am auzit numai lucruri bune de motul....si eu am castrol,am spus si mai sus,si e prea negru
Ce ulei folositi?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by total View Postsincer, am un logan 1,6 din 2005 cu 36 mii km la bord, uleiul de rodaj l-am scos la 4000 km la dacoserv. Am pus de 2 ori ulei motul 300v ester 5w40 (super ulei) si odata castrol edge 5w30 - la 11000 km l-am scos negru si era zic eu apa chioara (testat intre degete) si am revenit inapoi la ulei motul
cine vrea sa aiba motor si mai stie ca ii mai da si forje, sa bage un ulei de calitate
despre mobil si castrol nu mai am asa o parere buna, a fost odata demult castrol rs 10w60 care era un ulei super bun
testasem pe alta masina si celebrul mobil 1 15w50 racing, varianta nascar, made in usa ... n-am fost multumit de el, era un ulei apos
la ce masini am testat diverse uleiuri elf, castrol , mobil, la toate m-am intors la gama motul .. un ulei necontrafacut, de calitate
Comment
-
Originally posted by boris boris View Postajutati-ma cu un raspuns.ce diferenta este intre castrol magnatec 5w40c3 si castrol magnatec 5w40 a3/b4.eu am in motor primul.am vrut sa cumpar de la gero-pitesti c3-ul,au spus ca iei nu importa din germania c3,ci numai a3/b4,si ca nu e diferenta.le.am spus ca e c3-ul are api sm,iar a3/b4 are api sl.alta dif.mai exista?am logan 1.6 16v prestige fab.martie 2009
din cate stiu eu noi trebuie sa avem la ulei a3 deci....Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by boris boris View Postce diferenta este intre castrol magnatec 5w40c3 si castrol magnatec 5w40 a3/b4
C3 Stable, stay-in-grade oil intended for use as catalyst compatible oil in vehicles with DPF and TWC in high
performance car and light van diesel and gasoline engines, with a minimum HTHS viscosity of 3.5mPa.s. These oils will
increase the DPF and TWC life.
Warning: these oils are unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt.
A/B : gasoline and diesel engine oils
A3/B4 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high performance gasoline and direct injection diesel engines, but also
suitable for applications described under A3/B3.
P.S.: Motul sunt uleiuri foarte bune, insa deosebit de scumpe. Un X-cess 5w40 costa 220 lei, fara taxa de curier (comanda pe site de la importator). Si pana la urma este ulei semisintetic.sigpic
Comment
-
celebrul mobil 1 15w50 s-a facut de ras la cald la presiunea uleiului, la 90 de grade avea o presiune mai slaba decat cu alt ulei mai ieftin
am urmarit pe ceas temperatura uleiului si presiunea de la ulei ;) (nu de logan e vorba, ci de alt tip de masina mai vechi, dar care avea motorul refacut cu piese noi)
asa ca degeaba se zice ca sunt cu pretentii uleiurile mobil si castrol, cine stie pe ce vapor au fost imbuteliate sau prin ce garaje s-au pus etichetele ...
cel mai tare ulei de la motul mi se pare cel din gama 300v esther ...,uleiul motul este 100% full sintetic
Comment
-
Da...buna metoda de apreciere a unui ulei.
Cu ala eftin (cine stie ce marmelada) avea presiune mai mare la 90 grade (banuiesc ca te referi la temp apei si la turatie de ralanti) decat 15W50 M1, atunci automat rezulta ca ala eftin e mai bun....cool.
Si un 20W50 mineral are presiune la ulei mai mare decat un 5W30 100% sintetic (in ralanti), atunci rezulta ca ala mineral e mai bun...?
Comment
-
Originally posted by total View Postcelebrul mobil 1 15w50 s-a facut de ras la cald la presiunea uleiului, la 90 de grade avea o presiune mai slaba decat cu alt ulei mai ieftin
am urmarit pe ceas temperatura uleiului si presiunea de la ulei ;) (nu de logan e vorba, ci de alt tip de masina mai vechi, dar care avea motorul refacut cu piese noi)
asa ca degeaba se zice ca sunt cu pretentii uleiurile mobil si castrol, cine stie pe ce vapor au fost imbuteliate sau prin ce garaje s-au pus etichetele ...
cel mai tare ulei de la motul mi se pare cel din gama 300v esther ...,uleiul motul este 100% full sintetic
Mobil 1 15w50 ?...Care e ala ca eu n-am vazut asa ceva pana acum.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Este, desigur ca n-as baga la mine d-asta (ca nu tine presiunea )Attached Files
Comment
-
era vb ca mobil 1 15w50 s-a facut de ras cu presiunea uleiului la cald decat cu elf 10w40 si motul 15w50 300v ester ... dar mai studiati .... nu oricine are ceasuri de temperatura ulei si presiune ulei, plus ca voi altceva inafara de logane, (ma refer la octavian 31) nu cred sa fi avut
Comment
-
revin cu detalii de pe bidon castrol magnatec 5w40.castrol 5w40 A3/B4 are urmatoarele specificatii pe bion:ACEA A3/B3/B4 VW 502.00 VW 505.00. MB 229.3 API SL/CF ,IAR castrol magnatec 5w40 C3 are:ACEA A3/B3/B4,C3 VW 502 00 VW505.00 MB 229.31.API SM/CF. eu in logan 1.6 16v am c3-ul bidon 5l cod bare 5412639061249.se apropie al 2-lea schimb si sunt in dilema.nu stiu de care sa bag.A3/B4,care il importa gero pitesti si zica.se ca e original de germania sau C3-ul care are si api sm,si il gasesc si cu cod de germania ,incepe cu 4,si cu cod de belgia ,incepe cu 5....help.....
Comment
-
Originally posted by total View Post........ nu oricine are ceasuri de temperatura ulei si presiune ulei, plus ca voi altceva inafara de logane, (ma refer la octavian 31) nu cred sa fi avut
Comment
Comment