramane ceva in motor. D-aia cel mai sigur e sa bagi 3 l de ulei si cu restul care oricum ramane se fac aproape 3.3 l...nu e problema daca nivelul pe joja e intre Min si Max...daca trebuia musai sa fie la Max, scoteau direct gradatia de Min si lasau doar un semn
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by JREwing View Post
                    @Octavian___30: Eu am avut experienta asta cu joja pe cand aveam Dacie, pentru ca joja la 1310 era mai scurta ca la 1300 (raportat la inelul de caucic de etansare), iar nivelele erau in consecinta decalate. Poate mai auzim si alte opinii si ne putem face o idee finala cu treaba asta, fiindca e departe de a fi normala sau sanatoasa pentru motor. Iar maimutele baga ulei ca la carte, nu ca la cap.
                    Da, stiu cu jojele la Dacia 1300 resp 1310.
                    Imi aduc aminte ca erau momente cand mergeam si cu ce mult 1,5 litri de ulei in motor pe la curbe (pe stanga desigur) se mai aprindea becu in bord, stiam atunci ca e la minim sau mai am 2-3 mm pe joja ulei ....inuman.

                    PS: cert e ca la astea de generatie mai noua nu se pune problema ca joja ar arata auirea, ce spune joja trebuie luat de buna.
                    Nivel peste maxim NU face bine la motor. Mai bine 2-4 mm sub maxim decat peste.

                    Comment


                    • Dar apropo de ulei,spune-le Tavi la baieti cum arata pe joja un Mobil 1 5w30 ESP Formula care are mai bine 3000 de km.
                      E ca si cand l-am schimbat,de abia poti sa iei nivelul uleiului din cauza ca si joja e un galben maroniu.

                      Comment


                      • Salut.Hei acum si tu,nu fiti rai!Acum nu trebuie musai sa mergem toti cu Mobil1.Vrei sa fim la fel toti?Acum depinde de posibilitati.Eu am valvoline synpower5w40.
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • mie prietenii de la revizie ... mi-au pus cu uleiul meu castrol 4.2 l in motorul de 1.6 mpi ;) azi cand l-am scurs nu se mai oprea ... faceam spume ... nu mai suport tara asta de ***** cu mecanic de *****
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • Originally posted by darksid3 View Post
                            Ce spui tu se refera la Corporatie...nu confunda partea economica cu chimia...si Labmborghini e detinut de Fiat, so???
                            Lamborghini face parte din grupul VW si este o marca detinuta 100% de Audi. Modelele Murcielago si Gallardo sunt dezvoltate cu ajutorul Audi, care a contribuit enorm la redresarea Lamborghini din pozitia falimentara in care se afla. De ex., motorul V10 de pe Gallardo este un motor derivat din V8-ul Audi si este realizat impreuna cu inginerii acestora.

                            P.S.: Grupul Fiat derine brand-ul Ferrari.

                            Originally posted by ParuLuScorilo View Post
                            Oricum, eu stiam ca valvoline si elf sunt ale aceluiasi grup, elf fiind uleiurile premium, la fel cum mobil1 si esso sunt ale lui exxon, mobil1 fiind premium.
                            Fals! Elf face parte din grupul Total, in timp ce Valvoline este o divizie a Ashland Inc.

                            Originally posted by sandudeva View Post
                            buna .am si eu o intrebare?am schimbat azi uleiul cu elf si cand am scos busonul pe unde se baga uleiul, am vazut ca in interiorul busonului si al capacului culbutori sant ceva depuneri, care arata ca si cum ar fii pamant sau smoala.
                            Este o chestie foarte urata pe care americanii o numesc "sludge". Uneori este de neremediat. Motivele sunt urmatoarele:
                            "There's a snappy new moniker for Black Death now, and it's called sludge. The cause is the same as Black Death and it seems to be regardless of maintenance or mileage. The chemical compounds in engine oils break down over time due to prolonged exposure to high temperatures and poor maintenance habits. When the oil oxidises, the additives separate from the oil and begin to chemically break down and solidify, leading to the baked-on oil deposits turning gelatinous, and that nasty compound is what is lovingly referred to nowadays as sludge. It's like black yoghurt. What doesn't help is that modern engines, due to packaging, have smaller sumps than in the "good old days" and so hold less oil. This means that the oil that is present in the engine can't hold as much crap (for want of a better word) and can lead to earlier chemical breakdown.
                            The most common factor in sludge buildup is mineral oils combined with a lack of maintenance by the car owner combined with harsh driving conditions."

                            Vezi aici mai multe detalii, imagini si eventuale sfaturi de remediere.

                            Imi cer scuze pt dublul-post, insa am considerat importanta si aceasta informatie.
                            Attached Files
                            Last edited by darksid3; 14 May 2009, 10:52. Reason: post consecutiv
                            sigpic

                            Comment


                            • Un singur amendament la ultimul screenshot: Sunt si uleiuri full sintetice 5w30 care se pot incadra la categoria de sus...cea cu 0w30, 0w40, 5w40
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Corect, dar 0W30 n-as baga in benzinar (asta chiar e ''subtire'').

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google