Ce ulei folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putina spuma, posibil un pic de condens. Edge e scump pentru benzinar, dar spor la cumparaturi.

    Ca sa se inteleaga, nu am absolut nimic cu cei care dau si 500 de euro pe un bidon de ulei ca sa puna in motorul unui Logan. Atat ca nu vad rostul.
    Cred ca nici posesorii de Porsche nu dorm asa de prost din cauza tipului de ulei folosit, ca posesorii de Logan. Aia se multumesc cu ce a recomandat producatorul si gata, daca nu participa la curse. In cazul nostru ar fi Dacia Oilllllllllllllllllllllll !

    Comment


    • Originally posted by dr_mke View Post
      Asta de unde ai scos-o ? >>> ''Merge si uleiul 10W40. La motoare ceva mai lasate (peste 100.000km) pe timpul verii, cand e foarte cald. ''
      Pai e foarte simplu. La motoarele mai lasate (cu multi km -mai uzate) jocurile din motor sunt ceva mai mari ca la un motor cu rulaj mic.

      Cand e foarte cald afara temperatura uleiului creste si pot sa apare 2 fenomene - favorizate de un ulei foarte fluid gen 0W40 sau 5W40:
      - motorul arde (consuma) ulei
      - incalzirea excesiva a unui ulei mai fluid poate conduce la subtierea peliculei de ulei din lagarele vilbrochenului (cresc jocurile in lagare si poate apare uzura in lagare)

      Sunt o gramada pe forum, in special cu masini diesel care se plang ca le consuma ulei 5W40, iar cand trec pe 10W40, consumul de ulei se diminueaza foarte mult

      Comment


      • Intrebare: Din moment ce 10w40 este la fel de vascos la cald precum un 5w40, diferenta dintre ele fiind doar vascozitatea la rece, care e rationamentul???
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Originally posted by ham04 View Post
          Eu din curiozitate tin sa bag Edge data viitoare, sa vad cum se comporta, daca o sa fiu incantat raman toata viata pe el, daca nu...back to basics Dacia Oil glumesc, nu trec pe Dacia Oil dar revin la Magnatec. Acum pun o poza cu capacul galben si spuma depusa pe el.
          Domnu, asta e o glumă. Check this out ..........http://www.loganclub.ro/forum/depune...or-t19561.html
          Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
          sigpic

          Comment


          • Da intr-adevar ce ai patit tu nu se compara cu ce am eu. Pana la urma care a fost problema la tine ca nu am mai stat sa citesc toate posturile?

            Comment


            • Originally posted by darksid3 View Post
              Gasesti M1 S3000 5w40 cu ~120 de lei / 4 l la Norauto.

              asta e Mobil nu Mobil1. E o mica mare diferenta intre ele.
              sigpic

              Comment


              • Corect. Nu e Mobil 1
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Originally posted by darksid3 View Post
                  Intrebare: Din moment ce 10w40 este la fel de vascos la cald precum un 5w40, diferenta dintre ele fiind doar vascozitatea la rece, care e rationamentul???
                  Pai de ce nu-i intrebi pe cei care au constatat ca le mananca uleiul 5W40, iar pe cel 10W40 deloc? (Poate nu o fi la fel de gustos )

                  Comment


                  • Originally posted by ham04 View Post
                    Da intr-adevar ce ai patit tu nu se compara cu ce am eu. Pana la urma care a fost problema la tine ca nu am mai stat sa citesc toate posturile?
                    Bună întrebare. Printre factorii favorizanţi a fost clar şi termostatul care deschidea undeva la 70 şi ceva grade. Având în vedere că până atunci am folosit dacia Oil şi după aceea de trei ori ulei Mobil Super FE 5w30 şi nu am avut spume, s-ar putea ca de această dată să fie calitatea slabă a uleiului Mobil Super 3000 5w30. Acum cu M1 ESP 5w30 nu am asemenea fenomene în aceleiaşi condiţii de trafic şi temperaturi.
                    Am mers un an cu Mobil Super 3000 5w30 şi înafară de spume, motorul a mers normal, fără consum de ulei şi fără zgomote ba chiar avea o culoare faină deschisă când l-am schimbat la 12k.
                    Repet, eu de obicei merg întotdeauna la dilărul Dacia pentru schimb ulei, dar cu uleiul Super 3000 am fost la un magazin care oferea schimb gratuit, dar a fost şi ultima dată când mai fac acest lucru.
                    De ce prefer dilărul ? Pentru garanţia produselor folosite şi pentru faptul că golirea uleiului se face pe la baia de oloi şi nu pe deasupra pe la jojă.
                    Am scris prea mult, apoi nu vă supăraţi pe mine.
                    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                    sigpic

                    Comment


                    • Deci pot dormi linistit in cazul meu, nu e contrafacut ) Oricum am o garantie pe ulei, pt ca baiatul pe care il cunosc de la service mi-a zis ca 15000 km nu am nici o problema. O sa-l las 10 000 in motor si o sa-l schimb odata cu accesoriile, bateria, probabil capete de bara ca si asa am o rezonanta ciudata pe partea dreapta cand virez la dreapta mai ales cand plec subturat.

                      Comment


                      • Am schimbat uleiul , manopera gratis, oferita de magazin. Intotdeauna, schimbul se face pe la busonul de golire a baii. Pe la joja e pentru lenesi.

                        Comment


                        • Pe la joja???? Asemenea grozavie nu am auzit pana acum. Cum se face?
                          sigpic

                          Comment


                          • Este o pompa care trage uleiul din baie printr-un furtun care este introdus prin canalul jojei. Varianta se preteaza pentru service mobil sau pentru anumite motoare unde accesul pentru scurgere este greoi sau blocat. Se recomanda intotdeauna folosirea unui aditiv de curatare in ulei inainte de aceasta operatiune. Daca se poate scurge uleiul aceasta metoda nu este indicata pentru ca favorizeaza ramanearea depunerilor in motor.
                            Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                            Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                            Comment


                            • Depunerile sunt in ulei, in suspensie. Daca apar depuneri in motor inseamna ca uleiul este de 1.5 lei si nu-i bun.
                              sigpic

                              Comment


                              • Scoaterea uleiului uzat pe la joja implica ramanerea unei cantitati de ulei uzat in motor.
                                @dr_mke, inca nu m-am lamurit, Elf-ul Evolution SXR 5w40 de care vorbeam, cu ce e superior via-a-vis de Magnatec 5w40? Ai zis ca sunt diferente, am recunoscut ca fisele tehnice nu sunt identice, zi-mi ce diferente MAJORE au care influenteaza comportamentul motorului, si ridic palaria. Eu raman la parerea ca singura diferenta majora e ca Elf-ul e recomandat de Renault din motive evident economice si totodata subiective.
                                Nu-mi place sa las discutia la jumatate.
                                Accept o parere documentata, chiar de nu esti doctor in uleiuri.
                                PS: accept si ironia pana la un punct, dar nu aia gratuita.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google